Spring naar bijdragen

Zondag 21 december


Har

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 319
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Har, effe afstand nemen nu, nu zaai je nog meer onrust bij jezelf en op het forum en daar heeft niemand iets aan
Met Blacky komt het wel goed, die is zo taai als leer dus probeer het los te laten

zoek afleiding, ga een stuk wandelen, je kunt niemand redden namelijk, dat moeten ze helemaal zelf doen net zoals jij nu jezelf moet redden

mooie tekst Marjo!
mooie man ook The lau!! ;)

ik ga zo uitloggen, ga iets doen wat ik normaal echt nooit zou doen, met wat mensen van het geheime (groene) genootschap in de buurt kerststukjes maken die we als het donker is in de buurt aan lantarenpalen gaan hangen om de buurt op te sieren.. ach je moet wat met je vrije zondag he, camera mee, foto's voor in de krant met bivakmutsen enzo
ik heb er zin in en fijner is nog dat ik daarna weer in een schoon huis terug kom!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
tapas

Har, effe afstand nemen nu, nu zaai je nog meer onrust bij jezelf en op het forum en
daar heeft niemand iets aan


Ik spreek me uit Tapas, juist het gebrek daaraan veroorzaakt volgens mij de problemen...waaronder alcoholisme.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi mensen, een beetje laat, maar maak er allen een fijne Zondag van.


Goed nieuws voor de mensen die moeite hebben met de donkere dagen voor kerst. Vandaag om 13.04 staat de zon recht boven de Steenbokskeerkring en heeft daarmee zijn laagste stand bereikt!

Dus we gaan het licht weer tegemoet, reden tot optimisme!!

Groet!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou blijkbaar moet ik niet op het forum komen als ik een kort lontje heb. ;)
1 ding verkeerd gezegd en ik ga bokken.
Sorry Har, het viel mij gewoon verkeerd dat je m'n naam zomaar op het draadje zette en daar zo luchtig over deedt. Maar dat liep een beetje uit de hand. Ik had het bij de verwijdering moeten laten want dat heb je netjes gedaan en er verder niet op in moeten gaan.

Zo en nu log ik weer uit want ik heb nog steeds een kort lontje. :D

Fijne dag allemaal!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...