Spring naar bijdragen

maandag 8 december 2008


MsLuzac

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 135
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Blacky, dat lijkt mijn dag wel die jij beschrijft, vreten en je niet kunnen concentreren. Hier een pak spritsen en een chocoladereep met hazelnoten.
Heb vanavond al 2x een mail verzonden zonder de bijlage mee te sturen pffft..
Ik voel me erg onrustig maar maak me er wel steeds minder druk om, het is nou eenmaal zo en het zal ook weer over gaan.
Moet wel zeggen dat dat wel scheelt, me niet meer willen verzetten en de controle vast willen houden. Het is nu even zo en het zal ook weer voorbij gaan.

Mijn elektrische bedje staat al lekker voor te verwarmen want die kou vind ik ook maar niks ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Alle gekheid op een stokje.. niks anders te melden hier dan dat het qua drankge(mis)bruik goed met me gaat.. geen drank ge(mis)bruik dus, voor de duidelijkheid.. Wel veel vragen omtrent mezelf, m'n plaats in het grote geheel, m'n relatie tot m'n Hogere Macht.

Ik wens jullie een fijne feestmaand toe met een hoop makkelijkheid i.r.t. drank en een beetje sympathie naar gevallen lotgenoten... en de gevallen lotgenoten wens ik veel sterkte en vooral ook inzicht in het hoe en waarom..geen troost, dat wens ik niemand hier toe. Troost is niet iets voor een alcoholist.. Troost is voor mensen die het verdienen.. een alcoholist die weet dat ie alcoholist is verdient geen troost na een terugval... die verdient beter, die verdient LEVEN. En dat kan ie krijgen door te erkennen dat ie van alcohol spuugzat wordt en door te leven volgens de wil van de OER-energie.. de Hogere Macht, God... hoe je het noemen wilt. In elk geval zal een alcoholist niet overleven volgens z'n eigen normen.. dat heeft ie al vaak bewezen. Er zal overgave moeten zijn om zonder strijd verder te kunnen gaan.. Hoewel dat ook betrekkelijk is.. Overgave betekent wel Nadenken... en dat is ook niet strijdloos..

Ok, van mij even geen last meer, denk ik,
groetjes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...