Vie Geplaatst 10 november 2008 Rapport Share Geplaatst 10 november 2008 Een goede morgen.Ik zou eigenlijk vanmorgen naar Frankrijk vertrokken zijn, maar gisteren in de loop van de dag begon ik me belabberd te voelen. Er bleef geen slokje thee of water meer in. Vandaag wel wat beter, maar ik ga niet urenlang autorijden.Een voordeel van je zo ziek voelen, is wel dat je hoofd er helemaal onverschillig van wordt. Alles relativeert weer even. Wat is er nou echt belangrijk? Nou, dat je gezond bent, bijvoorbeeld, dat je te eten (ik moet er even niet aan denken, eten, maar dat komt wel weer) hebt en een dak boven je hoofd.En dat er mensen om je heen zijn om van te houden.En dat je niet drinkt, omdat je dat waard bent. (Lijkt erg op die reclame van L 'oreal, maar okee.)Voor iedereen wens ik vandaag een dag waarop je weer een stapje vooruit komt, vrede en rust in jezelf voelt en je vanavond voor je gaat slapen kan denken: zo, dat heb ik 'm toch maar weer gefikst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 10 november 2008 Rapport Share Geplaatst 10 november 2008 ferry , ik weet dat ik jou bellen mag , en dat ik vele andere mag bellen maar ik het er nu geen behoefte aan of anders gezegt ik wil in mijn wereld vertoeven ik weet dat drank niets oplost maar het zou mij wel even een rust in het hoofd geven , een roes een punt van vergeten , maar het besef dat na de roes en de kater alles gewoon terug zal komen houdt mij momenteel nog even tegen , maar het punt van .. ben ik voorbij , ik de dagdagelijkse drinkster heb sonds 8 augustus 2005 al meer niet gedro,ken als wel (verkeerde gedachten ik geef ze voeding )wil verzuipen want heb iets heel smerigs gedaan en kan zelf mijn eigen gezicht niet meer in de spiegel bekijken walg ervan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Username Geplaatst 10 november 2008 Rapport Share Geplaatst 10 november 2008 Hallo allemaal, ik kom ook even weer kijkenIk sta op dit moment 5 aanden droog, en ben druk in therapie, 3 dagen per week, de trek valt erg mee op dit moment.Hoe is het met jullie?, zie nog een hoop bekende gezichten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 10 november 2008 Rapport Share Geplaatst 10 november 2008 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 10 november 2008 Rapport Share Geplaatst 10 november 2008 Blacky, hou je taai meis!Misschien heb je wel zin om hier wat te blijven,ipv iemand bellen... Het kan je van de drank afhouden.Sterkte Blacky! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 10 november 2008 Rapport Share Geplaatst 10 november 2008 Hee Username! Idd een tijd geleden!Goed dat je alweer zolang droog staat,en in therapie bent!Vie, een belangrijk besef. Beterschap!Heb net een uur gewandeld, ik geloof mooi voor de buien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 10 november 2008 Rapport Share Geplaatst 10 november 2008 Blacky heel veel sterkte vandaag. Helemaal alleen ben je niet met al die mensen die om je geven, maar ik kan me een dag alleen wel goed voorstellen.Mooi muziekje opzetten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
antonia Geplaatst 10 november 2008 Rapport Share Geplaatst 10 november 2008 goedemorgen menseneen klein weekje hier aanwezig. Krijg net te horen dat het nog even kan duren voordat ik een hulpverlener krijg dus dan blijf ik maar steun blij jullie zoeken. Afgelopen week is niet onaardig gegaan, heb wel een glaasje gedronken maar ben geen enkele grens te buiten gegaan. Mijn motto is ook minderen en (nog) niet stopppen) Ben zelfs op visite geweest en daar heb ik keurig 1 glaasje genipt ipv 10 achter over te slaan. Jullie begrijpen dat ik best trots op mezelf ben. Straks werken en voor het eerst in lange tijd, zonder kater. Ik wil en ga dit echt volhouden, het voelt goed. Blacky kop op meid, jij bent al zo lang goed bezig, geef het nu niet op. Je bent een voorbeeld voor mij en vele andere. knuf antonia Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 10 november 2008 Rapport Share Geplaatst 10 november 2008 Eerlijk gezegd vind ik het helemaal niet om te lachen.Natuurlijk kan ik niemand kwalijk nemen als hij/zij er wel om moet lachen.Doe ik ook niet.Eerlijk gezegd ben ik nogal geschrokken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 10 november 2008 Rapport Share Geplaatst 10 november 2008 Blacky houd je sterk! Je hebt al zoveel bereikt, goed dat je het met ons deelt Chips, zit hier nu bij 'de Boei' achter de comp. Onverrichterzake teruggekeerd van Novadic omdat mijn behandelaarster niet op de hoogte was van de afspraak Kink in de kabel....heb toch even een gesprekje met haar gehad, volgende afspraak 3 december. Kan wel gewoon door bij 'de Boei', gelukkig voor hun geen probleem dat ze wat langer moeten wachten op bericht van mijn behandelaar.Zometeen effe eten hier, warme lunch...daarna naar de tandarts laat in de middag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 10 november 2008 Rapport Share Geplaatst 10 november 2008 Tina waarom vond jij het niet grappig? Dit is zeker geen oordeel, zo van: jawel het is wel grappig!Gewoon de vraag, wat vind jij daar dan van?Ik kan me wel voorstellen dat je zegt: als je dat soort dingen doet door drankgebruik, is het helemaal niet leuk meer.Aan de andere kant vind ik het relativeren van je drankgebruik, en de gevolgen daarvan, wel bevrijdend. Zeker als je zelf in het verleden veel gekke dingen hebt gedaan. Je mag er wat mij betreft ook grapjes over maken.Maar ik ben dus benieuwd hoe jij daar over denkt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 10 november 2008 Rapport Share Geplaatst 10 november 2008 Vie,ik vind het niet grappig als er grapjes worden gemaakt over het plots stoppen met ADen de eventuele gevolgen die dat zou kunnen hebben.Als er grappen worden gemaakt over rare of grappige dingen die in de tijd van drinken werden gemaaktkan ik daar wel om lachen hoor.Wellicht neem ik de posting van Blacky te zwaar, ik hoop het maar.Maar het is niet goed om om wat voor reden zomaar met AD te stoppen, dat kan meergevolgen hebben dan alleen maar kattenvoer op brood smeren.Verder heb ik vandaag een erg kort lontje dus dat zal er ongetwijfeld mee te maken hebben.Ik ben gewoon niet in mijn hum. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 10 november 2008 Rapport Share Geplaatst 10 november 2008 Hoi!Tina, ik ben het met je eens.Ik ben ook geschrokken van het bericht van Blacky.Toch denk ik wel dat ze het redt, zeker als ze even rust neemtvoor zichzelf.Ik denk dat het wijs is dat ik in mijn tas altijd wat reserve-pillen mee heb.Verder, vanochtend heb ik een vraag van Tactive gehad om mee te werken aan hetprogramma. Na lang wikken en wegen, heb ik besloten het nu niet te doen.Ik wilde het nog met Klaas bespreken... maarja, die valt niet tet bereiken..Ondanks dat ik heb gewandeld en de eerste was heb gedaan, voel ik me moe.Ik ga toch maar even slapen...het regent hier inmiddels ook. Wat een verschil met vanochtend! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 10 november 2008 Rapport Share Geplaatst 10 november 2008 Blacky: ik merk zo aan je als het niet goed met je gaat, en nu gaat het dus niet goed met je.Misschien dat je toch even bij de dokter langs moet gaan Blacky.Je bent een lieve en het waard om goed voor te zorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 10 november 2008 Rapport Share Geplaatst 10 november 2008 Ik ben zoooo blij! Dokter heeft net mijn eigen refusal voorgeschreven. Kunnen we vanmiddag al halen. Ik ga het niet dagelijks gebruiken, maar vooral als ik het vantevoren het al flink voel kriebelen. Dan wil ik het daags voor de "probleem-dag" in gaan nemen. Het vooral "tussen de oren" laten zitten: "ik kan nu echt niet drinken, ik wordt doodziek!"En ik neem het in voor en tijdens de zomervakantie. Daar liep ik dit jaar op stuk.Nu gauw weer aan het werk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 10 november 2008 Rapport Share Geplaatst 10 november 2008 Ach ja, realitysoap gewoon bij de buren. Heb ik hier beneden ook wel eens op zondag als beiden al 'sochtends met het bier beginnen. Dan gaat het smiddags niet goed en krijgen ze ruzie in het engels dus meteen ook weer goed om mijn engels op te halen Floortje, mooi, en nu niet eigenwijs zijn en het inderdaad ook echt nemen als je het voelt aankomen.Zo, ik heb mijn halve ochtendje gewerkt en dat ging okee.zometeen nog even een afspraak,Morgen voor het laatst de uitlaathond!dan nog fotoclub, en 2 buurtvergaderingen en een ander overleg en 2 dagen werken en dan is het weer weekend.Als ik zo ga denken is het eigenlijk tijd voor een paar dagen vrij.. eigenlijk???... het is tijd voor een weekje vrij dus!Dat ga ik maar eens rustig regelen met mijn werk, volgende week of de week daarna wat vrije dagen nemen dus! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plusjamais Geplaatst 10 november 2008 Rapport Share Geplaatst 10 november 2008 Goedemiddag,Ik kom net terug uit Voorburg. De treinen hadden veel vertraging vanwege de bladeren.Ik moet daar een nieuwe training opstarten, maar ik weet niet of ik het doe. Er zit weer zoveel reizen bij en dat vind ik minder. Ik laat het even rustig bezinken.Even bijgelezen. Heftig allemaal weer en dan ben ik zo blij dat ik geen medicijnen hoef te gebruiken om de zaak onder controle te houden, alhoewel ik het vandaag een rotdag vind.Zeker ook vanwege het weer.Ik moet straks nog een keer weg om nog 3 uur les te geven en dan zit mijn dag er weer op.Ik ben ook een beetje triest vandaag en de Dalai Lama gaf me geen goede hint vanmorgen.Ik hoop dat ik binnenkort weer een telefoongesprek met mijn dochter heb, zodat wij weer wat verder kunnen komen.Liefs iedereen. Doe je best.Ik kanme goed voorstellen dat je niet wil meedoen op ditmoment aan het TV programma. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 10 november 2008 Rapport Share Geplaatst 10 november 2008 Dank voor het antwoord Tina, dat was mijn vergissing: het ging hier dus over antidepressiva, niet over drank.Daar heb ik dan zelf weer minder ervaring mee, dus geen mening over te geven.Vorig jaar heb ik wel een poosje AD geslikt, maar dat werkte op mij niet goed. Dus was het alleen maar een opluchting om ermee te stoppen.Overigens vind ik, als je je kinderen leedvermaak leert, schrik dan niet van de toekomst, Pippi.In ieder geval zou ik nooit en nooit met mijn aangenomen kleinkinderen gezellig naar ruziemakende buren gaan luisteren, als was het een variété-show.Ik dacht, dat kinderen de toekomst waren, waar je in investeert.Maar dat zal dan mijn gebrek aan humor dan wel weer zijn.En verder innerlijk droog hier, maar wel regen, en toen ik net de honden ging uitlaten werden we zowat de lucht in geblazen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plusjamais Geplaatst 10 november 2008 Rapport Share Geplaatst 10 november 2008 Ik ben het met je eens Vie. Leer kinderen respect te tonen en respect te hebben. Niet iedereen is hetzelfde en kan hetzelfde.Ik mag zo ook weer naar buiten. Het spookt hier ook rond het IJsselmeer en daar moet ik nu dus heen.Ik kijk er niet naar uit vandaag. Het liefst bleef ik nu ook lekker kneuterig thuis.Ga er vandaag voor iedereen. Ik doe mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 10 november 2008 Rapport Share Geplaatst 10 november 2008 Er is nog niemand, die heeft gereageerd op de oproep van Tactus. Ik heb er wel over nagedacht, maar twijfel nog steeds. Je komt natuurlijk volledig in beeld. En dan is de annonimiteit wel volledig weg. Of zie ik dat verkeerd. Hoe denken anderen er over??Ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 10 november 2008 Rapport Share Geplaatst 10 november 2008 Succes aan het IJsselmeer Plus, trek maar geen wijde jas aan, want je zou zo gaan vliegen. Ballet is een heel mooie kunst, maar op zo'n manier kom je zo hard weer op de grond.Ik ben er ook van tussen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 10 november 2008 Rapport Share Geplaatst 10 november 2008 Ferry, ik ben net wakker. Lees je bericht.Je kunt volledig anoniem meedoen, met beeld en stemvervormers.Bel maar eens met Tactive.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 10 november 2008 Rapport Share Geplaatst 10 november 2008 Ik heb gebeld, omdat ik ineens de gekte kreeg om me aan te melden. Beide projectleiders waren niet aanwezig, maar omdat de opname al morgen is, neem ik aan dat ze al wel iemand hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houthakker21 Geplaatst 10 november 2008 Rapport Share Geplaatst 10 november 2008 Hallootjes, Vandaag erg laat opgestaan, gister kwam familie, en ook onverwacht familie-bezoek. Van tevore geen drank in huis gehaald gezien ik dan wel erge trek kon krijgen.Vandaag mezelf voorgenomen om de gang te gaan schilderen, ziet er niet uit.We hebben twee jack russel hondjes! De teef heeft afgelopen vrijdag puppies gekregen, 6 stuks ! Eentje helaas gestorven net na de geboorte°Wens jullie alle een smakelijk eten....Liefs,houthakker ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 10 november 2008 Rapport Share Geplaatst 10 november 2008 Dat heb ik weer. Denk ik, ze hebben vast al iemand, maar dat hadden ze nog niet, en rtl wilde de uitzending ook uitstellen tot donderdag. Enfin, ik krijg net een telefoontje dat ik het word. Ik sch**t alle kleuren poep.Ik moet ook een stukje voorlezen van het verhaal dat ik toen voor het boek heb geschreven, enfin. Tapas, help! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden