Spring naar bijdragen

Donderdag 18 december 2008


Har

Aanbevolen berichten

Hoi Winchun, in alle redelijkheid. Waarom zou het Zaterdag makkelijker zijn, dan nu?
Van Zaterdag maak je Maandag, en over een maand ben je nog aan het stoppen.
Kappen, weg met de troep.

Ik weet waarover ik praat, en velen hier delen deze zienswijze.
Dumpen die troep, later ben je ons dankbaar!
Groet.


*** mooi water, van die wolven. Is me ontgaan, ik mis weleens iets!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 213
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

tsja soothy die twee wolven laat het aan een ander over dat berichtje te zoeken , bn niet zo een zoekertje .
lieve marjo laa j tranen de vrije loop , ik heb het gisteren ook gedaan gewoon laten komen het lucht een mens op
wingchun ik zat soms op een liter vodka en twee liter huiswijn per dag ,ik verzeker jou dat ik afgezien heb , neen niet een dag maar weken aan een stuk omdat ik mijn trouwe maatje den drank miste , maar meer en meer begin ik te beseffen dat het maar een jodido vriend is , en den diene wil ik niet terug , ben weet ik veel wat dankbaar dat ik altijd maar korte schuivers geda hb al begin ik ook te beseffen hoe veel gevaar er in die schui¡vers ligt
en nu ga ik mij een taske cafe maken op spaanse wijze , wijs mensen dat dit is :-) heb zo een koffie zetterke gekregen van mijn columbiaanse vriendin
we hebben ook lekker gegeten , cigalas al la plancha , jamon serrano , queso curado en chorizo een echt festijn en ja mijn broere heeft ook goed gegeten , nu liggen mijn huisgenoten al in dromenland .
wingchun vndaag is het te doen , morgendat zien we dan wel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik ga naar bed, zonder drank.

Kerstpakketten zijn gewoon belachelijk met al die wijn . Ik heb het direct weggegeven.
Die zooi, wat moet ik ermee. Als er een doos strond in zat gooide ik het ook weg.
Zo simpel. Een hap strond is gezonder voor mij kan je nagaan.
Ben zeer productief geweest vanavond, weer een enorme helderheid, opvallend.
Morgen weer een nieuwe dag, sávonds natuurlijk weer een feestje en idem morgenavond.
Let it be, het wordt vanzelf maandag, en dan mogen we fijn kerstmis vieren, joepie!!!

Slaap wel, droom zacht.......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Marjo: ik dacht ik kom nog ff kijken. Of jij en Klaas nog verder moeten?

Dat kan alleen jij bepalen. Wat ik wel ZEKER weet is dat je nooit beslissingen moet gaan nemen op het moment dat je zelf niet goed in je vel zit.
- problemen zien er heel anders uit.
- problemen geven dan nog meer problemen.
- en je hebt er een probleem bij.

Advies dus: kan je dit niet even ergens parkeren??????

Link naar opmerking
Deel via andere websites

wingchun allerlei spaanse tapas , zoals kaas , kreeftjes en noem maar op .
marjo ppff ik heb er 7 jaar over gedaan om te weten of ik en mijn ex er nog moesten doorgaan , een ander kan jou daar geen raad bij geven tenzij een relatie deskundige , en de evt liefde die jij nog voor hem voelt en zijn evt liefde voor jou
ik persoonlijk heb geen spijt van mijn gemaakte keuze al is het leven alleen niet altijd rozengeur en manneschijn
sterkte wens ik je toe

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Marjo,

Op gevaar af van de herhalingen af enzo.....

Ook géén beslissing om over na te denken eind december. Let it be. Denk in april er eens verder over na.

De echtscheidingsadvocaten hebben overuren in januari en na de zomervakantie (ik ook :( in 2002) en het is zo'n enoerme stap......zoek eerst hulp in februari, therapie, een psycholoog, er is nog véél meer aan de hand lieverd!!!

Doe het niet af als een "vriendschapje" het is wel Klaas hè, de man van je leven !!!!

Denk er niet over na nu, pam erin en in bed. Kop thee mee en boek mee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Yep water, een ieder voert hier z'n strijd. Ook mr Winchun, want hij wil het niet, zoveel is duidelijk.
Dat vreet energie, genoeg om de kertboom te laten branden!

Ik hoop een ander een beetje inzicht te geven, en zelf heb ik het ook nodig, want af en toe ben ik hier weer!


Groet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...