Spring naar bijdragen

dinsdag 28 oktober 2008


Mai

Aanbevolen berichten

Oei, Corinnetje komt even door de bocht :D Zo zie je maar, we hebben allemaal zo onze eigen mening want wat je al wijselijk zegt:
"En wat ik van het forum vind? Ik vind het fantastisch! Net een groot gezin met wel heel erg veel pubers" mag hier best eens ingelijst en opgehangen worden in deze ontmoetingsruimte :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 186
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik wilde zoveel zeggen, vooral Corinne dat ik in jouw volgende - zeer lange - lijst ook genoemd wilde worden!! :D :D

Ben erg veel met thuis bezig. Wat Ziza al noemde - daar begint het.

Vanavond tennisles gehad, donderdag ga ik naar verjaardag van schoonzus omdat vriend niet kan (heb zelfs iets eerder vrij genomen) en vrijdag vervang ik vriend met zijn tennisles, dus tennisles opnieuw. We hebben spelletjesmiddag en het heel gezellig met elkaar. Dochter vindt "leren koken" ook ontzettend leuk en haalt hele mooie cijfers. Echt niet omdat het moet van ons, het lukt gewoon! ;D

Als ik het zo nalees, dan klinkt het depri, is het niet. Echt niet. Het gaat goed en zoals we willen! Ik tennis, sport, werk en ren. Maar voel me er heerlijk bij. Weer helemaal top op mijn werk ook!

nu weer even Herman den Blijker kijken, mijn top-favoriet! Maar wat wil je met al zijn recepten :D

Groetjes en succes voor iedereen! :D:heart: :r

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
Trees

Corinne, hoeveel adem heb jij gehaald?


Als er ooit iets tegen me gezegd moet doen, wil jij het dan doen?








:heart:




Trees,
Ach, ik had weer eens behoefte om mijn mening te ventileren.
Ik train mijn ademhaling met zingen en yoga-oefeningen.
Diep in de onderbuik ademen, oefenen met zolang mogelijk uitademen.
Tevens zeer goed op de houding lettende: ontspannen knietjes (niet op slot dus), rechte rug met schouders ontspannen recht op de rug geplaatst, kruintje omhoog (strekken naar boven), kin naar borst en dat alles zeer ontspannen. Zittend met de beide voeten op de grond (is gronden en ontspannen), niet het ene been over het andere geslagen, niet de voeten onder de stoel. Helaas kan ik niet altijd met de voetjes op de grond en bungelen ze erboven.
Maar wat moet er ooit tegen je gezegd worden? Behalve dan: straf jezelf niet met alcohol.
:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee, sorry Corinne.

We hebben net een nieuwe computer. Moet dat ding nog helemaal inregelen. Ik ga naar werk (gaat heel goed overigens, ik ben weer opnieuw geinteresseerd in alle getalletjes/cijfertjes) en de liefde tussen vriend en mij en dochter en mij is weer helemaal opgebloeid! :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, even bijgelezen. Dat doe ik niet altijd, maar nu is het zo'n kolkende zee van meningen. dat zet een mens aan het denken.

Corientje nog niet langs zien komen , meestal plaatst ze wel iets. :P

Blacky, mooi het scheppings verhaal. Ben jij zo'n vrouw? :)

Stien dank, je hoort!! :heart:


Houtje, drie jaar doet ze haar best, dat moet ik nog waarmaken. Hulde! :heart:

Trees, ik ben niet zo'n koele. Soms ook bewogen. Dank, en pas goed op jezelf! :present::)


Mensen, stay on the wagon!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kirky, om op je eerdere opmerking terug te komen dat je als je hebt gedronken bij je gevoelens komt ervaar ik absoluut niet zo. Ik kom bij pijn, verdriet en de dingen uit waar ik gewoon nuchter voorheen over had moeten praten. Drank maakt loslippig idd, maar je kunt beter je emoties nuchter verwerken, dan komt de waarheid beter op zijn plaats. Dronken ga je vooral van je eigen standpunt uit; als je nuchter bent doe je dat hopelijk niet ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik hebt gemerkt dat als ik me erger aan iemand; forum of waar dan ook dit iets zegt over mij.
Meestal zie ik iets van mn eigen gedrag terug in die ander. Bv bij mn vader ofzo. Ik probeer er naar te kijken en het te veranderen. Niet gemakkelijk maar wel nodig en leerzaam.
Weltrusten allemaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bambam, dat herken ik.. Ik blijf nu vanaf een afstand steeds met het forum dealen en die afstand zorgt dat de emoties niet de overhand krijgen. Dat is voor mij de les die ik hier mag leren en die ik leuk vind om te leren.

Rudy, even 1 puntje van kritiek op je verhaal. Het alcoholdebaas forum is volgens mij geen forum voor droogstaanders. Alcohol de baas willen zijn kan op vele manieren, voor de een is het droog blijven, voor de ander is het af en toe, voor weer een ander terugvallen en weer opstaan. Dat vind ik ook juist wel weer leerzaam. Iedereen zijn eigen manier en er is geen ware manier, ja stoppen maar de weg daarnaartoe hebben we allemaal op onze eigen manier bewandeld. Die kans geef ik een ander ook.

En nu ga ik snel mijn hond redden die doodgeknuffeld wordt door de kat, en dat niet zo kan waarderen.. of misschien is het wel de kat die ik moet redden ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

BamBam,
Tuurlijk zegt het iets over mij als ik me ergens aan erger, maar dat wil niet zeggen dat ik me altijd ten onrechte erger. En ik mag het zeggen tegen iemand als deze voor mij ergerlijk gedrag vertoont.
Ik klaag niet en erger me niet als de buur 5 minuten per dag de radio hard zet en meezingt, maar als de buur dat elke dag uren doet, mag die daar wel op aangesproken worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...