Soothe Geplaatst 13 november 2008 Rapport Share Geplaatst 13 november 2008 Hoi Albertina, het staat als een huis! Maar de uitvoering in de Naarderkerk zijn we al te laat voor.We zien.Houd je bijeen Albertina! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 13 november 2008 Rapport Share Geplaatst 13 november 2008 Ja Sammy! Hou je taai!En hop! Aan de thee?!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plusjamais Geplaatst 13 november 2008 Rapport Share Geplaatst 13 november 2008 CPAS natuurlijk heb ik ook hulp. BIj de rebalancing die ik doe en waar ik het eerste half uur praat.Bij het intuitief schilderen waar je ook praat en afgelopen woensdag bij de energiesessie.Ik heb in het verleden ook gepraat met psychologen en ik het Gestalt gedaan. Het is niet dat ik alleen aan het modderen ben. Dat zou ik niet kunnen.Gelukkig heb ik op dit moment mijn balletlessen, net als Marjo loopt.Ik kijk dan ook uit naar de woedetriologietherapie en naar mijn Internetbehandeling, die ik om onverklaarbare redenen nog niet mag beginnen. Nee Plusjamais jij moet wachten tot januari. Jij moet nog geduld oefenen. Bedankt Marjo voor je vertrouwen.Iedereen hier doet zijn best en het gaat met ups en downs. Sommigen verdwijnen zomaar, terwijl ik denk dat dit een fantastische ondersteuning kan zijn, ondanks het feit dat er soms harde noten worden gekraakt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 13 november 2008 Rapport Share Geplaatst 13 november 2008 Blacky vrouwtje, ik kan je niet volgen. Ben je onheus bejegend. Verklaar je nader!!Geen zin om te schrijven is niet om niets wel.Groet van Soothe!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plusjamais Geplaatst 13 november 2008 Rapport Share Geplaatst 13 november 2008 Het achterpand van mijn trui is nu klaar. Ook dat is voor mij therapie. Iets te doen hebben. Ik heb twee weken geleden ook een aantal DVD's gekocht om te kunnen afspelen als ik hetmoeilijk heb. Aangezien er ook een aantal Franse DVD's tussen zitten, is dat ook goed voor mijn trainingen.Ik heb er nog niet een van gekeken. Genoeg te doen dus.Ik ga nu naarmijn balletles. Sterkte vandaag nog iedereen.Blacky als er vanavond sterren zijn, dan kom ik even bij je.Liefs iedereen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 13 november 2008 Rapport Share Geplaatst 13 november 2008 Albertina,Ja, aan de ene kant vind ik het nog steeds eng om naar mijn peute te gaan, maar het helpt me wel vooruit. Praten is zo moeilijk voor me. Toch lukt me dat nu al beter. En ik ben nu uit dat diepe diepe gat waar ik nooit weer wil vertoeven. Het gaat jou ook lukken. Zeker weten. Ik ben iig al zover dat ik mezelf de tijd gun die het nodig heeft om helemaal boven jan te komen. Al duurt het nog jaren. Ik aanvaard nu tenminste het feit dat ik leef. Nu nog blij worden met dat leven.Plusjamais,Blijven aanmelden bij de internettherapie, wellicht dat je ertussen door kunt glippen. Zo is het meer mensen gelukt om sneller te kunnen beginnen. Aanmelden kun je 24/24. Wanneer kun je nu eindelijk beginnen met werken aan je woede?Ballet is een zware sport. 'k Heb hier in huis ook zo een fanatiekeling. Drie avonden in de week is ze daar intensief mee bezig en thuis oefent ze ook flink. Ik ben wel heel blij dat ze turnen heeft laten vallen (ze kon niet anders door haar rug). De ene blessure na de andere en dan toch maar doorgaan. Ik was gewoon vaste klant bij de hulpmiddelenuitleen voor krukken en zelfs een keer een rolstoel. Haar laatste blessure was wel de ernstigste: een val plat op de rug. Ik haal mijn boost uit zingen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 13 november 2008 Rapport Share Geplaatst 13 november 2008 Blacky, je reactie is wel effe schrikken. Rot dat je je hier niet meer veilig voelt, als ik dat zo mag zeggen en jammer dat je afstand van ons allemaal neemt. Ik hoop dat je je nog bedenkt.Groet Har Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 13 november 2008 Rapport Share Geplaatst 13 november 2008 ZoIk stap zo op de fiets voor mn proefles buikdansen....brrrrr spannend hoor. Morgen een afspraak met de notaris, hopelijk eens een keer echt alles afhandelen en afsluiten.....vanavond neem ik maar eens een slaappil anders lig ik me de hele avond weer op te winden en van alles in mn hoofd te halen...Toedeloe tot later vanavond xx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 13 november 2008 Rapport Share Geplaatst 13 november 2008 Er zijn insinuaties gemaakt richting Blacky als zou ze gedronken hebben.Ik ben daar ook over gevallen. Ik vind het ook niet aardig als mensen de grond in geboord worden puur op basis van iemand die een insinuerende gedachte neerzet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 13 november 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 november 2008 Wat een actie hier.Blacky: Ik voel me treurig wanneer ik lees dat je niet meer komt. Ik begrijp denk ik wel wat er is.Maar bedenk dat niemand hier met opzet jou pijn wilt doen.Woman: wauw ... buikdansen, wil straks wel alles horen hoor.Tina: gelukkig neemt je arts je nu serieus en wordt er gewerkt aan de depressie. Een echte depressie is niet te behandelen met 'positief' denken, was dat maar waar. Wat goed dat je naar de kapper was.'als je haar maar goed zit' Ikke ben dood moe, maar moet straks weer op pad, zucht, puf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 13 november 2008 Rapport Share Geplaatst 13 november 2008 Je bent gelukkig verlost van een hoop ellende Tasseke! Goed om te horen dat die molens om je uit de sh@t te halen waarschijnlijk weer op gang komen. Sterkte met je herstel!Happie eten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 13 november 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 november 2008 Har: smakelijk eten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 13 november 2008 Rapport Share Geplaatst 13 november 2008 @GeerHoi ook in de zorg dus. Ja werken waar mijn hart naar uitgaat, dat wist dat hart al langer dat hoofd was wat traag van begrip. Was de vis lekker? Ik merk dat ik mensen weer begin te herinneren, Cpas die altijd in een comment op iedereen reageert, Soothe ken ik denk ik ook nog en Charlie, Tapas, Pippi ...sorry als ik iemand vergeten ben, de herinnering komt langzaam terug aan jullie. En ik lees jammer genoeg ook weer van die situaties van de een dreigt weg te gaan om zaken die andere gezegd hebben. Dat houd je toch denk ik, vorig jaar ook een paar keer boos geweest en mensen boos op mij. Niet meer drinken is soms niet goed voor ons humeur, alcohol verdoofd ook zulke zaken. Mensen reageren minder prettig en mensen zijn wat meer overgevoelig soms. MAAR het is vast allemaal zo boos niet bedoelt toch? Voor wie nog moet eten eet smakelijk. Ik had net uitgebreid 2 hartige taarten gebakken maar de tafelgenoten waren niet te genieten. Dat is wel jammer maar mijn humeur is vrij onverwoestbaar vandaag, gebeurd lang niet altijd dat ik me er niks van aantrek. Ga zo wandeling maken en kom denk ik straks nog ff terug. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 13 november 2008 Rapport Share Geplaatst 13 november 2008 Had een heel bericht getikt, vliegt alcoholdebaas er weer uit, en dat heb ik steeds grmpfffffIk heb een time out genomen van mijn werk, 13 dagen vrij! want mijn koek is op, of mijn reservevoorraad is uitgeput. Niet erg maar wel lastig, omdat ik dan mijn bodem kwijt ben.Leerzame dag vandaag op het werk, ik had een evaluatie en daar kwam ook wel het een en ander naar voren. Te vaak ja zeggen, te weinig nee zeggen, overal enthousiast over zijn maar te weinig rekening houden met mijn grenzen.Vanavond nog een vergadering, dan morgenochtend nog een paar verplichtingen en dan ............................. VRIJ!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sammy Geplaatst 13 november 2008 Rapport Share Geplaatst 13 november 2008 Soothe, rug gaat elke dag beter. Binnenkort loop ik weer als een kievit. Het bridgen heeft gistermiddag zijn dieptepunt bereikt. We hebben in alle 12 jaren nog nooit zo slecht gespeeld. Toen ik vanmorgen op de mail keek, was het nog slechter (de uitslag) dan we konden vermoeden. Ach het geeft niet. Hoge toppen een soms diepe dalen. We kunnen er gelukkig om lachen. Volgende week nieuwe kansen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 13 november 2008 Rapport Share Geplaatst 13 november 2008 Carolien,Dat noem ik idd insinueren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 13 november 2008 Rapport Share Geplaatst 13 november 2008 Heel goed, Tapas, even stoppen met werken!Ook enthousiasme moet soms beteugeld worden. De kans dat er teveel op de schouders wordt geladen is dan te groot. Je trapt er nu niet meer in. Jij bent zo mooi in ontwikkeling. Daar mag je echt trots op zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 13 november 2008 Rapport Share Geplaatst 13 november 2008 Hé Charlie,Meid, van harte en dat je het met refusal doet, is toch geen probleem. Jij doet het, JIJ drinkt niet.En dat is het belangrijkste,ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 13 november 2008 Rapport Share Geplaatst 13 november 2008 Hoi Blacky,Wat is dat nu?? Je laat me schrikken. Kom op, laat je niet kisten. Want daar is de tijd nog niet voor daar:D;) Bel me even.liefs, Ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 13 november 2008 Rapport Share Geplaatst 13 november 2008 Vind ik ook Ferry, ben er ook heel blij mee. Op wilskracht alleen redde ik het echt niet. Nu wel.Thanx! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 13 november 2008 Rapport Share Geplaatst 13 november 2008 En noem mij a.j.b. nooit 'wijffie'. Ik vind dat een heel laatdunkende en hoogst onbeleefde manier om iemand aan te spreken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 13 november 2008 Rapport Share Geplaatst 13 november 2008 Carolien,Met alle respect sta ik in de nuchtere realiteit en ik kan heel goed lezen wat er staat.'Stel dat ...' zeggen is 'insinueren'.Je insinueert iets door het zeggen van : Stel dat... en Zou, zou ..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 13 november 2008 Rapport Share Geplaatst 13 november 2008 Goed nieuws Tapas! Lekker 13 dagen vrij, wauw! Kun je een beetje bijkomen Charlie, jij ook van harte! Je gaat goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 13 november 2008 Rapport Share Geplaatst 13 november 2008 quote: Originally posted by: wingchunIk stel voor dat een ieder die zich betrokken voelt eens even rustig op de bank gaat zitten en tien keer diep in- en uitademt. Zien we daarna wel weer verder. Hear, hear....lijkt me een goed plan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 13 november 2008 Rapport Share Geplaatst 13 november 2008 Ik ga niet op de bank zitten. Dat bepaal ik zelf wel. Ik ga wel even wat eten, want ik krijg honger. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden