BamBam Geplaatst 19 december 2008 Rapport Share Geplaatst 19 december 2008 Mij helpt het om te schrijven. En dan bedoel ik niet hier maar in mn schriftje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 19 december 2008 Rapport Share Geplaatst 19 december 2008 We praten later verder Marjo. Nu eerst opslomen en dan koese. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 19 december 2008 Rapport Share Geplaatst 19 december 2008 Okay! Nee dus.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 19 december 2008 Rapport Share Geplaatst 19 december 2008 Ja. koese. Schriftje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 19 december 2008 Rapport Share Geplaatst 19 december 2008 Die Italiaanse vrouw had dacht ik 5 liter water achter elkaar gedronken. Je moet dus wel degelijk uitkijken met heel veel water drinken. Zorgen dat je ook voldoende zouten en mineralen binnen krijgt. Ik snap trouwens niet hoe iemand het weg krijgt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 19 december 2008 Rapport Share Geplaatst 19 december 2008 Wat me ook helpt is aan het eind vd dag vijf dingen op te schrijven waar ik dankbaar voor ben. Heb ik een hele tijd gedaan. Beetje losgelaten maar daar zou ik ook wel weer es mee kunnen beginnen. En het mogen niet elke dagdezelfde dingen zijn.Jaja, niet meer drinken is hard werken:huh: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 19 december 2008 Rapport Share Geplaatst 19 december 2008 ANNAAAAAAA, wat gezellig. Hallo daar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 19 december 2008 Rapport Share Geplaatst 19 december 2008 BamBam, ik weet niet of je met die oude man mijn lief bedoelde? Zo oud is hij trouwens niet hoor!Hij logt nooit uit, dus toen ik begon te scrollen was zijn naam meteen weer in beeld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 19 december 2008 Rapport Share Geplaatst 19 december 2008 Ernsit hoor. Ikke dan, knettergek. Haha.Vijf liter maar Anna. Dat heb ik ook wel es weggetankt op een dag. Vijf liter bier ook wel(ff opscheppenB):Disgust;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 19 december 2008 Rapport Share Geplaatst 19 december 2008 T'zal het nooooit meer zeggen Anna.............En nee, wat is oud. De duvel en zn mallemoer zijn oud. Ja toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 19 december 2008 Rapport Share Geplaatst 19 december 2008 Geweldige avond gehad. En inderdaad een super gesprek!!!!! Was nooit voorgekomen als ik had gedronken. Het was super super topperdetop. Genoten van mijn zoon en de familie. Lekkere hapjes.Wat moet ik nog meer zeggen. Deze maand ga ik het zeker redden, dat durf ik nu wel te zeggen.Ik voel me een meter groter gegroeid. Als je de stap, de beslissing maar durft te zetten.Ik ben alcoholist en kan niet EEN drankje drinken, hoeft ook helemaal niet meer.Lekker slapen, morgen weer feest, ja echt waar. En.... ik heb er zin in.WElterusten allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 19 december 2008 Rapport Share Geplaatst 19 december 2008 Nou zeg...Ok dan.Mopper de mop, grompelgrompel, protest maar ja wel beter dan toch maar he.LOL:D:clock::huh::light:;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 19 december 2008 Rapport Share Geplaatst 19 december 2008 Mwah, 5 liter wijn heb ik geloof ik nooit op een avond voor elkaar gekregen. Valt dat dus weer mee. Vijf liter van iets anders trouwens ook niet. Nog een tip aan Marjo: ik heb een tijd lang, op advies van de therapeut, iedere avond 3 positieve dingen van die dag opgeschreven. Dat mocht vanalles zijn, zelfs het feit dat ik die dag gekookt had, of dat het me opgevallen was dat de zon scheen. Maar soms kostte het me enorm veel moeite om 3 dingen te bedenken, en kwamen er alleen maar negatieve dingen in me op. Maar het hielp!Onlangs bedacht ik dat ik dat eigenlijk weer eens op moet pakken. Mensen zijn geneigd de negatieve dingen vast te houden, en de positieve dingen niet op te merken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 19 december 2008 Rapport Share Geplaatst 19 december 2008 Mmm.. Geer, Bam.Ik wilde bijna zeggen, daar ga ik over nadenken.. Ben ook erg blij met mijn kinderen.Die wil ik voor geen goud missen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 19 december 2008 Rapport Share Geplaatst 19 december 2008 Tnx Anna!Goed gedaan Wing! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 19 december 2008 Rapport Share Geplaatst 19 december 2008 An Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 19 december 2008 Rapport Share Geplaatst 19 december 2008 BamBam,Nee, ik ben Nederlander. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 19 december 2008 Rapport Share Geplaatst 19 december 2008 Wat en hoeveel ik gebruikte is niet van belang. Wat van belang is is dat ik wil stoppen met gebruiken. Ik kom maar weer even binnenvallen om te zeggen dat ik nog steeds in de race ben. Ik wil nog steeds niet gebruiken omdat ik mijn leven heb overgegeven aan mijn geweten..(geweten staat in mijn geval gelijk met wat ik ervaar als mijn Hogere Macht). Mijn geweten zegt mij dat ik niets hoef te zijn en ook niets van andere mensen mag verlangen.. Let it go... flexibiliteit, zowel in leven als in ervaren, twee dingen die bij elkaar horen. Hiertoe kom ik door in gesprek te zijn en blijven met mijn geweten. Ik probeer niet meer te liegen en bedriegen.. en als ik het tegen mijn geweten in toch doe, dan komt mijn geweten in opstand.. en ik kan kiezen: mijn geweten negeren en gaan drinken, of mijn geweten laten spreken en daar met pijn en moeite aan gehoor geven.. dat laatste geeft een hoop genoegdoening. lieve groet, Koh. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 19 december 2008 Rapport Share Geplaatst 19 december 2008 Lieve groet terug Koh. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 19 december 2008 Rapport Share Geplaatst 19 december 2008 dank je wel, lief mooi Bammetje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 20 december 2008 Rapport Share Geplaatst 20 december 2008 Anna, ik zie jou hier ook ingelogd staan op dit vroege uur.. alles goed met U?? (hihi.. beetje de ouderwetse stijl van Uw vriendje... ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 20 december 2008 Rapport Share Geplaatst 20 december 2008 Volgens mij heb jij het droog gehouden Wingchun? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 20 december 2008 Rapport Share Geplaatst 20 december 2008 Fijn An, dat je zo´n leuke avond had zonder drank, en je verheugt op de volgende. Je gaat goed!Hoi Koh, blij dat het met jou ook goed gaat.Wingchun, goed van je, je eerste droge dag en nog een schoon aanrecht op de koop toe! Morgen weer, oké? Doen Soothe en ik ook met je mee.Bammetje, ik zou het niet weten of de duvel en zijn ouwe moer oud zijn. Ik heb ze nog nooit ontmoet. Alle gekheid op een stokje, ik ga mezelf opbergen, en de jonge Soothe erbij. De schat is total loss van het schoonmaken en opruimen ter ere van mijn komst. Was helemaal niet nodig, want ik ben niet zo geïnteresseerd in de staat van zijn woning. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 20 december 2008 Rapport Share Geplaatst 20 december 2008 Alles goed met mij, Edele Heer Koh. Met Uw permissie ga ik mij aanstonds nedervlijen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 20 december 2008 Rapport Share Geplaatst 20 december 2008 Hihi...Nedervlij U maar, hahaha.. wat een gekrom van de taal. Anna, het gaat met mij goed maar niet gemakkelijk en ook niet vlekkeloos... toch is er een stijgende lijn.. dus maak je over mij niet druk.. dat doe ik al genoeg over anderen, en dat is ook nutteloos... we moeten het uiteindelijk allemaal helemaal zelf doen, toch??? Ok, ik geef toe, anderen kunnen helpen, maar in de uitersten word je helemaal zelf alleen geboren en ga je ook helemaal zelf alleen weer dood... daartussen in zit een hoop theater... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden