Spring naar bijdragen

dinsdag 15 juli 2008


blacky

Aanbevolen berichten

Thanks Gem :) Kijk, zo ziet mijn scherm er nu uit, verrekes hendig ;)
Aanradertje voor de geheugenzeven hier :D

Dit fotooke is er trouwens de oorzaak van dat mijn raam op half elf hangt. Moest mijn kantelraam helemaal open zetten en toen ging er iets fout. Het hangt nog maar aan 2 punten vast. Vanmiddag komt de monteur gelukkig, krijg het zelf niet voor elkaar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 304
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Welkom Slofje! Zal je introductie zo eens effe lezen. Goed dat je de weg vrijmaakt om verder met je leven te gaan en een dikke pluim voor je, omdat je desondanks al bijna drie jaar droog staat!
Verwerken kun je hier zeker. Genoeg mensen aanwezig die in een vergelijkbare situatie verkeren. Eng is het hier niet hoor, afentoe gieren wel wat emoties over het scherm maar dat hoort er allemaal bij ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha die Drup! Tsja, ik ben een mafkees. Voel me nu al een stuk beter zo onder jullie...waarom is het bij mij altijd het een of het ander moet ik aan denken, terwijl er ook een middenweg is? Hum.. heb hem gelukkig gevonden nu op het forum :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Har,
ga je nou weeeeer degenen die geen vriendenlijst hebben de ogen uitsteken?? ;)

Ik heb overigens aan Bert (Tactus) op de zomermeeting dit "probleem"voorgelegd. Toevallig logde Adam op het grote scherm in, en die had ook die lijst.
Bert heeft aangegeven dit met de ICT mensen van Tactus op te nemen!

Bert heb je al wat gehoord????

Drup,
ook hier geen zon, alleen grijs en grauw! Ben ik toch wat te kwistig met die zon gisteren geweest!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oh Gem, ik heb dat al eerder gevraagd en toen werd gezegd dat het voor elkaar was....dat die functie bij iedereen was ingeschakeld. Snap het ook niet. Ben benieuwd. Ik vraag me trouwens af hoe het er dan bij jullie uitziet want de meesten zijn toch op de hoogte van wie aanwezig is. Switchen die tussen Home en het draadje? Ach, het doet er ook eigenlijk niet zoveel toe...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha Water ik zie dat 'mijn' roos het goed doet! :present:

Har: ik herken dat helemaal. En wat is er verkeerd aan om af en toe ff gezellig mee te kletsen.
Ik heb net boodschappen gedaan en dacht 'hup alles in de kasten en dan even naar mijn vrienden'.
Toch veel beter dan JWW. Ik heb trouwens geen drank gehaald voor mijn man die vanavond thuis komt. Hij zal wel zin hebben in het een of ander na de lange reis.
Har: dat scherm had ik eerst ook en ik snap niet dat het ineens is verdwenen, zoveel handiger.
Fijn dat je er weer bent hoor heb je gemist.

Floor: wat goed dat je dat kan afspreken om geen drank in huis te hebben als bezoek komt. Ik weet nog niet hoe ik hiermee om moet gaan en zie wat dat betreft wel op tegen de komende tijd.

Slofje: van harte welkom. Oef jij zit nog in een moeilijke tijd en dan droog houden. Goed van je om hier te komen!

Carolien: nou met jou heb ik het ook te doen hoor, wat een gedoe.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Cal (calimero)

Fijn om je weer te lezen.
Ik moet nodig eens gedachten met je uitwisselen over het boek maar dat zal ik per email doen.
Wij hebben ongeveer dezelfde aanpak met ons ADB zijn.
Ook ik werd helemaal gestressed van het nooit meer gevoel en heb nu veel meer het gevoel dat de dagen zonder makkelijke dagen zijn.
Toch kan ik nu minder van alcohol genieten, jij dan??
Maar daar ben ik eigenlijk wel blij om, dat houd me op het rechte pad.
Als ik dan zoals gisteren, de lasagne in de oven, denk: "Een rode wijn zal daar lekker bij smaken"
dan is er ook als vaste prik een andere stem die zegt: "Maar zal je je dat dan nog net zo goed herinneren als dat je de lasagne nuchter eet??"

Pippi, slecht geslapen?
Nou ja, dat heb je hier wel genoeg gelezen dat dat de ontwenningsverschijnselen zijn.
Je zult je inderdaad eerst erg brak, misselijk, hondsmoe voelen.
Maar als je je maar realiseert dat het je lichaam is die aan het ontgiften is, dan ga je toch wel anders tegen je alcoholinname aankijken.
Wat beroerd kan je je voelen van het niet drinken, als je dat een tijd wel regelmatig hebt gedaan.
Altijd in je achterhoofd blijven houden ...dat alcohol meer stuk maakt dan je lief is.

Slofje, de eerste stap gezet naar het dagdraadje, welkom!
Misschien kan je ons een keer vertellen hoe je dat gedaan hebt, drie jaar niet drinken en ook nog een scheiding voor elkaar krijgen??
Errug knap van je, je hebt duidelijk voor jezelf en je kind gekozen:):present:

Har Y O U ' R E B A C K !!!!!!!
Altijd welkom toch, je zult niet de eerste zijn, die dacht dat het forum teveel tijd en gedachten in beslag neemt, het anders wilde en toch weer terug kwam. Fijn je weer te lezen.
Handig zo'n scherm.

Blacky ik wens je een goed gesprek bij je psych. Ik vind je bijdragen erg positief de laatste maanden.
Bevalt het aleen wonen nog steeds?? Of zijn jullie weer bij elkaar?
Ben daar ergens de draad kwijt maar wil wel alles graag weten:P

Tina, geslaagde dag dus, gisteren, dat 'Ik HOU VAN MIJ-DAGJE'

Vie..leuk je weer te lezen, het gaat goed met je , dat is fijn om te horen.

Water, mooi strak motorschuurtje, dat is verrekte handig met repararties dat je geen licht nodig hebt overdag. Slim aangepakt. Is dat je bewuste rokersstoel??

Hier is het ook niet zonnig, vreemd benauwt, je wordt er moe van.
Ik fiets straks even de stad in, wat tweedehands boeken kopen want de bus trekt weer en dan moet ik wel wat te lezen hebben zonder forum.

Ik wens jullie allen een fijnedag, hou hem droog, ik doe mee en drink vandaag niet. HOERA!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank je An. Doet me goed :) Ik vond het zo verwarrend om jullie goed te lezen en dan ook nog de essentie daaruit te plukken; had immers al weer doorgescrolld naar de volgende post waarbij ik hetzelfde moest doen, was altijd bang dat ik het niet bij kon houden. Werd werkelijk een wirwar voor mij...hum, werd er een harrewar van liever gezegd :D
Nu helpen me die 2 schermpjes (windows) enorm, kan makkelijk nog effe nalezen zonder te hoeven switchen tussen reply en post.

Zit trouwens helemaal in het computergedoe. Ga vanmiddag met een cliënt naar de speciaalzaak. Heb voor hem een keuze bepaald...hij gaat zijn oude gedoetje (10 jaar oud) vervangen en is helemaal niet op de hoogte van de mogelijkheden nu. Het is iemand met een verstandelijke en lichamelijke beperking dus we gaan ook informeren naar een aangepast toetsenbord e.d. Hij heeft nu nog een inbelverbinding waardoor communicatie via MSN al niet mogelijk is. Hij krijgt supersnel internet (100Mbps!) want er wordt een nieuwe glasvezelkabel gelegd. Mèn, d'r gaat een wereld voor die man open!
Vind het erg leuk om hem hierbij te assisteren :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lijkt me trouwens leuk als Tactus zoiets zou kunnen organiseren, een tentoonstelling van de kunst die er door het forum wordt gemaakt.
We hebben hier toch meerdere schilders, fotograven, dichters en misschien ook nog andere kunstvormen??
Zelf heb ik ook nog wel wat leuke tekeningen:$:D

Tactus je mag me altijd mailen als jullie dit een leuk idee lijkt??
Of hebben jullie het al te druk;) ???

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hum..Safi, goed idee over die kunstuitingen van Adb'ers! Ik zie het bijvoorbeeld wel zitten om eens een treffende foto te maken die alcoholgerelateerd is. Genoeg sloebers hier in de buurt die de hele dag bij elkaar rondhangen; halve liter in de hand. Ging wel eens een praatje maken als ik er zelf de nodige achter de kraag had :angry: dus ken er een aantal van. Zal natuurlijk wel zeggen wat de bedoeling ervan is en dat ik nu zelf bijna 1/2 jaar droog sta. Wie weet...ben benieuwd hoe ze daar tegenoverstaan, zal er eens effe over nadenken of dit wel de juiste manier is.

Ga eens douchen en de boel wat opruimen.
Latersss :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Saf, ik wil wel meedoen met die tentoonstelling maar alleen kan kan ik werken met kleurboeken en moet dan nog moeite doen om binnen de lijntjes te blijven:)

Heb ik iets verschrikkelijk over het hoofd gezien? Mis Adam al even hier ben toch niet zo stom dat ik hem over het hoofd heb gezien?

Pip, hoe gaat het nu?

Hup Charlie en Wannes.

Ja Har maar je komt wel heel eerlijk over en dat is het belangrijkste.

En ik vind mijn scooter toch mooier maar dat komt denk ik omdat hij illegaal is:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...