Spring naar bijdragen

dinsdag 15 juli 2008


blacky

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 304
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

quote:


Originally posted by:
safidepafi

Lijkt me trouwens leuk als Tactus zoiets zou kunnen organiseren, een tentoonstelling van de kunst die er door het forum wordt gemaakt.


We hebben hier toch meerdere schilders, fotograven, dichters en misschien ook nog andere kunstvormen??


Zelf heb ik ook nog wel wat leuke tekeningen:$
:D



Tactus je mag me altijd mailen als jullie dit een leuk idee lijkt??


Of hebben jullie het al te druk;) ???



Wat een enorm leuk idee !!!!
Dit is zijn mijn creaties: (= handwerk !!!)
Het heet : 'Black Bleach'
http://zalon.blogse.nl/

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jeetje Woman wat schitterend. Ik ben alleen maar creatief in de keuken maar ik denk niet dat iemand zin heeft om mijn pannen te bekijken, nou ja de inhoud misschien wel maar als ik al deze kunstenaars hier zie mag wel met een vrachtwagen komen en dan maar hopen dat die wel op tijd is hahahah ik bedoel:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gossie Pip kun je niet bij de huisarts om wat Seroxat vragen? Al is het maar voor even? Dat je honger hebt begrijp ik wel want eerst stilde de drank deze. Neem wat rauwkost en fruit maar zorg dat je niet gaat snoepen want als je dikker gaat worden is er die onvrede weer.........Knuffel van drupje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

pippi, Heel knap van je, dat je er voor gaat. En Charlie natuurlijk ook, en alle andere volhouders.Zit achter een nieuwe laptop. Wel even wennen.We hadden hem al een maand of drie,maar eindelijk zit alles erop.Kan ik ook beneden bridgen en met jullie babbelen. morgen weer mijn eerste werkdag.
Dubbel gevoel. heb wel zin om weer te beginnen, maar weet niet of ik het kan i.v.m. schouderklachten.
Door vakantie , zitten we natuurlijk krap, en hoop ik te kunnen. Ga straks fietstocht maken met overbuurvrouw rond de 50 km.Har, Wij krijgen straks als eerste wijk ook glasvezelkabel.Je kon je ervoor opgeven. Voorwaarde voor aanleg was dat minstens ik meende 60% zich per regio aanmeldde..
Na aanmelding kreeg iedereen een reclamebordje in de tuin met tekst:Wij gaan voor glasvezel:
De mensen, die het bordje lieten staan , deden mee met de verloting voor 1 jaar gratis gebruik. Je raad het al misschien , maar wij zijn de gelukkig. Nu nog de aanleg afwachten. Maar is een keuke prijs natuurlijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sammy,

Heb nog een vraag voor je. De epi hielp niet, waarom zou de tweede epi dan wel helpen, moet dat spul opbouwen die corticosteroïden dat jij weet?

Pippi ik kan je alleen maar van een afstand ondersteunen. :heart::rose::present: meis ik voel met je mééé. Maar ik vind het mateloos knap dat je je Refusal hebt ingenomen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mensen,

Ik dacht vandaag even uitpuffen en leuke dingen doen. Prompt slecht geslapen, huilbui na huilbui, aiiiiii het is de prijs van gisteren (teveel gedaan).

En Pippi, je bent zo druk geweest de afgelopen weekend met school, al die gesprekken over Pietje, de gesprekken met M, jullie relatie, al je werken thuis, de tuin, vind je het gek dat je op een gegeven moment een soort van instort? Ik niet. Maar ik voel erg met je mee. Kun je niets leuks voor jezelf verzinnen?
Wat vind je leuk om te doen, lezen, wandelen, of gewoon een dagje lekker in bed blijven liggen en verdrietig mogen zijn en je gewoon rot voelen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Houtje, wanneer ga je voor de tweede keer?
Ik heb een vriendin die erge rugklachten had. Na de epidurale injectie had ze er eerst spijtvan dat ze er aan bgonnen was.Maar na weken begon er toch verbetering te komen. Af en toe gaat ze nog naar de pijnbestrijding en kan er nu goed mee door de bocht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hoi adb , ers
zo ik log even in vanuit mijn wagen , ben wachtende voor mij afspraak met psy
har ?? ikke een vagabundo ?? nou ja is inderdaad iets , op mijn wagen staat , langst alle europese wegen kom je blacky tegen ;)
1995 ik was al 15 jaar militair mooi inkomen en vaste baan , heb dit gewoon bye bye gezegt om naar spanje te gaan en mijn droom te vinden
viske doe je de groetekes aan BB
safi ik woon inderdaad nog samen in de week ben ik ivm mijn werk thuis maar ik kan niet vlug genoeg weg zijn de weekends , momenteel bekijk ik samen wat het beste zou zijn voor blacky wat dit betreft egoistich he :devil:
seroxat het lezen alleen bezorgt mij een deja vu ben er een poosje aan verslaaft geweest , ik was in een roes maar dan zonder drank , en het koste mij een fortuin ,-((
mensen ik mmoet jullie laten time is daar
lees jullie als ik thuis ben

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor Pippi

Ik zocht iets een gedichtje of zo voor je op internet maar kon niets vinden want zo snel van toepassing was. Toen bedacht ik me dat dat ook niet hoefde.
Je hoeft alleen maar hier te komen, hier zijn mensen die je begrijpen, die jouw pijn (her)kennen en snappen. En je respecteren, niet zeggen van kom op !!!! dat helpt niet hè. Maar gewoon een veilige plek om te schrijven en om jezelf te zijn.
Is het erg om aan een warm badje verslaafd te zijn? Neu, dacht het niet. Dus meis, kom maar gewoon hier en stort je hart maar uit. Het is hier in goede handen!
Je mag vandaag gewoon jezelf zijn, in je bed of in je huis, je hoeft niets, en wij respecteren je.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, ff pauze..........Heb al 2 refusal op, de eerste drie dagen moet ik er 3 per dag nemen. Heb er geen probleem mee, gelukkig.
Hondje's abces is ook gespoeld, huis gedweild, plaids van de bank gewassen, enz enz..
Water, ziet er al goed uit, je stalling!
Har, welkom terug!
Wannes, hoe is het nu?
Pip, ik herken je gevoel. Toen mijn kids, toen ze jonger waren, een dagje gingen logeren liep ik al te janken van eenzaamheid. Sterkte!
Voor de rest allemaal een hele fijne dag en tot laters!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Caro, wel om je heen kijken hoor, zijn genoeg mooie man, eh bloemen bedoel ik;) Kijken hoor dat mag hahahah heb ik altijd gedaan anders had ik die contactlenzen ook niet hoeven kopen.

Sam, leuk voor je, die prijs bedoel ik niet einde vakantie.

Sterkte Houtje, zal voor je duimen. Heb 5 keer een epi gehad maar nada. Hoop dat het wel bij jou lukt.

Watte Wanes, alweer pauze:) !!!!!!! Lijkt wel of die man altijd alleen maar pauze heeft: koffiepauze, lunchpauze, theepauze en als hij achter de pc zit ook nog een plaspauze.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
druppeltje

Caro, wel om je heen kijken hoor, zijn genoeg mooie man, eh bloemen bedoel ik;) Kijken hoor dat mag hahahah heb ik altijd gedaan anders had ik die contactlenzen ook niet hoeven kopen.




Sam, leuk voor je, die prijs bedoel ik niet einde vakantie.




Sterkte Houtje, zal voor je duimen. Heb 5 keer een epi gehad maar nada. Hoop dat het wel bij jou lukt.




Watte Wanes, alweer pauze:) !!!!!!! Lijkt wel of die man altijd alleen maar pauze heeft: koffiepauze, lunchpauze, theepauze en als hij achter de pc zit ook nog een plaspauze.



Gelukkig geen menopauze :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...