Spring naar bijdragen

dinsdag 15 juli 2008


blacky

Aanbevolen berichten

Pippi: moeilijk voor je, ik hoop voor je dat het in de loop van de dag toch wat beter gaat worden.

Charlie: Ook al zo ijverig! We gaan er gewoon voor.

Carolien: nou lekker al die planken. Weg rust, kan je wel nog werken zo, met al die werkers om je heen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 304
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

He toe nou Wannes je had me zo beloofd niet de mond te snoeren en hier weet ik niets op te zeggen of heb ik nu pauze:) Trouwens je mist er nog een: de penopauze. Aha drup wist er dus nog wel een. Kun je niet tegen op Wannes vrouwen hebben altijd het (eerste en) laatste woord:).

Charlie, je klinkt goed en ben blij dat doggy het ook weer goed maakt. Kanjer!!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hehe, effe pauze... het lijkt wel RenJeRot hierzoot.

Leuk hee, al die reakties van "het wordt mooi", maar het motorhok is al af hoor (op wat electrickery na wat ik nou aan het maken ben). Hierna ga ik beginnen aan het stuk rommel linksvoor op de foto, dat moet netjes betegeld worden met een perkje erin en misschien een waterdinges.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

zo, ik heb jullie allemaal gelezen. pio, sterkte meid! ik ben ookzo beroerd op gestaan. doe ik de laatste 3 weken al... lekker. ik ben doodop. :huh:

nu ga ik ook nog even klagen:
IK MOET MIJN STUDIE AFMAKEN, MAAR IK WIL NIET MEER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! GRRRRRRRRRRRRRR..... ik word gek van mezelf. het is nu 14:00 en ik heb nog geen kont gedaan.
ik moet nog een verslag afmaken, één verbeteren, en mijn scriptie afmaken. 1 september wil/ moet ik het inleveren. Nu word het helmaal spannend omdat ik mezelf beloofd heb daarna op vakantie te gaan. ( ik wil graag met een vriendin naar berlijn fietsen 6000 km.).
het is niet dat ik nu een borrel wil, maar frustraties over mezelf zijn wel een goede voedingsbodem om de eerst toch maar eens niet te laten staan. (maar ik laat de eerste WEL staan hoor...)

Nu ga ik het echt aan het werk, gewoon maar 3 uurtjes, lekker overzichtelijk houden....

hanneke

p.s. lucht toch wel op het hier even kwijt te kunnen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sneu Pip maar eigenlijk niet zo verwonderlijk die reacties enfin je zegt het zelf al, maar nu VOEL je het ook...vooral omdat je WEET dat je het niet weg kunt drinken.
Ik barstte trouwens ook van de honger toen ik stopte en was blij dat ik daar nu eindelijk eens naar handelde; dronk dat hongergevoel eerst gewoon weg, vanaf toen ben ik veel beter en bewuster gaan eten en dat geeft veel voldoening. Géén vervelend gevoel meer in mijn lijf en wat nog belangrijker is, juist daarom een alternatief om het drinken te laten staan!
De emotionele rollercoaster had ik vooral bij mijn eerste stop...tsja meid, hup erdoorheen...het hoort er allemaal bij.
Ik onderschat heus niet wat je doormaakt, heb het immers zelf meegemaakt maar ja, ik weet dat ik er nu alleen nog maar over hoef te vertellen...sorry als het zo makkelijk klinkt, ik weet dat het niet zo is en wens je sterkte!:present:

Haha Blacky...jij een militair? Lache...:D Gottogot wat heb je dan een ander leven gekregen, misschien wel goed dat je je in die tijd discipline hebt aangeleerd, kan je nu nog van pas komen ;)

Tsja Water, maak maar eens een waterdinges...mooi hok hoor voor de brommert :D

Hé Hanneke, Berlijn ligt op 600 km hoor!

Moet nu echt weg..laterssss

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee, ik ben er tussengeduwd, straks pas. Zit me hier wel blauw en groen te ergeren aan die rotvogel.
Net geprobeerd om met een waterstraal het beesie te verjagen, fuut die nog harder grrrrrrr.......
Ben neurotisch aan het worden of zo, nooit last gehad van vogels.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hanneke, gewoon blijven zitten waar je zit en door blijven schrijven al is het maar zo weinig.
Ik heb er afgelopen maanden ook mee gezeten. 'Blijven zitten' zei ik tegen mezelf en uiteindelijk gaat het toch iets worden. Zet 'm op.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben het helemaal eens met Har, Pippi. Als je stopt met drinken dan moet je hier "effe" doorheen, het is niet anders.
En als jij toevallig trek krijgt in augurken met chocoladesaus, dan moet dat ook maar even, belangrijkste nù is gewoon die eerste laten staan.
Probeer je zinnen te verzetten, pak je gitaar, gaan we samen Take It Easy spelen, ok?
Sterkte dame! :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ola Blacky, dank voor de groet, vanuit het Noorden alvast een warme groet terug.
Ik spring ff onder de douche, honden nog uitlaten en dan op weg naar A'dam.

Laat de eerste staan, je hoeft niet iets te doen maar te laten. Het leven zonder drank is ok en de moeite waard. Beter dan elke dag een kater, vind ik. Latersssss.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...