Spring naar bijdragen

17-09-08 ....moggu


soda

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 96
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Tja An, maar ik had me wat voorgenomen. Eerst wij als gezin weer op de rit.
Het is een dubbel gevoel om niet te gaan. De reactie viel ook mee.
Dus nu weer loslaten...:D
Okay, morgen dan!

Dat je aan het lezen bent, vat ik op als een goed teken.
De aktionele avond goed doorstaan...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Joann: dat zijn van die momenten dat je weer even goed moet nadenken en je niet helpende gedachten opsporen. Maar daar was je al mee bezig las ik. Van de week had ik ook zo'n moment en had zin om heel opstandig te gaan doen. Maar het levert niks op, heel die zooi niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Joann,
4 oktober komt met rasse schreden naderbij.
He, wat een tegenslag!
Besef wel dat als je in het ongelijk wordt gesteld door de rechter je wel moet opdraaien voor de griffiekosten van beide partijen. En om een volledig pro deo advocaat te mogen hebben, moet je wel onder het bestaansminimum zitten onderhand.
Misschien goedkoper en veel minder gedoe als je bij het verzekeringsgeld dat wel uitgekeerd wordt wat bijlapt zodat het genoeg is voor een laptop van hetzelfde soort als die kapot gegane. Dus geen snellere met meer geheugen en grotere harde schijf en meer van die toeters en bellen. Nee voor precies zo een zelfde.


Marjo,
Ben niet helemaal zelf tot inzicht gekomen. Enkele mensen hebben duidelijke hints gegeven dat ik aan het draven was gegaan. Oud vluchtgedrag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja joh Marjo: gewoon doorgaan dat is het beste, tenminste ... klopt niet wat ik zeg. Op een gegeven moment moet je toch naar je lijf luisteren of je wilt of niet.
Mijn huisarts heeft me gezegd dat ik gewoon op tijd rust MOET nemen. Ze weet hoe druk ik het heb en veel verantwoordelijkheid hier thuis. Je kan van alles gaan verzinnen, maar soms is het heel simpel.
UITRUSTEN.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nu heb ik dus nog steeds niet alles gelezen.

Blacky,
Nu ook nog splinters in je handen. En de brandwonden zijn vast nog niet genezen. Volgens mij moet je huisarts je maar eens vastbinden. Die laatste kan je trouwens wel verlossen van de splinters. Blijf er iig niet mee rondlopen. Als zoiets gaat zweren en die kans is groot omdat je handen al gekwetst zijn door het verbranden.
Sterkte met alles.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi An,

Nee het zou inderdaad niks opleveren om te gaan drinken.
Ja een kater, en die wil ik niet.......!
Het valt soms echt niet mee om niet helpende gedachten om te buigen... maar tot nu toe lukt het vrij aardig.
Ik hou mezelf op dit moment gewoon voor dat als ik nu ga drinken ik onze "zaak"( zo die er al zou komen) geen goed doe doordat ik er dan niet goed met mijn koppie bij ben!
Ook een beetje dat filmgevoel....."alles wat u zegt of doet kan tegen u gebruikt worden".
De verhalen van Sneeuwwitje staan me ook nog helder voor de geest, dus ik blijf liever helder zodat ik adequaat kan reageren wanneer nodig!
(waarmee ik niet wil zeggen dat sneeuwwitje dat niet heeft gedaan, het leest een beetje krom die zin....maar ik weet nog uit haar verhalen hoe moeizaam het soms kan verlopen met rechtszaken)

En nu bedtijd...... de wekker loopt gewoon om half 7 af!
Weltrusten allemaal!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou, altijd dat slome slapen is ook niet alles... :D
Wel heel vervelend als je wel wilt maar niet kunt.
Dat had ik in het begin wel heel erg... nachten wakker!

Gem, ik moest net nog aan je denken...
Ik hoop dat het goed gaat..

Al zal ik dat wrs morgen pas lezen..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Corinne,

Ik weet het.......en ik wil het er ook liever niet op aan laten komen.
Maar het gaat wel om een laptop van 2500 euro!
Ze krijgen 400 euro vergoed (is natuurlijk ook een idioot laag bedrag!)
Maar ik heb dat geld niet om het bij te lappen.......en ik weiger om dat te moeten gaan lenen!
Ik ben verzekerd voor dit soort ongein, daar moet ik toch geen lening voor gaan afsluiten!
Er speelt meer......tussen verzekering en de "eiser" maar dat voert te ver om dat hier uit de doeken te doen.
Er is me via het forum heel lief hulp geboden, daar maak ik graag gebruik van.....en dan hoop ik dat het met een sisser afloopt!

Nu duik ik echt onder want anders kan ik er morgen niet uit...en het dagelijkse ding gaat gewoon door!

Weltrusten!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Joann, hou je hoofd inderdaad koel en nuchter, want precies op deze tijd dacht ik: ach, ééntje kan toch wel! En die ene heeft me toch vier maanden in z'n greep gehouden. Ik was niet zover heen als een jaar geleden, kon het redelijk binnen de perken houden, maar nadat je acht maande nul hebt gedaan, zijn vier of vijf voor jezelf niet acceptabel. Ik voelde me ook schuldig dat ik niet weer op de nullijn kwam...

Dat heb ik uit deze episode geleerd: als ik nu drink, al is het er één, voel ik me een mislukkeling. En hoe krom ook, voor mij is dat winst!

Acht maanden, een raar tijdstip. Misschien imdat niet-drinken dan normaal is, het gevecht is voorbij? Of zo...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee ik kwam ook nog even kijken. Dochter is emotioneel, moet steeds huilen om zwachtels, verband, en spalk. Zielig voor haar. Ze zegt mam het lijkt net of je helemaal in het gips zit, maar natuurlijk is dat niet zo. Vreemd, Zoon let er niet eens op en Dochter kan er niet tegen. Ze slaapt nu in haar moeders bed, dus dalijk wat schuifwerk doen dan kan ik er naast is voor een keer okee.

Maar ik ga wel slapen, de rest lees ik morgen wel. (ik tiep stiekum met mijn spalk aan, maar hier en daar verschijnen vreemde gebeurtenissen, dan drukt het kunststof blijkbaar op Alt of Ctlr terwijl ik een letter intoets, hele vreemde schermen gaan opeens open :$). Ik ga maar naar boven. Morgen moet ze om 10.30 pas op school zijn, lekker uitslapen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

spuit elf komt nog even aanwaaien, vanavond bespreking gehad en fotoclub afgezegd, dat leidde wel weer af maar natuurlijk bood ik weer aan een logo te maken en aan te passen en zit ik dus nog even te werken.... tja, onverbeterlijk soms dus!

maar ook ik ga slapen en moed verzamelen voor de tandarts morgen. Die te grote vulling moet echt bij gevijld worden want ik krijg er echt nachtmerries van, van brekende tanden enzo. pffft... werd vannacht echt een paar keer wakker omdat mijn kiezen op elkaar klapten, tenminste of ik heb het gedroomd, kan ook nog... hopelijk morgen voelt mijn gebit weer normaal.

trusten allemaal, ik ga ook, hoogste tijd!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tapas,
Groot gelijk. Een vulling hoort netjes aan te passen aan de rest van je tanden. OK, altijd moet een beetje slijten, maar het mag niet in de weg zitten.
Jij moet, net als ik trouwens, opletten en niet alles naar je toetrekken. Ook ik kamp nu met dat oude gedrag en dat is niet goed.

Slaap lekker.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...