Spring naar bijdragen

17-09-08 ....moggu


soda

Aanbevolen berichten

Nou Corinne, jij slaapt ook bar en bar slecht, wat dacht je dat je dáár moe van werd ?!?!?!?!?

Over jassen gesproken: ik heb (had !!!!!!!) één mooi jack van Tenson, lekker warm ook voor langs het sportveld en zo dat is altijd stilstaan en dan krijg je het zo koud. Wat denk je? Ging laatst ergens een kop koffie drinken: kom terug bij de garderobe: jas pleite !!!!!! Ik wist niet dat dat écht gebeurde, er hing een ander exemplaar, beetje dezelfe kleursoort maar totaal ander model en maat, ik heb XXL omdat ik van die lange armen heb, en nou heb ik een jas maat 42 die tot mijn ellebogen komt. En lang niet zo mooi is :devil:. Dat is toch asociaal? Heb het restaurant een paar keer gebeld, nee, niemand is terug gekomen dat hij of zij zcih vergist heeft...... en aangezien ik een aantal jaren moet doen met een jas, ja de kids groeien er natuurlijk elk jaar uit dus die moeten wel wat nieuws maar ik was nou net blij dat ik een goeie jas hád, is toch ook asociaal !!!!! En dan in zo'n keuterdorp als hier, als ik diegene tegenkom die mijn jas aan heeft, dan zal die ervan lusten (er zit een pietsie lippenstift aan de kraag dus mijn eigen jas herken ik wel).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 96
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Francesca: proficiat met de goede uitslagen. Pff. blijft spannend he?

Ik kom langzaam weer tot leven en bedenk me wat ik toch weer heb lopen lummelen.
Nog steeds weet ik niet hoe ermee om te gaan.
Vooralsnog zie ik als enige optie, rust, rust en nog eens rust.


Vanavond actie, tot later. En Tina: rottig die paniek. Om toch rust te krijgen in de bol lijkt
het me inderdaad verstandig om duidelijke afspraken metjezelf te krijgen/
Ga ik wel of niet op vakantie. BEslissen.
Ga ik wel of niet werken zaterdag. Beslissen en dan niet meer twijfelen.
Ga ik wel of niet een of twee klussen per dag thuis doen?

Een HH lijkt me trouwens een prima, en zeker geen overdreven optie als je zoveel uren werkt!!!

Je komt dan lekker in een schoon huis thuis en heb je alweer een zorg minder.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Blacky,

Ik lees altijd alles, maar reageer niet meer zo snel. En dat komt doordat ik rustiger wordt, sinds ik niet meer drink, is het overbodige reageren eraf. En dat hoort mijn inziens bij het proces, waar we hier allen mee bezig zijn. En de een is er verder in dan de ander.
En wat Shoothe, al schreef. Ik kan er nu om lachen, maar toen beslist niet. Beiden een ban. Dus voor mij een teken, dat ik ben gegroeid.
En lieve Black, ik denk regelmatig aan je. En hoop dan dat het je goed gaat.

Liefs, Ferry.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind een HHinde HH ook geen luxe Tina als je zoveel uren werkt en dan nog bij nacht en ontij.......
En het werken, het mooiste zou zijn als je tot je vakantie 50% zou kunnen werken, heeft de bedrijfsarts geen redelijke instelling bij jullie? Of is het 100% en anders maar oprotten?

En misschien is één klus per dag in huis voorlopig voldoende.

Ik merk nu pas wat voor rommel Dochter om zich heen verspreidt nu ze er drie dagen niet was, ze is nog niet binnen of overal slingeren kleren, schoenen, boekjes, Donald Ducks, sokken. En ik moet ook eerlijk zeggen: ik vond het best fijn even zonder haar :$ moeilijk om als moeder te zeggen maar ze vraagt veel aandacht en Zoon heeft daar ook wel eens last van, het was wel lekker relaxed met zijn 2-en met Zoon.

In oktober zit ik weer een weekje met Dochter alleen, Zoon is dan met school naar Engeland.

O ja en over het ziekenhuis: ik was vandaag bij de ergotherapeut en bij de instrumentenmaker, morgen ben ik om 10 00 uur weer bij de neuroloog, over de uitslag van vorige week vrijdag van de EMG en dat zal dus zijn dat is een carpaal T.S. heb en wat ze ermee gaan doen. Ik wil er zo snel mogelijk vanaf, dus opereren liefst, ik kan dan wel 6 weken niets doen maar de pijn kan ook opstijgen vanuit de pols naar de nek.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Overigens vind ik dagelijkse mededelingen in principe niet vervelend. Je kan ook als oud-nieuw-middengediende soms het gevoel hebben dat je niet zoveel voeling meer met het forum hebt, of ineens juist weer wel, het hangt maar net van je bui af, of dat er berichten zijn waar je iets mee kan. Geeft verder niks. Voor mij blijft het een vangnet, en dat is fijn.
Zo ben ik vandaag al de hele dag bezig met mijn nieuwe pc, duizend ergernissen, uit pure frustratie bijna een pak peuken gehaald. Terwijl ik toch al maanden niet meer rook.
Blijkt de cd-drive niet te werken, dus ik kan office niet installeren. Leuk hoor, gloednieuwe Dell.
Gelukkig de laatste tijd geen zin in drank, anders zou dat er ook nog eens een keer bij komen.
Het is vandaag zo'n dag dat niks lukt terwijl ik toch van alles doe. Vlek in mijn liefste trui, wil er niet meer uit. Helpdesk Dell gebeld, weet zogenaamd van niets, als je een uur verder bent. (Het lijkt nu net of ik de helpdesk heb gebeld voor die trui, hihi.)
Houtje, laatst zette ik mijn keurige dure boodschappenfiets bij de jumbo neer, netjes op slot. Toen ik terug kwam stond er... niets! Ik moet je even plagen hoor, Jij hebt dan nog een jas met halve mouwen, en ik geen fiets meer. Okee, niet gaan schelden, het is geen stijl om iemands jas te pikken. Ik hoop voor je dat er verder geen persoonlijke dingetjes in zaten. Ja, soms kan je meer verdriet hebben over een briefje of een foto die je in de zak van een gepikte jas had, dan van het kledingstuk zelf.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als dank voor alle meningen :present:

Alcoholische herinneringen verdampen snel .... Simon Carmiggelt

Zorgen verdrinken niet in alcohol: ze kunnen zwemmen ...... Heinz Rühmann



Rijvaardigheid lost op in alcohol.
Over de oplosbaarheid verschillen de meningen. ...... J.L. Visser


Beschaving is een zeer dun laagje vernis dat gemakkelijk
in alcohol kan worden opgelost ... onbekend


Soda,die gegoogled heeft

Link naar opmerking
Deel via andere websites

He, he,
Vanmiddag geveegd, dan even gelegen, dan eten gemaakt. En na het eten dacht ik even tijd te hebben voor het forum, maar toen kwam de vraag van dochter om mee te spelen met een spelletje Kolonisten van Catan met zeeroveruitbreiding. Dubbel leuk, want ik heb gewonnen. En nu ben ik hier en zou alles van de hele dag nog moeten lezen. 'k Weet nog niet of ik dat doe.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Houtje, blij dat je vannacht wat beter geslapen hebt. Lag je ook nog met je benen omhoog? Dat hoeft niet, met die zwachtels! Sterkte met de spalk, en sterkte morgen.

Speciaal voor onze dappere doorzetter Blacky, een dikke :sun:

Ferry, ik vind het grappig om te lezen dat jij alles leest, al schrijf je niet veel meer. Bij mij is het bijna andersom. Ik laat nog wel regelmatig van me horen, maar het lukt me al een tijd niet meer om alles bij te lezen. En ik ben blij dat je het met Soothe bijgelegd hebt. ;)

Corinne, ik kan me vergissen, maar ik heb een beetje de indruk dat je waanzinnig druk bent. Trek je dat wel allemaal? Neem af en toe ook tijd voor ontspanning meid, en daarmee bedoel ik niet alleen tussen de bedrijven door een broodnodig uurtje op bed liggen van uitputting! :heart:

Anjo, sterkte met al het ordenen en uitzoeken! Doe maar rustig aan, beetje bij beetje, dan breekt het lijntje niet. Je klinkt goed, rustig, en dat vind ik razend knap! :heart:

Albertina, rot dat je je zo moe voelt. Ik herken het wel. Begin niet te vroeg weer volledig te werken, maar probeer met je werk iets te regelen. Het is geen schande opgebrand te zijn!
Ik heb destijds een aantal maanden 50% gewerkt, en dat had ik ook nodig. Ik heb ook niet op mijn werk gezegd dat ik gestopt was met drinken, en dat was ook niet nodig. Het was zowel mijn huisarts als de arbo-arts volkomen duidelijk dat ik zowel een depressie als een burn-out had, en dat niemand erbij gebaat zou zijn als ik volledig zou instorten.

Soda, zo'n beetje iedereen heeft al op je openingsberichtje gereageerd, dus mij lijkt dat je er (zo er nog enige twijfel was) nu wel écht bij hoort. Ik kan er verder weinig aan toevoegen. Welkom!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Anna,
Klopt. Ik heb me niet eens de tijd gegund om mijn huiswerk voor de therapie te doen :devil: . Nu is dat geen leuk huiswerk, maar moet het wel doen :wacko: .
De drukte is nu weer voorbij :) en kan weer meer voor mezelf doen :D . Nee zeggen is zo moeilijk, ik haal het mezelf steeds maar op de hals :angry: . Tijd om weer voor mezelf te gaan!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Net een waanzinnig verdrietige dochter eindeloos getroost. Het doet me pijn dat ik slecht nieuws voor haar had. We hebben gisteren besloten niet naar de bruiloft van een vriend van ons in Duitsland te gaan.
Teveel redenen die op dit moment ons doen beslissen om niet te gaan.. ik heb er ook vreselijke moeite mee. Maar soms kan het niet anders. Pfffff!
We hadden eerder verwacht dat zoon het heel erg zou vinden en dochter haar schouders zou ophalen. Zo zie je maar weer... Het bleek net andersom.
Nou ja, ik ben blij dat ik er voor haar kan zijn! samen bedacht dat ze iets moois voor hem gaat maken en gaat bellen en mailen. het schilderijtje wat ze wil gaan maken, sturen we samen met een kaart daar naartoe.

sorry, ben verder nog niet helemaal bijgelezen, althans niets opgeslagen.
Ben er zelf ook even stil van.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hoi adb'ers,
ewel ik ben toch blij dat ik het deze morgen van mij af gschreven heb want dat doet een mens goed , om die gedachten eens neer te pennen .
bedankt voor jullie gedachten en meningen hierover :present:
eigenlijk reageer ik zelf ook niet zoveel op zaken die hier geschreven worden , 1 omdat ik het soms stom vindt van mijn eigen s'avonds te reageren op een bericht van s'morgens , 2 omdat ik het probeer bij mijn eigen te houden als ik iets schrijf , soms probeer ik wel eens mijn denkwijze door te geven maar die kunnen jullie beter niet opvolgen ;)
anjo omdat jij het bent mag het , schrijven over blacky als ze er niet is :present:
Albertina kan jij in nederland niet zo een loopbaanbegeleiding volgen ?? of evt ander werk al is het minder verdienen ?, ik bedoel gezondheid hebben we maar een he , Anna jou schrijven aan Albertina vindt ik ook een juiste keuze .
ik heb vandaag meer als 8 uren gewerkt , reken mijn tijd erbij om van en naar het werk te rijden ben ik 11 uren weg geweest , en dan voel ik ook de druk en ben blij dat ik maar deeltijds werk , al zal dit in de toekomst mogelijk veranderen want alleen is ook alleen de kosten dragen maar zolang ik het deeltijds aan kan blijf ik het zo doen .
mijn geluk vandaag is dat ik bijna 8 uren hout gezaagt heb en dat vindt ik heel ontspannend werk al heb ik nu de bibber in armen en handen .
mijn klant had het zeuren in gelukkig maake de houtzaag machine veel kabaal;)
na mijn werk naar het oude huis iets ophalen , bij binnen komen geen hondje te zien , met een bang hart alletwee naar boven , en laiky lag als een propje te bibberen , had alles onder gekotst en dat andere is haar gewoonte niet ;-((
een weer eens meningsverschil met mijn ex deed mij vluchten ik kan er gewoon niet meer tegen ppff zo moeder zo dochter zeker ??
daar straks toch smsje gestuurd naar ex , hoe het met laiky was , nou ze was naar de dierenarts gegaan en laiky had lmeer al 40 graden koorts en dan denk ik was ik beter toch niet gevlucht , nou j heb het volste vertrouwen in mijn ex vriendin wat dit betreft .
mijn handen zijn qua brandwonden nog niet volledig genezen voel dit als ik in de omgeving van een warmtebron kom , op de koop toe vandaag de nodige houtsplinters erin gekregen en niemand die mij helpen kan ze eruit te halen :devil:
zo en nu ga ik jullei verlaten , nog een lieke zoieken voor een vriendin van mij op you tube en dan weer lekker heerlijk nuchter naar mijn bedje want morgen is het weer vroeg dag
slaapzacht allemaal
ps voor mij geldt 0%

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ze ligt lekker te slapen, nu.
Got, ik kan zelf ook wel janken.
Deel van van de reden is natuurlijk dat ik er enorm tegenop kijk.
Het is min. 6 uren reizen, daar overnachten en de volgende dag terug.
Daarbij zit klaas momenteel in een vreselijk hectische tijd met werk en projecten.
En heeft daarbij in dat weekend nog een afscheidsoptreden en opnames met de band.
Ook het kamp voor de kinderen wat ik steeds vergat af te zeggen, valt in dat zelfde weekend. Tevens zou ik nog vrij voor school moeten regelen....
ik neem zo voor de verandering een hele os. Loop hier al zolang mee.
maar had telkens gehoopt dat het wel zou gaan..
Wil jullie er ook niet mee vervelen, maar ben weer eens alleen....
En moet ff van me af lullen, sorry!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Soms kan het leven raar lopen...
Zo denk je alles lekker onder controle te hebben, en zo staat alles op zijn kop!
Ik drink nu 8 maanden niet meer, maar was er vandaag verdraaid dichtbij!
Ik zal jullie niet vermoeien met de details, maar wij werden vandaag gebeld met de mededeling dat er een rechtszaak tegen ons is aangespannen:huh:
Als je er dan zelf vanuit gegaan bent dat de verzekeringskwestie waar het om draait gewoon afgehandeld wordt, dan sta je echt even met je mond vol tanden.
Dus bellen, naar verzekeringsagent, de betrokken schade-expert, een advokaat, de klager/eiser, de gemeente (pro-deo advokaat, want jammer maar helaas geen rechtsbijstandsverzekering), verzekeringsmaatschappij en diens advokaat........pfff
Om helemaal knetter van te worden.

je wordt er wel heel snel wijzer van wat betreft het nederlands recht!
En wat ben ik blij dat ik nu nuchter ben, zodat ik het ook morgen nog weet wat ze me verteld hebben via de telefoon!
Een civiele procedure starten is blijkbaar nog niet direct een rechtszaak, de rechter moet de zaak ook nog ontvankelijk verklaren.....en dat zal vermoedelijk niet gebeuren omdat het een gemelde schade bij de verzekering betreft (de eiser is het niet eens met de vergoeding die hij krijgt voor de door hem geleden schade!)
En waar gaat het nu helemaal om........om een kapot gevallen laptop!

Zoals Adam laatst zei: wat een gedoe!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

pipke kuisen is inderdaad poetsen .
marjo moest ik een helicopter hebben je mocht hem lenen of ik bracht jullie persoonlijk maar ......... ik heb geen helicopter noch een vliegbrevet ;-((
kids vergeten vlug morgen is de pijn hierover voorbij
en marjo het is niet lullen maar van je afschrijven sterkte :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Marjo, soms is het gewoon niet anders!
Als het zoveel stress oplevert vooraf kun je er toch ook niet echt van genieten!
Misschien kunnen de kids nu toch op kamp, hebben ze toch ook een leuk vooruitzicht!
(al zal dat het verdriet niet wegnemen van de gemiste bruiloft waar ze zich ook erg op verheugd hebben)
Keuzes maken in dit soort situaties blijft altijd lastig!
Dat heb je dan toch maar wel gedurfd en gedaan! Knap!

Blacky, ik lees je ook altijd graag en leef erg met je mee...
Al reageer ik dan niet altijd op je berichten.......er wordt hier wel aan je gedacht!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wingchun, zet 'm op! je bent gemotiveerd, het is even afzien, maar volhouden nu!
ik heb net weer laten zien dat als je daadwerkelijk van je afschrijft (dank je Blacky), er wat mee gebeurd. En dat geeft moed om door te gaan. Succes!

Joann, wat vreselijk voor je! Tja, wat een gedoe om een laptop. hoop dat het allemaal goed afloopt...
En zeer knap dat je niet gedronken hebt!! Super, 8 maanden is een tijd die volgens mij rare dingen met je doet. Zeker op zulke momenten!

Blacky, ja die helicopter zou wat zijn... Helaas! ;)
Meisje hou je taai, je doet het goed. En vluchten, ja soms kun je even niet anders ter zelfbescherming!
Hoop dat het snel beter gaat met Laika!

Het kon ook niet anders hier. Dat zag je goed Pip!
Het voelt alleen wat rot, maar tevens ook wel opgelucht.
Ik denk dat het allemaal wel goed komt. Zoon heeft zin in kamp, en dochter wellicht morgen ook weer.

Ben blij dat ik niet meer drink. dan had ik pas een probleem...
Fijn dat ik even van me af kon schrijven, en dat jullie de moeite namen om te reageren!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Marjo, ja die 8 maanden is blijkbaar een special in het stopproces...
Gelukkig hebben er hier op ADB meerdere mensen over geschreven, en dat maakte dat ik erop voorbereid was.
Ik vertel mezelf maar dat het 4 oktober over is.....want dan sta ik 9 maanden droog:D
Zo simpel zal het waarschijnlijk wel niet liggen, maar het maakt voor mij wel uit om te weten dat er meer mensen last hadden van wat ik noem de 8 maanden dip!
Het niet drinken is niet zo'n issue meer, het gewone leven gaat door...en ik zoek daar nog dagelijks mijn weg in. Net als iedereen met vallen en opstaan!
Zoals jij altijd heel treffend schrijft.....lieslaarzen aan en baggeren maar
:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben blij dat ik nog rook :D

An, hoe gaat het. Druk in aktie?

Corinne, goed dat je het zelf al door had. Rustig aan meis!

Fran, hier ook een kattenmens. Maar sinds 3 jaar een poepie van een hond. Vond het ook altijd stinken...
Op tijd stofzuigen :wacko: Dan valt het reuze mee. Het schijnt hier niet te rieken...

vergeet nu weer menigeen, maar onbedoeld. ik duik er zo in..
Chaos in the head..

Jaaah Tapas! Goed gedaan dat telefoontje, en nu Gooshe frabba!

How is Har, Har?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...