Spring naar bijdragen

dinsdag 16 december 2008


An

Aanbevolen berichten

Goeie Aaf of zal ik morgen zeggen :huh:

Nou mijn veer was in ieder geval kapot vandaag want ik heb de hele dag met een migraine op bed gelegen.. Ook eens wat anders dan een kater. ;) Maar niet fijn.
Tja en nu dus klaar wakker. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 303
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hihihi, Marjo, misschien heb je me wel door je denken naar het forum getrokken.. Het was al zo in m'n oren aan het suizen. Hihihi, weet ik nu waarom. :D Lief van je dat je aan me denkt. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Water, ik vind je pogingen prachtig. Ik vind jou een mooi mens.

Echte relaties tegenwoordig gaan door alle regels heen. Hij verwacht dat ik het huis opknap. Ik verwacht dat hij de was doet bij ons thuis.

Ik heb inmiddels bijna een mannen-rol thuis. Verdien ook de helft van de hypotheek met mijn vier dagen werken, terwijl hij vijf dagen werkt en in ploegen-dienst.

Niet tegen jou water, wilde graag mijn eigen ei even kwijt. Ik ga nu maar slapen. Morgen mijn vrije dag. Daarna nog twee daagjes werken en daarna twee weken vrij samen met dochter :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jammer Blacky, dat je broer alleen maar vraagt om aandacht. Hoe frustrerend moet dat zijn....je zit in het hol van de leeuw :( Ik weet niet of je dat vol moet houden want hij heeft duidelijk de regie. Hoef jij niet te pikken. Die manier van aandacht vragen is ook een hulpvraag, tegengas wil wel eens helpen! Vertel hem jouw waarheid...sterkte meid! Jij bent immers een vechter! :present:

Pippi, je bent een emotionele draaikont! Furieus, om daarna weer bij tegenwind je zeilen bij te zetten. Ik kan je niet peilen, hoeft ook niet...is niet mijn zaak. Maar met een verklaring komen, hoe JIJ graag het forum wilt zien gaat mij te ver. Geef de ander de ruimte en jouw frustraties een andere uitlaatklep, want wees nou eerlijk, het lijkt verdacht veel op manipuleren om jengelend de zwarte piet bij de ander neer te leggen! Je redenaties kunnen mij daarbij gestolen worden want het gaat alleen om Pip! Kijken wat er naar mijn hand te zetten valt, naar trekje van je. Ga je capaciteiten alsjublieft richten op je eigen doel, ben je afreageren hier echt zat!
Je houdt van eerlijk nietwaar?! Dit is iid een kl@temaand, maar dat geldt niet voor jou alleen. Geef een ander de ruimte en hang aub niet het geweten van het forum uit...daarvoor ben je niet objectief genoeg!

Nog effe verder lezen. dit maar even plaatsen...vanmorgen lag het er hier ook al uit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Marjo :heart:

En Pips, wel een late reactie maar toch.. Ik mis dat ouderwetse geiten ook wel hoor! Maar volgens mij moeten we gewoon wennen aan dat alles aan verandering onderhevig is. ;) De geitelaars hebben zich in mijn optiek een beetje teruggetrokken en daar zijn nieuwe geitelaars voor in de plaats gekomen. Tja en soms kan ik die humor niet volgen en dan vind ik het best wel iritant. Maar dat zegt dan meer over mijn gemoedstoestand dan over de ander. ;)
Toch blijf ik erbij dat problemen niet aan kantooruren gebonden zijn.. Mensen werken misschien de hele dag en heeft geen tijd om over dingen na te denken. Terug thuis komt alles los en dan is het maar wat fijn om hier een luisterend oor te vinden..
Ben nog steeds wel heel nieuwsgierig naar wat je gisteren nou eigenlijk bedoelde met een aantal die de sfeer zo raar maakte.. Zou je willen vertellen wat je daar nou precies mee bedoelt?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
wingchun

Har: ik ga niet stoppen. Ik ga me dooddrinken tot het graf erop volgt. Kom op zeg!!!


Er is geen keus. Ik wil leven. Tot in alle eeuwigheid Amen

Sorry Wing, ik mis de clue. Komt vast omdat JIJ filosofisch onderlegd bent en ik niet....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Floortje, mooie sterke grote meid...kom maar effe op mijn schoot zitten ;)
Maf hoor, heb nog nooit zo sterk bij iemand het gevoel gehad als bij jou, dat onder dat gestoei zomaar ineens een prachtvrouw tevoorschijn kan komen, dat straal je ook uit namelijk. Je blijft zo in futiliteiten hangen...jammer :huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
Spud

Har? Hoe gaat het met je?


Eigenlijk vraag ik dit omdat het me opvalt dat je weer heel erg met anderen bezig bent en weinig van jezelf laat zien.

Ik wil op de sfeer hier reageren. Heb een maffe dag, weinig energie...behoorlijk emotioneel, maar wel helder. Vandaar ook mijn input, normaal kom ik alleen maar met met eigen epistels ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...