Spring naar bijdragen

zaterdag 20 december


Mai

Aanbevolen berichten

Goedemorgen! :D

Een uitzondering. Ik worstel maar door.
Ik wil zo graag loslaten, weten van goed en kwaad.
Me niet zo druk maken. Maar het leven beleven.
Op mijn manier. Maar ik lijk het kwijt te zijn.

Toch nog, diep in mijn hart een vertrouwen in de toekomst.
Niet drinken is goed. Beter dan alles. Maar het doet pijn.
En ik ben bang.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 328
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

:rose: is voor iedereen.. ik kan er zelf wel wat van gebruiken.. licht, licht, licht... de dagen kunnen me niet snel genoeg gaan lengen... ondanks het feit dat de winter dan gaat strengen... ik heb het liever koud met een zonnetje dan warm zonder zonnetje... dat zonnetje is niet voor niks spreekwoordelijk zo positief...

Dit is nog maar een tussenberichtje hoor... het serieuze gedeelte komt nog...
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou goeiemorgen dan nog maar eens.
Ik was eigenlijk ook wel benieuwd naar het verhaal van Koh, maar misschien komt het nog.
Zelf ben ik vanaf vanmorgen heeeel vroeg, een week manloos. Maar dat is elk jaar zo rond kersttijd en niet onverwacht.

Wing, ik hoop dat je de nacht goed bent doorgekomen. Trots op jezelf zijn, en rijg de nuchtere dagen aaneen.
Las gisteren dat jij schilder bent. Blijkbaar was dat allang bekend, maar het was me even ontgaan. Huisschilder? Mag ik je dan een vraag stellen? Ik heb namelijk laatst in de keuken nogal heftig kip staan bakken. Van de week is er een schilder geweest om het bladderende plafond te doen, dat heeft hij eerst uitgebreid afgekrabd en toen mooi geverfd. Is er erg van opgeknapt. Alleen, ja, nu is dat volgespetterde muurtje ineens zo'n afgang om te zien. Van alles heb ik daar al op getsjeitst, maar die vetspetters blijven er doorheen komen. Nog een tip?
Ik weet het, heel erg off-topic, dus scrollen maar.

Hoop dat iedereen die het moeilijk had, vandaag toch weer inziet waar het allemaal echt om gaat, en blij is om nuchter, al is het dan misschien niet vrolijk, op te staan.

En Houtje, ben benieuwd of je de dag van gisteren zoals je wenste naar je hand hebt kunnen zetten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha, een lach op de vroege morgen, dank je Pippi. En dat met die ammoniak ga ik proberen.
Tina, we hadden met de schilder een "prijsje" afgesproken voor alleen het plafond, en ik durfde hem niet te vragen om dat muurtje ook te doen.
Veel sterkte met de verkoudheid, wat kan je moe worden van al dat gesnotter.
Even stomen kan wel eens helpen, nog lekker voor je velletje ook. maar eigenlijk is het een kwestie van uitzieken en geduld hebben....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoezo Pippi, denk je er aan om het dier op te nemen?
Toen ik in R'dam woonde deed ik een tijd lang vrijwilligerswerk bij het dierenasiel, namelijk honden uitlaten. Nog een wonder dat ik dat volhield met al die drank trouwens, maar goed.
Er waren veel vrijwilligers die dat deden, dus elke hond ging wel een paar uur per dag naar buiten. Maar het is natuurlijk nooit zoals bij een echte baas. En het verschilt waarschijnlijk ook per asiel.
Weet je, ik heb Max overgenomen van zijn baas omdat hij anders naar het asiel moest, en Jack is er later ook bij gekomen omdat zijn baas geen tijd meer voor hem had. Maar ergens moet je stoppen. Jezelf in bescherming nemen tegen teveel medeleven.
Als het aan mij lag nam ik alle zieke en zielige en eenzame dieren op, maar het gaat gewoon niet.
Kon dat maar!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen!

Vie, ja blij om nuchter te zijn. Dat wel :)

Tina, sterkte met je verkoudheid!

Pip, moeilijk.

Wing, wow!

Pip, ik treed de dag fier tegemoet.
Al lijkt het een trommelwedstrijd van binnen...
's Nachts een vrouw. overdag een vrouw.
Niet denken, maar doen.
:light:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...