Spring naar bijdragen

maandag 8 december 2008


MsLuzac

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 135
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

geen afkickverschijnselen,geen ondersteunende medicijnen,
geen prof hulp,ben aan mijn dag 47 droog bezig
als je dit zo leest vraag je je af,was bako wel echt verslaafd
de eerste relatie geschenken komen alweer binnen ,deze schuif
ik zonder problemen de wijnkamer in.
heb niet de intentie om uit te proberen of ik gecontroleerd kan drinken
weet zeker dat ik dat niet kan
ben ook nog geen trigger tegen gekomen
ben wel zeker verslaafd 7!!! maal de toegestane waarde was mijn
laatste geregistreerde uitslag
vind dit alles erg eng ,zal gegarandeerd nog wel die alcoholbeer
op mijn pad tegen komen,kijk hier niet naar uit

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik werd 'even' aan den telefoon ontboden,

Pippi het is een beetje alles bij elkaar denk ik: machines verplegen, hierarchie, onregelmatige werktijden, gebrek aan nieuwe uitdaging, geleefd worden, aanpassen, mezelf kwijtraken... ik heb niet de illusie dat dat in een andere werkomgeving niet weer gaat gebeuren, maar tijdelijk als uitzendkracht, met meer vrijheid in werktijden en geen gedoe met een organisatie, lijkt me wel een fijn punt om van daaruit iets anders te verzinnen...

Haddock grappig dat je het noemt want ik zit inderdaad te denken aan ZZP in de thuiszorg... het hoeft voor mij allemaal niet meer zo high-tech, ik vind het ook niet zo erg om dan minder te gaan verdienen, in het echte kontakt met mensen kan ik zoveel meer uit mezelf halen en daar gaat het toch om in het leven, en lekker zelfstandig, meer vrijheid en geen hierarchie... alleen wel heel veel uitgezoek en administratie enzo, een hoop onzekerheden en de hypotheek moet wel betaald worden, maar ook wel weer spannend en ja je moet er wel wat voor doen in het leven... loopt het goed allemaal bij je vrouw, heb je nog tips?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bako jee wat ben je goed op weg, dag 47 alweer :present: je hebt genoeg zelfkennis om te weten dat proberen niets voor jou is, fijn dat er geen triggers zijn tot nu toe en ik hoop dat ze ook niet komen, maar blijf op je hoede, juist als die eerste weken voorbij zijn liggen 'ze' nogal eens vervaarlijk op de loer... maar de aanhouder wint!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
Kaia

Haddock, grappig dat je het noemt want ik zit inderdaad te denken aan ZZP in de thuiszorg... het hoeft voor mij allemaal niet meer zo high-tech, ik vind het ook niet zo erg om dan minder te gaan verdienen, in het echte kontakt met mensen kan ik zoveel meer uit mezelf halen en daar gaat het toch om in het leven, en lekker zelfstandig, meer vrijheid en geen hierarchie... alleen wel heel veel uitgezoek en administratie enzo, een hoop onzekerheden en de hypotheek moet wel betaald worden, maar ook wel weer spannend en ja je moet er wel wat voor doen in het leven... loopt het goed allemaal bij je vrouw, heb je nog tips?



Vergeef mij mijn voortvarendheid, maar neem meer terzakekundigen mee, en sticht 'n bedrijf. Het is 'n rare wereld geworden. Volgas helpt. Het gaat om echte dingen. Ik heb, indachtig m'n ouwe heer, nooit iets om pensioen gegeven, huuzen, seun, 'n mees mut altiet wonuh. Wij zitten er nu met drie, maar er over in, nou ja, vooruit, 'n bitsje. Life IS short, go enjoy, make sure you will remeber, donot lament.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allen,
Het is goed gegaan gisteren. Er was geen enkele behoefte aan jww. Ik ben nu wat nerveus, toch bang dat ik weer bezwijk. Dat heb ik elke keer in het begin, hoewel na een paar dagen altijd blijkt, dat dat juist niet gebeurt. Misschien houdt die angst me wel scherp.
Heb veel van jullie opbeurende berichtjes van gisteren uitgeprint. Dat helpt echt!
Neem het me niet kwalijk als ik zeg, dat het mij opbeurt als ik lees, dat sommigen ook een prutdag hebben. Dat is niet, omdat ik jullie geen fijne dag gun, maar meer, omdat ik me dan realiseer, dat er niets mis is met mij, dat iedereen wel eens een rotdag heeft.
En ja, volgens mij is de decembermaand inderdaad een maand dat de verwachtingen zo hoog gespannen zijn, dat het gauw spanning oplevert, bij mij in ieder geval wel.
Maar ook daar komen we (samen) weer door.
Sterkte aan allen.
Juicy

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank voor de tip Haddock, helaas ken ik geen terzakekundigen, maar ik neem zeker ter harte dat we niet leven voor onze veiligheidjes, dood gaan we toch wel op een dag! Weltrust voor straks :lips:

Juicy, je hoeft toch niet bang te zijn voor iets wat jij en jij alleen bepaalt? Neem het bij de dag, blijf in het goede gevoel met jezelf zonder verder vooruit te kijken. Tijd brengt vertrouwen, gun jezelf dat. Gisteren was weer je eerste stap op dat pad, geef jezelf maar een complimentje en niet teveel aandacht meer aan wat er daarvoor gebeurde. En voor jou dit extraatje: ik heb deze donkere dagen meer prut-dan pratdagen, maar ik zuip gewoon NIET. Lekker puh :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

marjo wat lief dat je reargeerde
deze maand is de donkere maand van het jaar
manlief werkt in december bijna 6 dagen per week
gaat om 5.15 uur de deur uit en is voor 19 uur
niet binnen hij is vinoloog en werkzaam in een groothandel
voor de horeca ik zal blij zijn als deze maand voorbij is
om geen domme dingen te doen plan ik leuke dingen
het weekend voor kerst ga ik kerstshoppen met onze
drie dochters de dinsdag erna uit eten en naar de biscoop
met mijn zussen,dan vieren we dat onze vader en jaar dood is
dit klinkt hard ,maar mishandeling in onze jeugd ligt hieraan ten
grondslag hier hebben wij allemaal een tik aan over gehouden
de een lijdt aan depressies de ander heeft faalangst en is
mensenschuw en ik dronk mijzelf kapot
nu tel ik heel bewust mijn zegeningen en voel me hier
goed bij

bako

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Word ik nou gek.
Of de rest van de wereld.

Jongste komt net thuis dat bijna de helft van de kinderen
uit zijn klas een Wii of Nntendo-DS had gekregen van de Sint.
Het arme schaap durfde niet eens meer te vertellen over zijn
zelfgemaakte surprise en gedicht... en kadootje van 10 euro.

Gelukkig zag hij zelf wel in dat dit allemaal wel erg dure cadeaus zijn,
en dat wij het gezellig hebben gehad. Maar toch.. Weird :huh:

Maar goed, zo werkt dat met hypes... Relativeren!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bako, wat moet dat moeilijk voor jullie zijn zeg.
Ik vind het heel knap van je dat je stopt met drinken.
Zeker als je weet, dat wanneer je niet meer eindeloos dempt,
je gevoelens en emoties zo hard naar boven kunnen komen.
Hou vol! Ik wens je een betere toekomst, en de eerste stap om dat te doen..
Is inderdaad die eerste laten staan.
:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Marjo, belachelijk die dure kado's, wat krijgen ze dan voor hun verjaardag, een plasmaTV? Ik vind het zo leuk te lezen dat jullie het met surprises en gedichten doen, en gewoon een leuk kadootje, die warme gevoelens, reken maar dat die veel blijvender zijn :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En nu sodemieter (invloed van BB?) ik als de wiedeweerga (en van wie heb ik dat?) op, ga m'n vloeistoffen verversen in de sauna :)

Over warme gevoelens gesproken:

{{{Corinne}}} al jouw lieve bijna nostalgische berichtjes voor iedereen, ik koppel het niet altijd terug maar zo fijn om even wat persoonlijks te lezen :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weet je Kaia, ik woon hier in een gemoedelijk dorpje op het
platteland.. :D Ik schrok er echt van. Hij had maar verteld van het feestje
van gisteren, dat hij daar had geWIId. Kinderen willen er toch bij horen.
Zit net al een plan te bedenken hoe we het evt gezamelijk bij elkaar kunnen
sparen.. Ze hebben net met heel veel geduld hun eigen ds-jes bij elkaar :huh:
Terwijl ik al uit zat te rekenen, hoe we het beste qua tijd uitkwamen, niet te vroeg,
niet te laat............. :o
Huh? Ja Doei!
Bedankt. Leuk dat je dat ook zo ziet! :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
haddock

quote:


Originally posted by:
BamBam


Doe nix van wat ik eigenlijk zou moeten/willen doen, voel me wat sombertjes enz. Dat mag ook heus wel even maar niet in blijven hangen. Al heel de week laat naar bed, slecht eten, nergens toe kunnen komen. Tijd voor actie anders kom ik er in om.




Net mieguh, dwan!




Ok,ok, ik hear die wol. Mar du hast geliek. Tige.

:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mmmmm, een dutje...misschien wel een goed idee. Al weer veel gepoetst. Nou ja, ik liep er een beetje omheen, vriendin was druk aant werk. Het wordt donker hier. Blek.

En nou als de sodemieter weer wat doen. Wat het ook is.

Kaia, je gaat goed. Het schelden kan nog iets ruiger. Oefenen meid:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenmiddag allen
Ik had zo raar gedroomd vannacht, eerste dat ik weer terug moest naar de flat, om 1 of andere reden kon ik hier niet meer wonen, dus moest ik het maar verhuren, wel voor een smak geld dus dikke winst. in de flat meteen weer afschuwelijke geluidsoverlast van de beneden buurvrouw die haar kind uitscheld brrrrrr. Ik werd heel even wakker en was VERSCHRIKKELIJK blij dat ik in mn eigen huisje sliep en niet in die rottige flat !
Volgnde droom ging over Zowie, ik had haar vast en ik zag dat ze een echt meisjesmensen gezicht had. Ze was ineens mn dochter geworden. Het voelde heel natuurlijk en gewoon dus verder had ik er geen aandacht aan besteed, ook niet heel erg goed haar gezicht bekeken, vind ik nu wel jammer.
Straks nog maar even flink oefenen voor vanavond ....... afdansen !!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

even delen met jullie
lees jullie later
--------------------------------------------------------------------
GLAS, VERLEIDELIJK GLAS, GLAS VAN VERDERF

Ja, eerste glas
je zou me willen doen drinken
me nog dieper doen zinken
in jou, glasput zonder bodem

Maar je krijgt me niet
teveel heb ik door jou verloren
je bent eraan voor je 't ziet
zonder jou voel ik me herboren
voor mij schijnt nu de zon
en lach ik bij 't ochtendgloren

Vroeger, toen ik je nog dronk
jij, ongeluksglas
wist ik niet hoe diep ik zonk

Wat heb je me al niet ontnomen
geld, gezondheid en geluk
verderf'lijk glas
stuk ongeluk


vandaag drink ik niet !!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...