Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

En Wing, ik lees nu over het snurken van je vriendin, dat je dat het liefste geluid vond... zie je wel, zo lopen de dingen een beetje door elkaar.
Lief!

• Antwoorden 362
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Geplaatst

Vie, je verward me met Wing!
ik heb niets spottends bedoeld, ik ben alleen maar trots op je en gigablij voor je :present:

Wing,
ik weet niet wat de stand van zaken nu is met betrekking tot snurken maar in de tijd dat ik nog snurkte door de drank, heb ik nog nooit gehoord dat iemand dat lief of aantrekkelijk vond!
ik werd gedwongen voor een afspraak op het snurk spreekuur bij de KNO arts :D

Geplaatst

Jongens, (en meisjes hihi),

Ik snurkte vre-se-lijk toen ik nog dronk. Dan verslappen je keelspieren (zoals alle spieren) door de alcohol en ik schijn blij te moeten zijn dat er nog een restje Amazone is.
Vreemd genoeg heeft mijn ex nooit geklaagd. Nu snurk ik niet meer. Voordeel 118.B van niet-drinken.

We hebben een simpel broodje hamburger op. Zoon moest naar zijn wiskunde-bijles, eerste keer, maar kwam enthousiast terug. Aardig man, kon goed uitleggen (hihi, ik vond hem ook wel leuk).

Volgende week di. kan ik nog bij de kapper terecht. Fijn. Even netjes voor de Kerst. Deze kapper is tenminste niet zo duur. Ook fijn.

Ik ben doodmoe en zou het liefst naar bed gaan maar Dochter (11) wil de Lord of the Rings kijken met mij samen natuurlijk dus ik ga maar aan de flinke Senseo. Ik vind er nl. helemaal niets aan, sorry als ik iemand tegen de schenen schop!

Hebben jullie (over baai ze waai gesproken?) ook van dat statische haar dat aan je hoofd plakt? Door het droge weer neem ik aan.

Verder niks te melden, eigenlijk was dit ook niet noemenswaardig, maar alé.

Geplaatst

Mooi, van die vlek dat die weg is. Lang leve de ossengalzeep.

RVS poetsen? Daar is een speciale olie voor dat ik weet, maar ik zal even in mijn boekje kijken ("de HuisHoudBijbel"). Momentje.

Geplaatst

Tip 1:

Ik citeer:
Roestvrij staal kan beschadigd worden door zoute of zure stoffen zoals azijn en citroensappen, maar ook door sommige middelen voor de vaatwasmachine en andere reinigers.
Als het staal te heet wordt, kunnen blauwe en bruine strepen ontstaan. Die verwijder je met speciale schoonmaakmiddelen voor roestvrij staal.
Als het staal in aanraking komt met zoute vloeistoffen, kunnen kleine witte vlekjes of kuiltjes ontstaan. De witte vlekjes kun je met een heel zacht schuursponsje verwijderen (zou ik pers. niet doen, red.) maar de putjes kun jue niet verwijderen.

Tip 2.
Maar, wat ik al zei:
"Voor het onderhouden van RVS is speciale RVS-Olie in de handel. Er zijn flesjes van HG".
die zou ik maar kopen.

Tip 3: tandpasta op een vochtige doek en daarmee oppoetsen.

Tip 4. En specifieke waarschuwing: niet met Blue Wonder !!!! Dat bijt in het RVS, staat ook op de fles. Verder prima spul.

succes!

Houtje's Huis Houd Hoekje ©

Geplaatst

hahaha goed plan!!!

kan je je voorstellen dat ik giga hekel heb aan het huishouden?

maar ik heb genoeg tips om een enceclopedie te vullen.. misschien kom ik zelfs van mijn trauma af!!!

Geplaatst

rvs? Jif en chloor er op doen, langzaam en voorzichtig inwrijven, met een natte doek afnemen en dan met een droge doek droog wrijven. Oogverblindend glanzend resultaat!!!
Ik werkte ooit in een gezinsvervangend tehuis met 2 rvs keukens grmpffff, maar ik kreeg ze oogverblindend schoon

Ik heb lekker gefietst door de Hout Wing, dan kan de hond even lekker rennen, en daarna heb ik zitten kletsen in het donker op een bankje, zoals elke avond.. zal blij zijn als het weer wat lichter gaat worden. Nog beter als het weer lente gaat worden en de bomen weer groen worden al zijn ze nog niet eens al hun blaadjes kwijt.

Is het bij jullie ook opeens zo koud geworden? mijn voeten zijn ijspegels en de kachel staat te loeien, brrrrrrrr

Geplaatst

Wing,

jij vraagt toch om tips? ook al geen lipstick en oogpotloden in huis en nu geen babyolie (heeft veeeeel meer toepassingen dan alleen babybillen
maar goed de olie doekjes kunnen ook:D

Tapas,
geen probleem hier met de kou, maar ik dan ook niet buiten geweest, vanmiddag achter het glas genoten van de zon maar die waterige kou mag van mij buiten blijven.
Denk dat we allemaal wel zitten te wachten op het voorjaar ieder geval dat het weer wat lichter wordt

Geplaatst

Wing, probeer ze weg te poetsen met olie, sla-olie bv. en een zachte doek. Evt. kun je het fornuis héél licht schuren, maar dan moet je dat heel egaal doen. Liever niet zou ik zeggen.

Geplaatst

Dames en heren,

ik ga ermee stoppen voor vandaag.
dochterlief komt straks thuis van het werk e mijn drinkemaatje komt langs, kost een pak melk extra maar wel gezellig!!

fijne avond voor iedereen en tot morgen

Geplaatst

Hoi!

Lekker in de zon gewandeld vanmiddag.
Moest een heel eind terug. De hond weer ophalen :D
Toen ik terug kwam waren ouders en kinderen er al.
Samen naar de kerstmarkt op school geweest.
Mijn ouders hebben hier gegeten.
Ik ben bijna doodgeknuffeld door mijn moeder :)
We hebben lekker gehuild. Ja, er wordt wat afgejankt hier.
Klaas is met een vriend naar PF-project.

Zal even lezen hoe jullie dag is geweest.
Hier nog steeds leip in the head :P

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...