Spring naar bijdragen

donderdag 13 november


An

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 206
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Zo, net thuis, vanaf vanochtend kwart voor 6 in de weer.
Eerst gewerkt, aansluitend vanmiddag cursus, uit eten met collega's en een heel vroege surprise gehad.
Sint is nog niet eens in het land maar er waren toch voor ieder een paar cadeautjes......rara..........
En gezondigd................twee wijntjes gehad........... Gevaarlijk.....op een of andre manier voel ik me niet schuldig, het is bij 2 wijntjes gebleven en ze waren erg lekker!!
We doen surprise altijd in de vorm van een spel en is dus maar afwachten wat je uiteindelijk mee naar huis neemt, één cadeautje van mij was dus een fles rosé met twee glazen.............gevaarlijk!!
Maar goed, ik heb een leuke maar zeer vermoeiende dag gehad, kan dus niet slapen, ben oververmoeid.
Heb ik ook altijd na een late dienst, ik moet echt even de dag aan me voorbij laten gaan, opnieuw herleven of zo, zo zie ik het dan.
Ik heb ook nog niets van vandaag gelezen, 15 pagina's...........jeetje, waar halen jullie de tijd vandaan!!
Zal proberen om morgen het hele gebeuren wel te volgen en reageren en zo.
Eerst lekker uitslapen als dat lukt lekker op m'n gemak. Heerlijk een dagje vrij!!
Groetjes Salty.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...