Spring naar bijdragen

dinsdag 16 december 2008


An

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 303
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goed zo Cyndi, wegsturen die gremlin en je mag ook gewoon verdrietig zijn zonder alcohol, het moet er toch uit!
An, ik doe zeker mee, dit jaar eindig ik gortdroog. Het is hier ook op en af, ben erg blij dat ik niet hoef te werken want ik heb mijn handen vol aan mezelf, mijn rust bewaren, me niet gek laten maken en vooral de rust bewaren, bevalt me veel beter dan dat gejaag van de afgelopen weken, weer een beetje thuiskomen bij mezelf.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@An:

- de vloer dweilen
- de badkamer soppen

Daarna ben je alle overtollige energie kwijt en heb je geen zin meer in een drankje. Maar ook heb je achteraf een schone vloer en/of badkamer! ;) (en daarna natuurlijk zelf als eerste in het hele schone bad!)

Werkt overigens veel beter op mijn gemoedsrust dan vriend uitschelden :D;)



Ps: ook ik ben geen heilig boontje. Ik heb vriend ook wel eens uitgescholden :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik wil Water niet voor het hoofd stoten, Wing, maar mag ik?

Vergeet vlekken vertrouw roze! Echt Wing het helpt. En als het een shirt is met losse letters (als het ware opgeplakt) dan moet je deze binnenstebuiten keren en dan wassen. Dat moet je ook doen voor hij in de wasmachine gaat. Dan blijven die "opdrukletters" en "opdrukfiguren" veel mooier.

1 nachtje in een emmer water met een schepje vanish en de vlek is verdwenen. Hier nu geen reclame, wel ervaring!

(Die vanish kreeg zelfs mijn rode-wijn-vlekken uit mijn kleding!)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goedenavond allemaal

computer deed een beetje raar maar nu mag ik toch blijven denk ik want ik vlieg er niet meer uit.

De kamer van mijn dochter is dan toch eindelijk behangen en het is leuk en roze geworden, haar eigen keuze.

Heb de internetbehandeling deel 1 afgerond en we gaan nu verder met deel 2, ik ben door naar de volgende ronde;) hier moet ik een doel gaan stellen mag niet te makkelijk maar moet wel haalbaar zijn.
Hmmmmmmmm ga ik maar eens even een nachtje over slapen en dan morgen mijn huiswerk maken.

Blacky sterkte meid, begrijp dat je je daar eenzaam voelt en het is heel erg moeilijk om aan een ziekte bed van iemand te zitten die heel erg ziek is. Voor jou en voor je broer,kijk een beetje door zijn boze buien heen en ben er gewoon. Hoop dat je morgen een leuke toer hebt door de omgeving. Is het daar net zou koud als in Nederland zo niet neem dan maar een beetje warmte mee als je weer terugkomt want hier is het kil, koud en mistig.

Marjo ik vond het zo een goed idee dat strijken. Het overhemd van mijn man ligt nog op de plank van vorig jaar :$ ik denk dat ik het eerst maar weer was voordat hij het aan doet met kerst

An je kan het, je krijgt een super kerst en een knallend oudjaar en daar heb je heel geen drank voor nodig. Laat de reklames de pest krijgen.

Albertina leuk dat je toch een boompje hebt, staat gezellig he, geniet ervan.

Wing je plannen zijn veranderd in hoeverre???? Ga je niet meer voor nul vanaf morgen tenminste dacht dat dat jouw planneke was.

Marieke gelukkig dat je man niet echt iets ernstigs heeft en toch een lekker gevoel dat alles direct is nagekeken of alles echt oke is.

Corin hoi

verder weet ik niet meer wat ik allemaal gelezen heb:o

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op de een of andere manier weet ik de was altijd zo te behandelen dat het niet gestreken hoeft te worden. En als vriend het waagt om de was dusdanig te vouwen dat ik het wél strijken moet, dan krijgt hij er woordelings ook direct flink van langs!

Ps heren: als ik echt boos word is dat NIET prettig!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...