Spring naar bijdragen

dinsdag 16 december 2008


An

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 303
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ha, An! Jij weet het al.

De morgenstond heeft goud in de mond ;)

Ook ik ga lekker fris aan het werk. Ik heb bijna vakantie. In de vakantie ga ik veel leuke dingen met dochter doen. We lopen nu al plannen te maken :D

@ iedereen: een goede, productieve en vooral DROGE dag toegewenst.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

Het is hier vreselijk mistig.
Vannacht werd ik door een hoop glasgerinkel en een knal wakker.
Ik schrok me dood.
Is er iets van de muur gevallen in het toilet.
Een glazen plachette met hele leuke zelfgeschilderde steunen
eronder.
Jullie begrijpen het al, alles aan guzelementen, alles ligt onder het glas,
dus ik ga nu maar eerst puinruimen.

:(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook een heel goeie morgen!
Prachtig, die mist. Alles lijkt zo verstild, en eigenlijk ziet de omgeving er weer heel anders uit. Dan doemt er ineens een boom op als je wandelt, waarvan je denkt: verrek, stond die hier al?
Heb nog even van gisteren doorgelezen. Lees, dat ik een heilig boontje ben omdat ik vertel dat ik zonder drank eigenlijk nooit meer boos word. Wil daar even bij zeggen, dat ik vertel hoe het mij vergaat, en dat dat geen oordeel is over hoe een ander zich voelt.
Zelf vind ik het heel interessant om mee te maken, al is het virtueel, hoe lotgenoten omgaan met hun "nieuwe leven".

Albertje wat zonde van die planchette, heb je nog wat kunnen redden?

Vandaag in ieder geval geen drank, dat is een ding dat zeker is. En dat wens ik iedereen toe, wat voor emoties je ook voor je kiezen krijgt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook goedemorgen :) op deze dag dat ik er weer een woordje heb bijgeleerd; Swaffelen het meest trendy woord van het jaar, was net zelfs op het nieuws :wacko: Ergens over l@llen is blijkbaar niet meer genoeg, je moet er als man letterlijk met je vleeswaren tegenaan tikken...tsss, echt waar. Zelfs de Taj Mahal wordt niet ontzien.
Dus, als er ergens slap gezwetst wordt moet je niet raar staan kijken als daarbij voortaan de ritsen opengaan om de argumenten kracht bij te zetten. Zou me niets verbazen als er binnenkort wedstrijdjes worden gehouden wie dat het hardst kan; zal dan wel op een drumstel zijn :angry: gottogot....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ga vandaag eens proberen mijn tanden ergens in te zetten en daarbij laat ik mijn rits dicht. Gaat zowaar goed met mijn bijtgereedschap :) Heb Hextril gebruikt om te spoelen gisteren en dat spul werd tevens als een zalfje, het schrijnende gevoel is weg. Zit o.a. een kruidnagelextract in en eucalyptus olie; een aanradertje dus voor mensen met mondaandoeningen; géén alcohol.
Ga vanmiddag werken...eindelijk weer eens een normale dag, ben dat thuishangen beu. Voel me goed :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hee goedemorgen allemaal!!

even een berichtje van mij na een periode van afwezigheid!

de afgelopen weken ben ik weer opgenomen geweest en sinds gisteren ben ik weer losgelaten in de maatschappij.
ik voel me nog steeds behoorlijk beroerd maar begin toch weer wat licht in de tunnel te ontdekken.
op dit moment is de therapie even gestaakt maar in de eerste week van januari begin ik hier weer met volle moed mee. op dit moment schijnt rust een wondermiddel te zijn.
de komende weken heb ik wel dagelijks begeleiding van de crisisopvang en wordt ook dagelijks verwacht op het koffie uurtje maar ik ben op dit moment ook wel even klaar met alle therapie, ik kan niet zo goed meer nadenken en heb dan ook het gevoel dat ik een complete lawine over mij heen heb gekregen.
nu vindt ik het even belangrijker om weer wat rust in mijn kont te krijgen en me weer thuis te kunnen voelen, ik ben dan ook druk bezig met de kerstboom.

kortom, ik ben weer terug op het honk en zal jullie dan ook weer gaan vervelen met mijn humor en positivieit!!!

tasseke

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pip, moet me toch van het hart dat jij gisterenavond degene was die een naar stempeltje op de discussie drukte. Was dat nou nodig om meerdere mensen aan te vallen? Je vergeet geloof ik dat jij ook vaak de sfeer hebt bepaald in de late avonduurtjes...moet je nou een ander dat kwalijk nemen? Kan ik effe niet volgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

lijkt me heerlijk als je niet meer boos word maar dat is toch meer een karakter eigenschap denk ik.

Ik word regelmatig, heel erg boos, en niet eens door de drank, maar gewoon omdat ik vrij ongeduldig, snel geirriteerd, graag mijn zin doordrijf en opvliegend ben. Als ik drink word ik niet sneller boos maar bozer dan boos.

Als je niet meer boos word omdat je niet meer drinkt, Vie, dan denk ik dat je een kwade boze dronk had anders kan die boosheid toch niet zo maar weg zijn.

Lijkt mij hoor, heb ik het mis, gaarne je uitleg. Of jouw leven is nu zo perfect dat je geen reden meer hebt om boos te zijn op wat of wie dan ook, lijkt mij ook heerlijk maar dan zou ik denk ik op een onbewoond eiland moeten gaan wonen. Zodat ik niets of niemand meer zie om boos op te worden.

Zo genoeg boos gepraat, ik ga vandaag echt behangen. Gisteren alle voorbereidingen gedaan zoals gaten dicht plamuren. Heb ik echt de pest aan ik vind behangen leuk maar al dat gedoe van te voren bahhhhhhhh, net als schilderen, heerlijk, maar schuren urggggggggg

nu nog even een bakske en hier ook mist, maar dat vind ik niet mooi maar Saai en somber

Link naar opmerking
Deel via andere websites

nee har,

ik wandel nog steeds in het oerwoed der bureaucratie. waarschijnlijk is dat ook iedere keer de trigger voor mij.
maar goed de feestdagen komen eraan en alles ligt plat, dus ben ik mijzelf nu druk aan het concentreren op mijzelf en niet meer op de bijzaken, ook dat gaat in januari pas weer opgepakt worden

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...