Spring naar bijdragen

dinsdag 16 december 2008


An

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 303
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hoi Blacky,

Gaat het niet in Spanje, bij je broer??? Groeit het je boven het hoofd?? Probeer het dan los te laten, ga er even goed voor zitten en maak goed aarde met je voeten. En haal rustig diep adem. Ik weet wel ,het is gemakkelijk gezegd, maar sta er maar voor. Meid probeer het, ik denk aan je:heart:

sterkte,:sun:

Ferry.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Blacky,

Ik lees je noodkreet en steek een kaarsje voor je aan en denk aan je !!!
Meisje toch je krijgt ook wel erg veel op je dak. Dat is zwaar en moeilijk.
Ik hoop dat het wat kracht geeft dat we allemaal aan je denken.
En doe wat Ferry zei: even rustig zitten, ademhalen, goed aarden.
:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Soothe, het is sodeju nog waar ook! (Stomme verbazing na al die jaren zoeken.) Hoe kom je daar nou weer aan? Dankjewel! Ja die ga ik bestellen.

Blacky, zo'n noodkreet leidt inderdaad tot veel kaarsjes en veel sterkte.
Sterkte, sterkte, sterkte!!!!!!!!
Er wordt hier aan je gedacht.
:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hoi adb,ers ,
het is mer als een nood kreet , hoop dat deze internet verbinding het houdt .
ik ben nooit echt close geweest met deze broer en nu heb ik de ware reden achter haald en valt het mij nog moeilijker met alle om te gaan .
ik ben hier om hem om hem te steunen maar typisch ons mijn broers en ik sluiten we de mensen die om ons geven buiten , het is precies mijn pa die ik bezig zie , zijn columbiaanse draagt hem de eieren onder zijn kont en het enig dat hij doet is mopperen mopperen en nog eens mopperen , hij is ja inderdaad ziek maar eigenlijk alleen als het hem uitkomt als jullie mij begrijpen .
en ja hij is ziek 18 kilo vermagerd sinds augustus tot nu ids het dat wat ik niet verder aan kan zien en waardoor ik weg wil ??
drank gisteren had ik het heel moeilijk , middag wezen eten bij een dame uit san salvador haar dochtertje werdt een jaar , de dorpelingen , hier wonen er maar heel weinig vielen beetje bij beetje binnen allemaal aan de wijn en de chupitos alleen blacky aan de koffie en het water
ik slaap hier heel veel nou ja niet moeilijk hier is nu ens niets te doen , een wagen op een dag rijdt hier voorbij
praten met mijn broer ja ik doe een poging maar wat ,moet ik zeggen ..... hoe wil je begraven worden dan krijg ik een antwoord van ik ben nog niet dood , moet wachten tot na de chemo tot me weet of alles aan slaat en ik oel mij da een beetje gebruikt stuur dan aub geen mail dat je nog maar 6 maanden te leven hebt gillipollas
ja ik ben boos op hem maar ook op mijn eigen omdat ik veel nummers vergeten ben en mij hier verdomme eenzaam en vrlaten voel in dit hol van pluto waar de koeien op straat lopen inplaats van de honden of de wagen helft van de toijd geen foon verbindng en noem maar op , het zijn er nog drie de dage die ik gaan moet en het zijn er drie teveel ben ik egositsch ja mogelijk wel maar ik voel mijn gedachten de erkeerde kant uitgaan
ik zou terug komen in januari een weekend ,maar denk dat ik mijn kat stuur
dit staat mogelijk vol fouten maar ho cares

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Blacky, drie dagen houd je vol! De problemen zijn begrijpelijk. Dat het huis vol drank staat, zal waar zijn, maar als het er niet was, is het ook te koop!
Maar jij wilt niet drinken en doet het niet!! Pas op hoor, ik praat nooit meer met je.:D

Hou vol, drie dagen gaan snel voorbij, Bij thuiskomst horen we meer!
Blacky, je kan het. Voer de drank maar aan Pluto!

Ga goed vrouwtje, STERKTE!!! :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Blacky, volhouden hoor!
Je broer zal zelf misschien ook geschrokken en angstig zijn? En daarom zo verdedigend reageren?
Geef hem maar even z'n zin als-ie dat graag zo heeft, daar verander je toch zo snel niets aan.
Misschien kun je morgen een auto lenen ofzo, even er op uit, een beetje de omgeving ontdekken?
Straks ben je weer lekker thuis bij Y&Y en M en T en 't keun, richt je daar dan maar op.
Nu even doorbijten, doen wat je weet dat goed is en steun aanbieden... ook al wordt het niet meteen aangenomen.
Je bent de beste! :heart:

(keun vergeten... :huh: )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben blij dat Blacky even haar verhaal kwijt kon.
Take care Blacky!

Ik doe het vandaag op z'n Houtens.
Vroeg eten en direct onder de wol.
Boekje mee en niet teveel aan 't heufd.
Voel me niet lekker en heb uiteindelijk geen klap gedaan vanmiddag.

Fijne avond allemaal!
En keep it as dry as you want!
;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...