Spring naar bijdragen

zaterdag 20 december


Mai

Aanbevolen berichten

Fish,

Ik zou het er denk ik ook moeilijk mee hebben. Zoals ik begrijp uit je verhaal zijn ze allebei vrienden van je. En als hij inderdaad zo'n slechte dronk heeft (gehad) sta je toch tussen beide in wanneer je 'm onderdak biedt.
Klem je alsjeblieft niet vast in dat hij ook veel voor jou gedaan heeft. Iemand helpen is goed maar moet nog altijd niet ten koste van jezelf gaan. Daar mag je best je grenzen instellen. En het moet toch niet zo zijn dat je in je eigen huis niet meer rustig slaapt omdat je iemand hulp biedt. Afspraken maken en het erover hebben zou ik zo zeggen. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 328
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

oké Tasseke, ja mijn grenzen bewaken is ook een thema van mij...
Maar ikzou het natuurlijk zelf ook erg fijn vinden als ik ergens even kon slapen als ik ruzie heb gehad.
Toen hij weer thuis was (terwijl hij nog gister door de telefoon zei tegen zijn vriendin dat hij niet meer terug zou gaan) belde hij nog even dat we van de week wel even zouden praten.

Die vriendin zelf is ook niet altijd even makkelijk, en haar moeder (nog al bemoeierig) zit haar dicht op de huid. Ik geloof dat de ruzie over de kerst ging.....dat doet de gemoederen vaak hoog oplopen....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

FMF,

natuurlijk is het fijn als je geholpen wordt, ik zei ook al stel je hart open.
hoe moeilijk het ook is je moet dat gesprek niet uit de weg gaan.
het feit dat je je ongemakkelijk hebt gevoelt is wel iets wat je moet uitspreken!

maar dat gaat je lukken!!! (anders kom je eerst even op het forum voor tips vragen :D)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Saf, vandaar dat ik vandaag maar iets constructiefs binnenshuis ga doen. Vertrouw mezelf vandaag niet zo. ;) Morgen is het zondag dus dan hoef ik me niet druk te maken. En maandag zie ik wel weer.
Deze keer wil ik de 0-lijn vasthouden want intussen merk ik dat dat drinken me helemaal niks meer opleverd. Ik vind het niet eens meer echt lekker dus raar dat ik er toch aan denk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Spud, dan ook niet verder winkelen. Goed van je zeg, je dat je het (h)erkent.
Viva is inderdaad dat blaadje waar stellen zich bloot in laten fotograferen.
Mijn zus nam met de vakantie van september zo'n pakket bladen mee, voor even chillen tussen de wandelingen door, en daar zat de Viva bij. Nou ja, ik lezen. Vroeg me af, wat kan de reden zijn dat je je voor heel lezend Nederland van vrouwelijke kunne tussen de 25 en 35 jaar naakt laat fotograferen?
Nou, was wel benieuwd. Maar toen kwam ik tegen dat die vrouw een clitorispiercing had. Afgehaakt, met mijn benen stevig opeengeklemd. Lamaaa!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Spud en Tasseke, bij twijfel idd niet oversteken! En dus niet drinken...
Een mantra in jezelf opzeggen dat je geen drank nodig hebt.
Dat je niet hoeft te drinken....

Bedankt voor het meedenken Spud, ja het is niet altijd voor wat hoort wat, maar ik probeer mijn naaste wel zo te behandelen zoals ikzelf behandeld zou willen worden.
En ik had inderdaad het gevoel nu tussen hun in te staan, helemaal toen hij zei: "Niet tegen Rieneke vertellen hè, dat ik hier geweest ben, want dan krijg ik dat mijn hele leven nog te horen!"

Tja, er tusseninstaan en geheimen bewaren, daar heb ik niet echt zin in....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tasseke, dat ik het hier bespreekbaar maak da's eigenlijk al genoeg voor mij. Uit de kop op het forum zodat het geen eigen leven gaat leiden. ;)
Ik blijf het wel raar vinden. Want trek heb ik niet maar toch de neiging om "alvast" te gaan halen. Alleen als het er is weet ik dat ik het ook pak of ik er nu zin in heb of niet. Dus dat alvast gewoon achterwegen laten en lekker thuis blijven. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hahaha Vieeee,

ik weet eigenlijk niet wie er raarder gevonden wordt in het leven,
een vrouw met clitorispiercing of een vrouwelijke dronkentor die ruzie loopt te maken in een supermarkt omdat de lievelingswijn niet meer voorradig is!

ieder zijn probleem

op zich vindt ik de doelstelling van je anoniem naakt te laten fotograveren wel mooi, je mag toch trots zijn op je lichaam?

ik denk dat ik mijzelf ook ga aanmelden, maar dan houdt ik wel mijn hakken aan met tennissokken

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Thanks allemaal!
Hihihi, de deurbel ging.. Krantenjongen die me fijne kerst wenste. Laat ik nu geen rooie rotcent in m'n portemonee hebben, ik betaal met pin. :D Hij moest het met koekjes doen. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee Tasseke, niets is raar en niemand hoeft zich voor het lijf te schamen. liever inderdaad er trots op zijn. Maar ik vroeg me af waarom je dat aan iedereen zou laten zien. En van die piercing, dat is mijn eigen flauwte. Vond het al erg om gaatjes in mijn oorlelletjes te laten prikken, laat staan die klit. Ja sorry hoor, maar daar werd ik misselijk van.
Maar dat heeft gelukkig niks te maken met niet drinken.

Fisher, dat zou ik ook hebben gedaan, die vriend opgenomen. En snap dat je toen niet meer lekker sliep.
Was hij zomaar weg toen jij de honden ging uitlaten? Da's wel raar. Zonder briefje of wat?
Ik zou het er even bij laten. En de volgende keer als hij weer aanbelt, zeggen: sorry maar als je weer wil blijven slapen, dan bespreek je dit eerst maar. Tenslotte kan hij desnoods ook in zijn auto slapen, of als hij die niet niet heeft, bij een opvang. En niet jou in de problemen brengen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor het geval je op deze info zit te wachten Vie, anders effe scrollen :D
Die piercing gaat niet door je klit maar in het velletje erboven. ;) Mensen die zo'n ding hebben zijn daar apentrots op vertellen het graag en willen het maar al te graag laten zien.. Nou ja dat laatste hoefde dan weer niet zo nodig van mij. ;)

(het mens mèt die ik tegengekomen ben dan, natuurlijk ook niet iedereen ;) )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kom even langs met een kort bericht. Er is veel gebeurd de afgelopen 2 dagen, heb daarom bewust maar even afstand genomen. Kreeg donderdag bericht over een poging tot zelfdoding in de familie en dat heeft me diep geraakt. Gelukkig is er nu opvang voor die persoon....eindelijk, want de situatie waarin hij leefde was al langer onhoudbaar. Nu is hij veilig, gelukkig maar.
Dit maakt het gedoe hier, wat ik zelf veroorzaakt heb ineens van minder belang. Met mij virtueel uitspreken over Pip....oftewel oordelen/veroordelen, kom ik geen steek verder en tegenover het echte leven stelt het niets voor. Zie daar nu de betrekkelijkheid van in. Daarbij, wat moet Pip met mijn 'virtuele' actie? Leek verdacht veel op de les lezen en dat is minder van kwaliteit. Pffff...beweeg liever mensen om mee te buigen met de wind, daar hebben we dan beiden wat aan. Tsss...daarbij heb ik ook nog een hekel aan forumruzies :angry: omdat die zoooo hun doel voorbijschieten.
Idioot, had beter moeten weten. Ik ben blijkbaar (nog steeds) een Don Quichote, die de zogenaamde onrechtvaardigheid wil bevechten maar wat was dat gekleurd door mijn eigen emoties.
Die mogen er zijn hoor maar ik had juist daarom beter niet in de aanval kunnen gegaan en meerderen van jullie hebben dat goed gezien. Ik kan het gelukkig nu weer in het juiste perspectief plaatsen en wat mij betreft hou ik het voortaan bij mezelf, heb ik mijn handen vol genoeg aan.

Er gebeuren ook goede dingen, heb een AWBZ budget toegewezen gekregen voor de Boei! Ben ik erg blij mee...had niet al zo snel een reactie op de aanvraag verwacht :) En wat ook heel belangrijk is ik ben veel uit het verleden een plek aan het geven en dat heeft met het goede contact wat ik met A. heb te maken :musicnote: Met mijn mond gaat het nog steeds op en af...heeft gewoon tijd nodig.
Volgende week op controle bij de tandarts misschien kan hij wat extra's doen en maandag naar mijn huisarts, wil graag dat ze mij weer diazepam voorschrijft. Heb dat gewoon even nodig...tis allemaal bij elkaar wat (te) veel.

Het forummen wil ik even beperkt houden, maar zomaar wegblijven is mijn ding niet ;) Laat ik dan maar uitspreken hoe het met mij gaat en hoe het jullie vergaat alleen maar lezen. Zijn jullie en ik op de hoogte...
Lieve groet
Har

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...