Spring naar bijdragen

Donderdag 18 december 2008


Har

Aanbevolen berichten

dag pipke :present:
dag tapas , heb hier al heel veel tapas gezien , bedoel wel de hond tapas en niet het eten tapas ;) duim duim
hola soothy amigo mio :moon:
dag frannie :present:
bonjour madame vie :present:
treesebeezeke :present:
s4nny :present:
houtje :present:
spudderke moe patatje :present::sun:
ferry :present:
plus :present:
corinne :present:
ik hoop dat ik niemand vergeten heb , indien wel mis mas sinceros disculpas
ik ga nu mijn kofferke inpakken , ook al kofferke alles qua onderhoed blijft hier , tegen de volgendekeer dat ik kom en mijn egen kennende zal dit niet lang duren
liefs aan alleen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 213
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Albertina, misschien begrijp jij dan ook het volgende: vannacht droomde ik dat ik een zoon had gebaard. Was zo blij met dat jong en liep er de hele tijd op mijn buik mee rond, en ik kletste wat af tegen dat kind. (Was trouwens wel raar, want in de droom had ik op een meisje gerekend.) Het voelde heel warm en lief, en ik was zo trots! Toen ik wakker werd, was het een lijfelijk gemis dat het maar een droom was.
Misschien omdat jij herkent dat je eigenlijk meer in je element bent als je iets voor een ander kan betekenen, dat ik dat nu vertel. Kinderloos zijn kan wel fnuiken. Ook al hoor je nog zo vaak dat het moeilijk is om kinderen op te voeden.
Zelf voel ik het als iets dat ik gemist heb in mijn leven als vrouw.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Blacky: je hebt er een heel werkstuk van gemaakt.
Ja volgens ben je inderdaad sterker als een maand geleden.
Misschien kan je toch iemand 'regelen' die er voor je is als je thuiskomt.
Reken erop dat het niet makkelijk voor je zal zijn.

Hemel Tina 100 witte tulpen. GE WEL DIG!!

Ik had gister ook ineens oorpijn, keelpijn, overal pijn en dacht dat ik neer zou gaan vallen.
Hoestdrank gehaald, alle pillen ingenomen zolang het nog verantwoord was en naar bed.
Vanmorgen kiplekker wakker. Niet te geloven.

Zoon is jarig ja en overmorgen nog een, teveel feest voor een maand hoor.
Heb heerlijk gekookt!!!!!!!! snel ff kijken anders bakt de boel aan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb dat(geen kinderen) ook wel eens gemist.
Altijd werken, geen tijd om een relatie op te bouwen.
Kerst Pasen, oud -nieuw altijd beulen.

Wel liefdes gehad, maar het mocht niet zo zijn. Nu ben ik er wel overheen gegroeid!
Ook hier geldt, het verleden kunnen we niet meer aan sleutelen.
Charles Aznavour en nog een aantal kregen op hoge leeftijd nog een kind.

Vinden jullie het nog nodig? ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Blacky, ik hoop dat je dit nog leest...
Ik vind het nuchtere leven soms erg moeilijk.
Heb moeite met het herkennen en accepteren van gevoelens,
en heb dan de neiging heel hard weg te rennen. Omdat ik niet weet wat ik
ermee moet. Het valt me soms niet mee, na jarenlang alle gevoel weg te hebben gezopen.
Dit geldt niet alleen voor mij. In principe voor ons allemaal. Stapje voor stapje
zoek ik mijn weg, die er niet blijkt te zijn. Ik bouw er elke dag een stukje verder aan..
Verder ben ik heel erg blij dat ik hier mag komen om mijn spinsels kwijt te kunnen.
Het helpt me om verder te kunnen en durven gaan.
Om 17;00 gaat het wat beter met me. Heb kunnen werken, praten en huilen.

Jou wens ik heel veel kalmte, moed en wijsheid. Het lijkt me vreselijk om je broer zo te
zien. Om je eigen gevoelens omtrent hem onder controle te houden, wat moet je ermee?
Ik vind het fijn dat je in het land kan zijn waar je zo van houdt. En hoop dat je ooit terug kunt
keren onder betere omstandigheden. Je noemt jezelf niet sterk... Dapper ben je. Je bent
in mijn ogen een heel dappere vrouw, een vrouw die haar gevoel volgt en er niet voor wegloopt.
Dat geeft je de kracht om door te gaan. Zoals Soothe al aangaf, het verleden kunnen we niet
meer veranderen. Hoe pijnlijk het ook was. En is. We mogen de mens zijn die we zijn.
Zonder ons te schamen, zonder onszelf geweld aan te doen. Blacky, ik zou nog zoveel willen
zeggen, maar weet de woorden even niet. Het ga je goed. Je hebt een dappere stap genomen
om bij je broer te zijn. Hou je taai meid. Ik denk aan je!
:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo heb ik het ook ervaren Soothe, steeds te druk, of op dat moment niet de juist liefde in de buurt. Het moment was er gewoon niet. En nu op 48 is het gewoon te laat. En ook eigenlijk wel, op dat moment was drank belangrijker. Ik ga er niet over liggen zeuren hoor, en spijt hebben heeft dus geen zin.

Blacky, dat vind ik nou erg om te lezen. Je klinkt destructief, zo van, kan het mij schelen. Morgen kan het je wel schelen.
En Spanje is een prachtig land. Daar heb je helemaal gelijk in. Maar wel groot en af en toe ook eenzaam. Veel sterkte.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En hoezo boven het hoofd groeien. Mij groeit noooooit iets boven mn hoofd.
Mn neus groeit:o

Ik heb vreselijk geslapen vannacht en had rottige dromen. Ik werd met paniek wakker. En ja, die paniek is gedeeltelijk door mezelf veroorzaakt. Ik schreef eergister al dat ik mn papieren weer es niet op orde heb. Ik kan de zaken ff niet meer zo goed overzien ivm de zakelijke dingen rondom mn scheiding.
Had ik nou maar, als ik nou...enzovoort enzovoort.

Wat is dat toch dat ik dat toch steeds uitstel. Ja, menselijk, ik weet het. Maar hoe werkt toch dat destructieve brein. Mn zaakjes niet regelen en er dan over in de paniek schieten. Terwijl ik tijd genoeg heb gehad. Wil ik niet dat het te goed gaat, denk ik wel es. Ach ja, weet ik veel.

Tevens alle emoties rondom ex, zwager die ernstig ziek is, pffffff, schiet mij maar lek. Ik moest net aan de telefoon heel hard lachen om alles. Gewoon omdat ik ff niet weet waar ik eerst en laatst moet beginnen. Toch heb ik vertrouwen, het komt wel goed. Maar niet vanzelf.

Wat ik zeker ga doen is vanavond vroeg naar bed. Slaap al weer nachten erg slecht en dat is niet goed voor me. Morgen starten met opruimen boven en mn buro ophalen. Kan ik de zooi tenminste kwijt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bijdehand ben ik wel, slim, nee, vaak niet. Soms denk ik wel es;was ik maar es wat minder bijdehand. Maar ja, dat maakt me ook weer tot wie ik ben nietwaar? Het mag vooral niet te saai en burgerlijk worden. Terwijl ik het heerlijk vind alles op orde te hebben. Ik hou van een schoon huis, opgeruimde kasten, opgeruimde papieren, alles mooi en overzichtelijk in mappen.

Nou ja, ik l*l maar wat. Ben ook te moe voor iets zinnigs. Ik ga dvdtje kijken en zoals ik al zei; vroeg naar bed. latersss.

Sterkte voor iedereen die het moeilijk heeft. Take care.

Corinne, goed van je dat je met je man gesproken hebt. Dapper. Blij voor je dat het zo goed verliep.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

zo even de columbiaanse marga , naar de bea uit san salvador gebracht ...... met de wagen , dit dorp is een muggenscheet groot ;)
vie basta ya wil zeggen genoeg , enkel jaren geleden was hier een beetje verder een olietanker in zee leeg gelopen vandaar de BASTA YA , ik bedoel met mijn eigen basta ya dat het voor mij ook een beetje genoeg van het goede geweest is .
daarstraks heeft marga met mijn broer gesproken ivm dat ik mogelijk een poosje naar hier ga komen om zijn laatse maanden draagelijk te maken , den duts keek haar heel verwonerd aan en viel toen in slaap .
ik dek dat er veel denkwerk bij blacy gaat komen zodanig veel dat ik zelf geen tijd ga hebben om aan den don alcohol de denken .
zo en nu ga ik echt mijn kofferke inpakken
bb een lieve dame die men vindt moet men die ook naar de politie brengen ?? vraag dit maar omdat hier op sommige kruispunten veel dames staan met korte rokjes aan brbrbrbrbr kreeg het al koud als ik hun zag
of een puti club en een beetje verder un tanatorio hi hi is zeker als het te hevig geweest is ;)
ben weg marga halen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

neen bb zo een vrouw pak in niet in .
juist marga wezen halen en van haar vriendin een cadeau gekregen ,ik stond echt beteutert te kijken allee ik ben hier amper vier dagen ??
en nu ............ ben ik mijn koffer inpakken
bb kmw met alles wat nu ook in jou leven speelt :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedesavonds, poeh, donderdag zonderdag, maar vandaag lonkte de port wel hoor... de vergadering was vanmorgen best pittig en ging oa over die fles wijn van afgelopen vrijdag tijdens de alcoholloze sinterklaasviering. Een collega had daar iets over gezegd en toen werd er keihard gezegd, ja als ik wil stoppen met roken wordt hier ook gerookt dus dan mag er ook niet meer gedronken worden? Vandaag hebben we dat dus weer aangekaart en dat werd nogal emotioneel, heftig en uiteindelijk hebben we met z'n allen besloten dat feestjes op het werk gewoon voortaan zonder alcohol zijn. Al met al nogal intensief gesprek dus.

Ik ben nog even blijven hangen op het werk en heb besloten dat ik volgende week ook niet ga werken. Na zo'n vergadering ben ik gewoon volledig op en afgebrand. Ik heb dus vrij tot 5 januari... toch wel erg lekker.

Marjo, ik las dat je er over dacht om je AD af te bouwen? en aan jezelf te gaan werken? Als je dat 2e wilt gaan doen moet je het eerste zeer zeker niet stop gaan zetten! goed voor jezelf zorgen hoor en niet te streng zijn!

Wingchun, verzekeringen zijn rare dingen maar ik heb er wel een prachtige massief eikenhouten vloer aan overgehouden, gevalletje waterschade bij iemand anders, vocht (in 3 planken) en de verzekering betaalde een compleet nieuwe vloer uit, de oude vloer van 55 m2 en heb ik kunnen overnemen voor 250 euro.

Ik ga maar eens douchen en ongegeneerd op de bank hangen voor de buis.. niks doen!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

marjo , ik zou niet zomaar stoppen met je ad , je weet wat er met mij gebeurt is he
ik heb eerlijk ook mindere dagen ondanks de inname van ad , en ik vindt het dan positiviere dat men zich hier uit als zoals ik in een cocoon te kruipen en te drinken
indien je wel wil stoppen met je ad doe het dan aub in samenspraak met je arts
lieve knuffel voor marjo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...