Spring naar bijdragen

maandag 10 november


BamBam

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 177
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Haaai there, ik zit nog steeds in het hoge noorden. err ligt sneeuw en het is een graadje of 8-. heerlijk weer. Morgen de laatste dag en dan woensdag weer naar huis, Heerlijk. En ben dan donderdag terug op schiphol. het is hier erg leuk maar naar huis gaan is ook altijd weer fijn.
Dus geen nachtdienst Stien, gewoon een paar uurtjes verschil met jullie, een stuk of 8. Jullie liggen nu allemaal op 1 oor heerlijk te slapen, (hoop ik tenmisnte voor jullie) en ik ga zo naar een meeting van de AA hier. Leuk. Ben vorige week ook 2x geweest, vond het inspirerend. Daarna nog ff een spelletje kaarten en dan is het voor mij tijd om naar bed te gaan en staan jullie allemaal weer op. En dat hoop ik ook natuurlijk.

heb niet de hele draad gelezen maar las iets over stoppen met AD. Ik heb dat ook een x een paar dagen gedaan. Was mn medicatie vergeten en dacht dat het zo'n vaart niet zopu lopen. Woooooow, dat was echt niet fijn. Na de derde dag had ik zo'n verschrikkelijke hoofdpijn dat ik heel erg veel zin had om met mn kop tegen de muur te slaan. Nou das toch echt niet fijn. Ik heb nu ook overal extra medicatie. In de auto, bij mn lief, in mn rugzak en mn sporttas. Dat gaat me niet nog es gebeuren:(

Las ook dat jullie veel lol hebben gehad vanavond, das is leuk. Geen tijd gehad alles te lezen, mag weer gaan nu maar als er nix te lachen valt is er ook nix aan, toch?

Oke, slaap maar lekker verder. Laterrrrrrr.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...