Spring naar bijdragen

dinsdag 15 juli 2008


blacky

Aanbevolen berichten

goeden morgen adb,ers ,
Het draadje van gisteren heeft mij een goed gevoel , want het was een warm badje :present:
pipke blij dat je nog een bericht van je kids ontvangen hebt , hopelijk heb je goed geslepen .
houtje verzorg je en laat de medicijnen hun werk doen , het zal je eens goed doen :present:
ben een beetje jaloers als ik jullie allemaal lees ivm vakantie , ik heb nog geen vakantie geplant , ja snipper dagje hier en snipper dagje daar , maar wil mijn dagen opsparen want voel aan ijn water dat ik weer naar spanje zal mogen gaan , neen niet voor mijn eigen maar om alles wat er nog te regelen valt ivm mijn ouders huis ppff komt geen einde aan :devil:
maar allee vandaag drink ik niet eender wat
wens jullie allemaal een fijne nuchtere dag toe :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 304
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

:moon: GoedenmOrgen! :D

Blacky, geduld, jouw tijd komt nog wel. Je bent al zò lang zò goed bezig, er komt een keer heel veel goeds jouw kant op.
Ik geloof in evenwicht... ;)

En mijn petje gaat af voor Pippi en An en Hanneke en Trees en Wannes en Woman en Charlie en Floortje en Druppeltje en iederèèn die het gisteren droog gehouden heeft! Echt waar, na een tijdje niet drinken ga je steeds meer voordelen zien en ervaren. En het wordt steeds minder moeilijk...

Ik was er weer lekker vroeg uit vanmorgen en weet nog niet wat ik vandaag ga doen. Ja, broodschappen, maar verder? Ach dat maakt ook niet uit, er komt vanzelf iets op m'n pad en zo niet dan wacht ik het wel even gestrekt op de bank af... :)

Volhouden hoor! :rose:
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mogge Soothe.

Ja, het vordert gestaag. Elke dag een uurtje of zes aan het priegelen..heerlijk. Lekker de radertjes in de bovenkamer laten freewheelen.. het is een soort van mediteren geworden. Ik stel mezelf vragen en krijg daar dan weer antwoorden op die weer vragen oproepen, etc... Aan het eind van de dag heb ik dan zoveel geleerd dat ik het niet allemaal kan onthouden, hahaha... maar er blijft toch altijd wel een kleinigheidje hangen, hoor.

Goed voor jezelf zorgen is het mooiste dat je een ander kunt geven!

Groetjes, Kohtje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hai Carolien. Misschien nodig ik jullie tzt allemaal wel uit om een expositie te komen bezoeken. Zou voor het eerst sinds jaaaaaren zijn dat ik exposeer. Maar dan moet er wel wat te exposeren zijn, natuurlijk. Dus weer aan het werk nu!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen actieve kunstzinnige mensen!
Heb ook een zeer onrustige nacht gehad, maarja een seseootje en gaan met die banaan.
Voor mij wordt het ook niet meer dan boodschappen doen, die tuin kan nog wel ff wachten.
Dus hop in de kleren, tot later maar weer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen lieve mensen,

ik heb heeerlijk geslapen, alweer.:D
Vandaag een lange dag, werken, daarna een cursus, dus vanavond om 21 pas weer thuis.
Ik wens jullie allemaal een fijne en droge dag toe, zowel van binnen als van buiten.
Ook ik doe weer mee, de 1e laat ik staan.
Speciaal voor Pippi en Charlie, volhouden hé.
Niet voor iedereen een persoonlijk woordje helaas, maar jullie zitten wel in mijn :heart:.
Tot vanavond.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen!
Hier ook iemand met ene korte en slechte nacht! Ik heb echter vandag de luxe niet te hoeven werken dus ik kom de dag wel door!

Allereerst Pip en Charlie:
complimenten!! :present::present:

Wannes en Tina,
succes op jullie werk!

Koh,
goed je te lezen! Mooi dat je weer lekker schidert! En ik kom graag op je expositie kijken als je genoeg werk bijeen hebt geschildert!

Carolien,
succes met de werkzaamheden op je balkon! Vertroetel vriend maar daarna!

Soothe,
hoihoi!

An,
geniet van vandaag! Lief dat je een roos hebt gekregen!

Blacky,
sterkte met je arm! werk niet te hard!

Water,
is je motorschuur af? Zo ja, dan krijgen we graag een foto!

Verder alle andere anderen: ik heb goede berichten gelezen gisteren! Ga zo door!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hai, hier nog een die slecht heeft geslapen. Oudste dochter kwam bij ons liggen vanwege een mug in haar kamer. Zij slaapt zo onrustig dat ik haar om twee uur toch maar terug heb gebracht, en geen mug te zien natuurlijk.
Ik ga me weer bezig houden met de was en andere zaken en hou het vandaag absoluut droog.
vanavond met Bambam naar de engelse meeting in Adam, ik ben benieuwd.
fijne dag allemaal. liefs Visje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen iedereen.

Ook ik ben weer wakker. Ik wil niet te lang slapen, zodat ik daar weer beroerd van word. Slaap de laatste tijd heel erg vast.

Pippi, jammer dat je je eerste dag zo slecht begint. Hou vol! Het wordt beter! :heart:

Charlie, ook jij, hou vol. Jij weet hoeveel er te winnen valt door droog te blijven! :heart:

Morgen komen schoonouders op visite. Ik heb met vriend besproken hoe we gaan regelen dat er morgen geen alcohol wordt geschonken.

Verder wens ik iedereen de kracht, moed en wijsheid die hij/zij vandaag nodig heeft om de dag droog door te komen en ook wens ik voor iedereen heel veel :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen :)
Hé Blacky, gij zijt toch altijd al een beetje op vakantie? Niet jaloers zijn hoor, nergens voor nodig ;) Als ik je lees moet ik altijd aan een rondtrekkende vagebond denken die meestal aan zee vertoeft. Zal zo'n vaart niet lopen maar het idee hè.
Vakantie is idd wel wat anders...vooral met dit weer hier. Vandaag alweer de laatste dag voorlopig met wat zon :(

Water flierefluit ze vandaag :)

Alle stopperts en onderweg stopperts, met of zonder ondersteuning van de refusal, vandaag is er weer winst te boeken. Een droge dag erbij toegewenst! Werkelijk, je bent beter af zonder die zooi ook al voelt dat misschien nog niet zo. Eenmaal voor een langere tijd nuchter kom je daar vanzelf achter dus blijf de dagen zonder, dapper aaneenrijgen! Wees trots op jezelf :present:

Pippi, beter brak omdat je lijf dat zo aangeeft, het even niet anders is...dan ziek van een kater omdat je jezelf ziek door de drank hebt gemaakt en dat jezelf vervolgens ook nog gaat verwijten...zo'n beetje dubbelop! Laat je niet ontmoedigen, je lichaam heeft hersteltijd nodig. Geef jezelf die tijd en waarschijnlijk wordt zonder drank je duidelijk wat je wel of niet aan ondersteunende medicijnen nodig hebt. Dat kun je alleen maar nuchter bepalen. Sterkte vandaag :present:

Carolien succes met al het gerommel op en aan je flat. Wat een prachtig uitzicht heb je trouwens op je balkon :)

Soothe :) Jij bent toch ook een artiest? Hoe gaat het met de fotookes?

Tina, het gaat je goed zo te lezen. Dat joehoegevoel komt vast wel weer helemaal terug!

Wannes en Drup ;) Voor mij zijn jullie het virtuele stel hier; dat gekeuvel leest lekker weg :D

Gem hoi! Moet steeds terugdenken aan die luxe auto van je. Compleet met bewakingscamera's rondom...tsss, ik ben ook niets meer gewend ;)

Visje :)

Floortje herkenbaar. Ik slaap ook ontzettend vast. Ga rond een uur of twaalf naar bed en wordt pas na negenen wakker. Moet verdorie de wekker gaan zetten. Ik heb wel minder last van vermoeidheid de dag door dus het zal wel ergens goed voor zijn.

Vie, fijn om te horen dat het goed met je gaat!

Zo. Ik heb het voor elkaar hoor. Zie jullie voortaan langs mijn replies staan. Gisteren een grotere monitor gekocht en dat werkt fantastisch! Hoef geen gebruik meer te maken van mijn gebrekkig geheugen.

Moet jullie iets bekennen. Kan het forum niet missen :( Loop nu al een paar dagen met mijn ziel onder de arm. Wil toch weer graag wat uurtjes met jullie doorbrengen en deze opstelling helpt me om jullie met aandacht te lezen....ik werd zo onrustig van dat gescroll.

Om maar even met Carolien haar woorden te spreken: Lieverds...I'am back! ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goeiemorgen allen,

Sinds een week of wat lees ik nu mee en ben ik erg onder de indruk van jullie spontaniteit, eerlijkheid en lef.
Ik heb me voorgesteld op het wie is wie draadje.
Ook ik heb onrustig geslapen, zit midden in de afhandeling van de echtscheiding, die nu al bijna drie jaar duurt, pfffffffffffffffff
Vanmiddag moet ik gaan tekenen en dan lijkt het rond. Mijn ex heeft het onderste uit de kan willen halen en het is hem half gelukt :( Ik hoop nu eindelijk met de verwerking van de afgelopen jaren bezig te kunnen gaan, waardoor er eindelijk meer rust zal ontstaan, voor mij en de kinderen. Ik probeer zo min mogelijk terug te kijken (wat ik erg moeilijk vind), waardoor ik in het hier en nu kan genieten van de vrijheid die ik mezelf gegund heb: weg bij ex en gestopt met drinken op 13 september 2005.
Het schrijven hier op het forum vind ik nog wel een beetje eng hoor, maar daar ga ik ook maar doorheen. Vind dat jullie allemaal zo goed bezig zijn en ik wil daar ook een beetje bijhoren.........

groetjes van slofje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...