Spring naar bijdragen

maandag 8 december 2008


MsLuzac

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 135
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Mogguh, kransgenoten!

Van AD en slaapmiddelen hek geen verstand, behalve dan van die ene die we de baas proberen te worden, dan. Dus daar laat ik me maar niet over uit.
Verder goed verhuisd, verleden maand, de internet aansluiting pas twee weken weer rond. Nieuw huis en nieuw leven geweldig, nou nog ff twee huizen verkopen, wie maakt me los?
Net weer terug uit de laatste nacht, nu dus ff huissie voor me alleen, ook wel weer 's lekker.
Hou 'm recht, grote roergangers!

De schuldenaar

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
marjo


Hoe gaat het in het nieuwe leven H?



Ta, Marjo, all's well!
Wel errug moe, zo uit de vorige nachtdienst was de overdracht en gelijk dezelfde dag begonnen met de verhuizing, dus deze ouwe man was na twee weken wel ff " achter de piest"!
Huis is redelijk op orde, ouwe bruine houten keuken mooi blauw geschilderd, m'n dikke stereo erin, dus dat lukt wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, Kaia, succes met je werk. Kalm aan, lijntje niet breken. Albertje, jij ook he.

Ik MOET mezelf weer ff bijmekaar pakken. Doe nix van wat ik eigenlijk zou moeten/willen doen, voel me wat sombertjes enz. Dat mag ook heus wel even maar niet in blijven hangen. Al heel de week laat naar bed, slecht eten, nergens toe kunnen komen. Tijd voor actie anders kom ik er in om.
En heus, soms is het lekker daar aan toe te geven, maar het wordt nu wel tijd weer iets te gaan ondernemen.Ook al heb ik geen f*ck zin. Ik drink dan weliswaar niet en dat is fijn maar val ff terug in oude patronen. En dat is niet fijn.
Liep net met de honden weer naar huis(auto garage) en bedacht me dat ik te weinig lach. Nou viel er de afgelopen weken met al dat slechte nieuws ook niet veel te lachen. En die periodes zitten er tussen. Maar lachen is gezond en ik doe het te weinig.

Aktie voor nu. Douchen. lijst maken van to do dingen, schoonmaken en opruimen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

BB hihi ende gnagna... ben wel blij dat de doggies jou weer lekker kunnen be(sn)knuffelen!

Pip ja 3 x 6 uur nu, nog op de zijlijn maar toch... het moeilijke is dat ik weet dat ik m'n werk ontgroeid ben, maar toch eerst even tot volledig weer terug moet (ik haat moeten!), de drempels zijn zwaar maar ik kom ze toch langzaam over en dat voelt wat dubbel: ik ben blij dat ik vooruitga waardoor m'n angst om het nooit meer aan te kunnen wat hoopvoller wordt, maar het voelt ook alsof ik lieg tegen mezelf om aan m'n plicht te kunnen voldoen en ik zou zo graag ergens fris een nieuwe start willen maken... geduld is een schone zaak, en wat dat betreft ben ik nogal viezig ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haddock leuk om jou weer eens te zien! Jij redt het toch maar allemaal met je nachtdiensten, heel veel geluk in je nieuwe huis!

quote:


Originally posted by:
BamBam


lachen is gezond en ik doe het te weinig.


...Aktie voor nu



Het is zeker weer Allercocoonen ofzo, ik zit ook weer in zo'n periode dat ik schoppen onder mijn derriere (zo kan het ook :D) nodig heb en me erger aan iedereen, het meest nog aan mezelf. Ik kan het werk wel de schuld geven, maar hoe ik er mee om ga ligt bij MOI.

En ik vergeet lately ook te lachen en te genieten, ben zo serieus met m'n leven bezig. Eigenlijk zouden we dat elke dag tegen elkaar moeten zeggen: doe iets om te genieten, en dan een mop ofzo ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
pippi


Vandaar dat ik geen pb's, mails telefoon etc van je kreeg.


;)
Goed dat het dat was. En fijn dat je de verhuizing achter de rug hebt. Lijkt me veel rust geven nu.


De feestdagen in met je nieuwe gezin voor het eerst.Leuk!




Ja, joh, kon geen knop op 'n toetsenbord meer indrukken!
Maandag uit de nacht toen eerst de overdracht, daarna het meubilair uit Amsterdam wat al in de loods stond naar binnen en in elkaar, 6 uur 'savonds konden we zitten, koken en slapen. Beetje kamperen, maar toch.

De heren doen het wonderwel! Van de jongste had ik het wel verwacht, heeft al vriendjes, 'n vlot, 'n bootje, zit ook in 't dorp op school. Komt iedere avond nat en smerig binnen, heerlijk.
Maar ook de oudste die met groot verzet uit A'dam vertrok heeft het hier al redelijk naar z'n zin. Dat de internetaansluiting drie weken op zich liet wachten heeft mijns insziens goed gewerkt! En dat was per ongeluk.
Was ook weer 'n echte sinterklaas, al moest ik daarna de nacht in.

De oudere jongere

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
pippi


Het is net als in relaties, een ander het gevoel geven dat ze de macht hebben, dan gaat het goed.


In feite weet je zelf anders. Toch?




Zo kannie wel weer, van Pippestein! Welk een ontboezemingen. Thanks, Kaia. Misschien 'n idee voor jezelf te beginnen? In de prive zorg valt ook wel wat te doen. Zeker als de thuiszorg straks door schoonmaakploegen moet gebeuren. Waarmee overigens niets ten nadele van schoonmakers bedoeld wordt, maar thuiszorg is m.i. kennis, empathie, vertrouwen en discipline, in that order.

De rechtlijnige kromme

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Moest ff grommen. Was goed volgens BB. Gelukkig.

Pippi: ik zou toch die ene bril nemen hoor, staat je heel, heel erg goed.

Heb mezelf bij de lurven gepakt, want ik moet gewoon.
Gewassen, gesopt en gepoetst. Mensen wat kan ik zeuren zeg. Tjonge jongen.
Net wat gegeten, doet een mens ook goed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee, waar, maar ik lees wel in de krant dat schoonmaakbedrijven offertes uitbrengen op contracten van dreigend failliete zorgbedrijven, de terminologie kan ietwat fout zijn, pardon my french. Mijn ex meissie kwam ook uit de zorg, ben met haar bezig geweest goeie prive zorg aan te bieden, je wilt niet weten wat 'n respons er kwam. Gewoon 'n redelijk gequalificeerd eenmans(sorry, vrouws)bedrijfje, alles open, credentials, the lot. We worden allen steeds meer aan ons eigen lot overgelaten, welnu, neem het dan ook ter hand!

De toch wel wat Darwinistische ex visserman

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by: BamBam
Doe nix van wat ik eigenlijk zou moeten/willen doen, voel me wat sombertjes enz. Dat mag ook heus wel even maar niet in blijven hangen. Al heel de week laat naar bed, slecht eten, nergens toe kunnen komen. Tijd voor actie anders kom ik er in om.

Net mieguh, dwan!
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...