Har Geplaatst 23 december 2008 Rapport Share Geplaatst 23 december 2008 Pfff...die computer bij mijn zus was nog meer van slag dan ik, liep elke keer vast. Ben nu weer even thuis en ga de komende dagen zorgen dat ik niet alleen ben. Geen opname bij Portaal, wel wordt er zo spoedig mogelijk door een psycholoog gekeken naar de juiste medicatie...met spoed! Leek verdorie wel een psychose zag allemaal dingen die er niet zijn. Stom dat ik daar ook nog bij ben gaan drinken had verdorie nog refusal in huis! Voorlopig gebruik ik diazepam. Ga zo naar de Boei en vanavond naar A. blijf daar slapen. Rust terug in mijn kop proberen te krijgen en morgenvroeg aan de refusal. Mijn god wat waren we kwaad op die arts..ik nog het meeste. Ze zat totaal onverschillig tegenover me, moest het zelf maar uitzoeken terwijl novadic niet meer bereikbaar was. Heb vreselijk hard op tafel geslagen om mijn hulpvraag kracht bij te zetten en mevrouw vluchtte weg, ze was gewoon bang dat ik haar aan zou vliegen maar dat was ik niet van plan. Uiteindelijk maar naar het ziekenhuis waar ik wel goed te woord ben gestaan en adviezen heb gekregen.Dank voor jullie bealngstelling, ga nu weer de deur uit.GroetHar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 23 december 2008 Rapport Share Geplaatst 23 december 2008 Har, je doet het goed! Kom op he! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 23 december 2008 Rapport Share Geplaatst 23 december 2008 Wel ok Marjo. Het is fijn daar even te zitten. Hond 2 lekker op haar bed, fijn. We kijken wat naar mekaar, glimlachen es wat en dan slaapt ze weer. Het is genoeg voor mij. Ze zit diep in mn hart en daar zal ze altijd blijven zitten. Traantje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 23 december 2008 Rapport Share Geplaatst 23 december 2008 Ben nog niet zo lang weer thuis. Wilde meteen door, boodschappen doen. Sufferdje haar geld vergeten... Nu ff bakkie en dan zo maar naar de winkel. Ben niet zo vlot dezer dagen, kan moeilijk beslissingen nemen. Nou ja, geeft niet.Har, fijn ff van je te horen. Ben blij dat je hulp hebt en niet alleen bent de komende dagen. KM&W. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 23 december 2008 Rapport Share Geplaatst 23 december 2008 Bam, lieverd ik denk aan je!Rustig aan hoor!Hier wel ok! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 23 december 2008 Rapport Share Geplaatst 23 december 2008 Goedemiddag,Een groet van Anna en Soothe! Twee bezige bijtjes, met weinig tijd voor het Forum!!@ Wingchun, je gaat boven verwachting, en dat doet ons goed! Houd vol, dan breken er andere tijden aan!Keep the ball rolling!! Allen een groet!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 23 december 2008 Rapport Share Geplaatst 23 december 2008 Groeten bezige bijtjes. Waar zijn jullie zo druk mee:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 23 december 2008 Rapport Share Geplaatst 23 december 2008 Tja, waar zijn wij zoal druk mee!Vanmorgen hebben wij al een gevallen vrouw met gebroken enkel in een ambulance geholpen, haar hond naar huis gebracht, en tenslotte toch ook nog onze eigen honden uitgelaten.Koffie om bij te komen, boodschapje, en nu zitten we al enkele uren te wachten op een pakje dat nog vóór de Kerst bezorgd moet worden. Ha, de bel!Oké, pakje is bezorgd, nu even gauw de was waar ik mee bezig was verder strijken, en dan begeven we ons misschien nog even in de pré-Kerstdrukte, want je snapt dat wij de types zijn die daar nÃets van willen missen. Nou, ik race weer even verder door mijn bezigheden heen! Prettige dag nog verder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 23 december 2008 Rapport Share Geplaatst 23 december 2008 :heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 23 december 2008 Rapport Share Geplaatst 23 december 2008 Ok, aktie! Boodschappen doen, papieren ophalen, hoppakee. Daarna kerstboom versieren, die staat hier al bijna een week in de kamer:o met nog nix erin! Later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
orleando Geplaatst 23 december 2008 Rapport Share Geplaatst 23 december 2008 Was ik weer. sombere bui is weer weg en zit nu aan soep en aardappelsalade. Het was redelijk rustig in de ballenbak toen ik kwam, maar al vrij snel druk. Kinderen hadden rooie wangetjes van het rennen en vliegen. Oudste is een beetje ziekjes, dus we zijn naar huis gegaan. Morgen weer een nieuwe dag!Marjo, mooie teksten!Har, daar was je weer, goed te lezen dat je geholpen word en vooral dat je niet alleen bent de komende dagen. en voor de rest, ach...ik laat het maar over me heenkomen. Zat in de ballenbak het boek van Allen Carr te lezen en daar heb ik meer aan dan aan alle therapeuten die ik tot nu toe gesproken heb. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 23 december 2008 Rapport Share Geplaatst 23 december 2008 Laat je de kop niet gek maken Kirky!Pissig is okay. Je komt voor jezelf op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 23 december 2008 Rapport Share Geplaatst 23 december 2008 joehoeeee,ik ben ook weer thuis! samen met dochterlief naar de bieb geweest (heb ook allen carr meegeomen) nog even een broodje bij day break gehaald en op ons gemakje naar dirkx III zitten kijken.oeioeioie wat zullen er een hoop mensen een kater hebben,hele karren vol heb ik vorobij zien gaan!lekker boodschapjes in huis en wel twee zakken chocotof gehaald!!! sorry heb even een chocoladetikdochterlief vertrekt zo richting werk en dan............heb ik tot half tien de tijd om te lezen, jullie te vervelen, twee potten thee weg te werken en weg te dromen met chocotof in mijn mond!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 23 december 2008 Rapport Share Geplaatst 23 december 2008 joehoeee, ook hier,Zo een druk dagje, kapper boodschappen, kerstcadeautjes, waar ikwerkelijk uren in de rij heb moeten staan om af te rekenen.Verder bij twee lieve mensen nog kerststukjes gebracht.Héhé, ben blij dat ik zit.Har,ik vindhet goed dat je zorgt niet alleen te zijn.Wel moet ik zeggen dat het wel erg lang duurt voor je echt wordt geholpen.Tjongejonge.Zo nu even lekker een bakje thee....... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 23 december 2008 Rapport Share Geplaatst 23 december 2008 :camera::clock::light::D:camera::clock::light::D:camera::clock::light::D:camera::clock::light::D:camera::clock::light::D:camera::clock::light:Stien,2 jaar, de tijd vliegt. VAN HARTE!:camera::clock::light::D:camera::clock::light::D:camera::clock::light::D:camera::clock::light::D:camera::clock::light::D:camera::clock::light:Blacky,Jij bent geen robot. Je zit nu met zoveel tegenstrijdige gevoelens, ook nog eens heftige gevoelens, dat je nu aan het overleven bent. Toch ben je alweer aan het kijken hoe je nu het beste met al dat gevoel zou kunnen omgaan, het allemaal zou kunnen hanteren. Ik ben blij dat ik niet in jouw schoenen sta, maar hou me wel aanbevolen als van-je-afpraat-paal. Tasseke,Schoolvakanties vergen heel veel geduld van ouders.Wingchun,Went het al?Weegschaal,Blij te horen dat 7 weken in je nieuwe leven je bevallen.An,Een kapotte wasmachine is idd niet het einde van de wereld . 't Is alleen dat de nieuwe dan gelijk samen met jou overuren kan gaan draaien. Albertina,BamBam,Pippi,Marjo,Floortje,Laat het leven toe zoals het komt. Ferry,Antonia,Bako,Ben jij kok ofzo? Zelf pate maken. MmmmEn bedankt voor deze uitspraak: Alcoholisten die stoppen zijn geen slechte mensen die goed willen worden,maar zieke mensen die beter willen worden. Orleando,Bosko,Je kan het.Vie,Zo is het. Niemand boeit het wat je drinkt. Alleen droge/nuchtere alcoholisten als wij letten daarop, omdat we nu eenmaal weten wat de alcohol bij ons kapot heeft gemaakt.Houtje, En ik ga niet mekkeren, maar ben blij voor jullie allebei. Jullie zijn twee lieverds.Spud,Gem,Antonio,Soms lijken de ontwenningsverschijnselen in de eerste week ontzettend veel op grieperige verkoudheid. Dus ja, niezen kan best opluchting geven. En dag 3 is alweer bijna om. Vogel,Har,Ik hoop dat de hulpverlening dit keer wel aanslaat en dat je vertrouwen krijgt in de mensen die je moeten helpen. Sterkte!Soothe en Anna,Wat zijn we toch een rapers! Gisteren raapte ik een kind op van straat en vandaag rapen jullie een vrouw op. Kirky,Let wel op, hoor. Het UWV kan met de gekste eisen komen. Breng je uitkering niet in gevaar.He, 17.11 uur en ik ben al bijgelezen. Wat ben ik vlot vandaag .Het is al donker en zoon is met de etensvoorbereidingen in de weer. Man is bezig een ingemaakte kast te maken voor dochter. Dochter zit daarbij te breien. Ik zit nog aan de compu, maar ga zo maar eens wat anders doen en dan een klein dutje voor het eten. Ik heb al twee dagen buikpijn en lage rugpijn, voel me niet echt lekker. Het voelt alsof ik ongesteld moet worden. Na 10 maanden? Daarvoor waren het 11 maanden. 'k Zie wel, als het komt, dan zal dat wel of met kerstdag zijn of met de jaarwisseling. Maar drinken doe ik niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 23 december 2008 Rapport Share Geplaatst 23 december 2008 he tina,en hoe bevalt de nieuwe coupe?over die lange wachtrijen gesproken, bij ons is er een rommelwinkeltje, daar heb ik een half uur in de rij gestaan om mijn kaarsen af te rekenen, maar het was het waard... ik heb nu 10 van die grote zwarte krulkaarsen á 0,50 per stuk.De winter mag van mij komen, ik heb gezelligheid in huis!Brengt mij wel een nieuw probleempje........ geheel de kerstkaarten vergeten en het geld is op!wordt toch nog even het losgeldpotje omkeren!ben je wel klaar nu? met alle boodschappen, kadootjes etc? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 23 december 2008 Rapport Share Geplaatst 23 december 2008 oooohh kirky, wat lekker!!sinds mijn dochter bij de supermarkt werkt, eet ik nooit meer normaal! altijd die rare uren exact onder etenstijd.ik eet dus nu gemiddeld 8 per dag, vanochtend om 11.00 uur de zuurkool van gisteravond.veel hap en snap en als ik kook moet het houdbaar zijn of makkelijk op te piepen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 23 december 2008 Rapport Share Geplaatst 23 december 2008 Kirky,Ik sta achter je standpunt. Begrijp me niet verkeerd. Ik bedoel dat je wel moet oppassen. En dus heel goed dat je een rechtsbijstandsverzekering heb. Ik zou ze alvast maar eens polsen naar de mogelijkheden.Nu even die 'dut'. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 23 december 2008 Rapport Share Geplaatst 23 december 2008 Tasseke,je kunt geheel gratis E cards versturen, natuurlijk dan wel naar mensen waarvan je het Email adres hebt.Joh ik ben nooit klaar, dan denk ik weer voor die nog even dit en voor die dat.Ik vind het erg leuk om mensen een cadeautje te geven.Niet speciaal met kerst hoor, maar het is een prettig gevoel als je iemand blij kan maken.Het enige wat mij een beetje verdrietig maakt is dat ik helemaal geen contact heb met mijn zus.Zij is vreselijk boos op mij toen ik de crisisdienst belde en vervolgens haar.Ik heb voor nu maar zoiets van let it be, maar moet er vaak aakn denken.Gelukkig heb ik deze kerst allemaal dierbare mensen om mij heen.Soms zegt dat meer dan bijv. je zus.Ik ga de 1e kerstdag naar Houtje, wij hebben door het forum een vriendschap opgebouwd.Een vriendschap die er zijn mag.En daar ben ik dan weer hardstikke gelukkig mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 23 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 december 2008 voor jullie allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 23 december 2008 Rapport Share Geplaatst 23 december 2008 tina,ik had al zitten lezen dat je naar houtje gaat, helemaal top toch? misschien is dit ook het fijne aan het forum, we komen binnen uitgeblust, uitgeput, emotioneel kapot en vele niet meer in staat om vriendschappen te beginnen en te behouden. langzaamaan gaat het voor ieder een stapje beter. wat is mooier om een vriendschap hier op te doen, lekker genieten!!!!over familie, ik heb een broer maar heel lang hebben we in onmin geleefd mijn broer is hééél rustig en ik ben bijna adhd, het klikte gewoon niet. Nu heeft mijn alweer 2 kinderen en de derde op komst. Wij accepteren elkaar nog niet maar omwille van de kinderen en mijn ouders doen we gewoon of ons neus bloed.soms weet ik niet wat beter is of geen contact of als jan doedel naast elkaar leven. Maar afgelopen week was hij furieus op me,Mijn moeder heeft elke maandag de oppas en daar ga ik heen want anders zie ik de kinderen nooit, vorige week had ik van mijn laatste weekgeld twee broeken gekocht voor de kinderen, alleen maar omdat het in de opruiming was en ik vond het gewoon leuk om te doen. werd ik gebeld dat ik dat nooiiit meer moest doen en dat ze niet van plan waren om iets terug te doen!ach wat, de kinderen waren blij en de rest kan me gestolen worden maar leuk is het niet.by de way,kerstkaartjes zijn geregeld, mijn moeder had nog over dus kan ik vanavond nog even een snel rondje fietsen, zoveel vrienden heb ik nu ook weer niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 23 december 2008 Rapport Share Geplaatst 23 december 2008 blacky,potverdriedubbele zit ik hier zomaar met een lach en een traan!thanx:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 23 december 2008 Rapport Share Geplaatst 23 december 2008 mooi is dat kirky!!ik wilde net vragen of het eten had gesmaakt!tot later! (als de kleine naar bed gaat) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 23 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 december 2008 mooi he tasseke is naar aanleiding van het schrijven van houtje en albertina , dat bracht zoveel warmte in mijn hart dat ik aan het liedje dat "daar zijn vrienden voor " maar kon dat ndpiep niet vinden , dus dan maar deze ...........en ppppssssss in een kroeg kan men ook koffie en cola krijgen ps de beste vindt ik er wordt gevallen en meteen weer opgestaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
antonia Geplaatst 23 december 2008 Rapport Share Geplaatst 23 december 2008 lief van je Blacky:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden