Spring naar bijdragen

Woensdag 24 december 2008


tasseke

Aanbevolen berichten

Het eten staat op en ja, dan moet ik bij mijn pannen blijven wachten.
En dat wachten bij de pannen is nog altijd iets waar ik een hekel aan heb.
Er gingen dan toch wel 2-3 glazen wijn door mijn strot en dan vond ik het nog steeds heel vervelend.
Dus nu al een anderhalf jaar vervelend, maar wel nuchter. Dat scheelt enorm.
Ik ben een gebreide vest aan het uithalen. 'k Wist niet dat mijn grootmoeder de dingen zo vast aan elkaar kon naaien. En met de breiwol, dus dat is pielen met de ogen.

De keukenwekker roept onverbiddelijk.

Eet smakelijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 240
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Spud, ik kan je helaas niet helpen. Zoek zelf nog steeds naar de muziek op m'n moeders crematie. mijn vader zou het voor ons op cd zetten, maar dat gaat hellas ook niet meer. Heb wel redelijk verstand van muziek (ahum..) maar van klassiek geen kaas gegeten. Sorry, wordt googlelen.
We brengen onze kinderen eerst op bed. die zijn moe van een halve dag rennen in de ballenbak.
Morgen opstaan met verse koffie, broodjes uit de oven en een sjiek gedekte ontbijttafel. Heb er echt zin in !
Oh ja, Spud, wat muziek wel met je kan doen is mooi. word ook blij of droevig of wat dan ook bij bepaalde nummers en al naar gelang mijn humeur een stukkie goede muziek en ik word idd warm van binnen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hoikes allemaal ,
spud ik kan jou wel helpen aan deze muziek als je mij enkele dagen heeft , een vriendin van mij is klassiek muziek lerares , wil de mensen deze dagen niet storen .
mijn dag is raar gewest een beetje verloren omdat ik klant werkloos ben tot 2 januari indien ik dit had geweten was ik in spanje gebleven , nu ja het is niet zo en heb dus vandaag heel veel werk in de tuin verricht , veel hout gezaagt boodschappen wezen doen ........blijkbaar denk ik dat hier vandaag en morgen een regiment soldaten komt eten en ook redelijk veel bank gehangen , juist douche genomen en voel me nu beter en properder in mijn vel
mijn eten staat klaar heerlijk pruttelpotteke met van alles door mekaar .
wil jullie nog een zaak mee geven als men langer nuchter geweest is en dan zoals ik twee korte uitglijders na mekaar heeft dan voel je wel dat je bepaalde dingen in je hoofd terug wakker gemaakt hebt , dus een gouden raad laat die eerste staan
ach ja voor mij wordt het de derde nuchtere kerst .............. een dag als een andere zou ik zeggen
wens jullie een fijne avond toe :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

lieverds,

ik krijg net een telefoontje dat dochterlief niet thuiskomt. ik zit zelf even in een rollercoaster, teveel aan mijn hoofdje. de fles wijn heb ik door de gootsteeen gespoeld, en geen kans meer te bekennen om de gootsteen uit te likken.... ok ok ok klinkt wel erg smerig !!!
maar goed, ik ga slapen (nuchterrrr........ gelukkig!!!))

ik heb veel te overdenken, te relativiren, te controleren ;) en een plekje te geven.

Ok, ik wens iedereen alvast prettige feesdagen|||||||||

(niet iedereen zal morgenoctend inloggen, voor de rest, hhaha tot morgenochtend :D)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Antonio, leg het maar uit, dan kan ik wellicht meer muziek downloaden. Deed het voorheen via Limewire, maar dan loopt de pc vast.
Tasseke: :heart: Hou vol, meiske. De dag is bijna om en al zou je nu wel wat in huis hebben, het zou zonde zijn . Ik weet niet of ik morgen hier ben, maar ik wens je goede, blije dagen met innerlijke rust. He, wat zeg ik, ik wens iedereen mooie feestdagen, een nuchter en goed 2009. Mogen onze positieve gedachtenkronkels tot uiting komen voor zover mogelijk. We zijn immers FANTASTISCH!! :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pip, het kan me eerlijk gezegd op DIT moment geen ene r#$t schelen!

Belde net met vrienden. Komen vrijdag ook niet...
The most happiest kessemis of my life. Fok!

Maar ze komen zaterdag wel...
:D

Dus laat ik het bier en de wijn GEWOON tot dan staan. Toch! B)
En nou moet ik zeker gezellig samen met hem op de bank gaan zitten,
filmpje kijken. Aaaaaarghhh.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Spud,

Goed te horen dat de begravenis een rustige dienst was, met warme gevoelens.
Het Requiem van Mozart, overigens niet door mozart voltooid, door z'n eigen overlijden, is een dodenmis.

Veel componisten beoefenden dit genre!

Ik zou het niet te moeilijk maken, er zijn zoveel verschillende uitvoeringen. Wat ik mooi vind, geldt niet voor een ander.

Zoek bij Google, naar één met een goeie kritiek en het zal je bevallen.

Groet!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ok spud stuur je email maar, hieronder ook de uitleg ook voor de rest want ik kwam op deze manier iets van 107 versies van requim tegen
O ja limewire is zwaar kl*te zit vol met virussen en spyware

-Klik op volgend link: http://download.utorrent.com/1.8.1/utorrent.exe (als link niet werkt ff knippen en plakken naar je browser)

-kies: uitvoeren en als je een windows beveilegingswaarscvhuwing krijgt nogmaals uitvoeren

-programma wordt dan geinstalleerd, als ie zichzelf gelijk opent ff afsluiten

-nu ga je met je browser naar www.isohunt.com (er zijn er meerdere maar deze site zoekt ze zo'n beetje allemaal af en werkt voor mij al een paar jaar goed

-daar type je bij search in, datgene wat je zoekt

Je krijgt nu een lijst met gevonden items, waar je op moet letten zijn het aantal s en l

N.B. s zijn seeds, dit zijn andere mensen die datgene in hun geheel aanbieden
p zijn peers, dit zijn mensen die ook bezig zijn met downloaden maar ook tevens aan je kunnen uploaden wat ze al reeds hebben

Als er onder "s" 1 of hoger staat zit je meestal al goed

- klik op de link die wel iets lijkt
- kies "download .torrent"

- nu ff opletten als je kiest openen en je hebt limewire dan opent limewire hem en dat wil je dus niet, kies dan voor download en zet hem ergens neer waar je hem kunt terugvinden

- Ga naar dat bestand toe en klik met je rechtermuisknop, kies dan "openen met" en zoek utorrent
- Utorrent opent zich vanzelf, het enige waar je dan ff op moet letten naar welke map die hem gaat zetten, dit kun je ook zelf veranderen naar de map die jij wilt.

Je ziet dan in het scherm van utorrent alles wat er gebeurd en wanneer je item binnen is
Let op als je item binnen is, ga dan in utorrent op het item staan, rechtermuisknop en remove of verwijderen anders blijft ie uploaden en wordt je internet kleiner

Thats it, eventueel nog ff uitpakken en klaaer

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Raar maar waar :huh: dit wordt mijn 2de kerst zonder ook terwijl ik niet het hele jaar rond droog gestaan heb... :$

Ik heb respect voor degene die dag na dag de 1e kunnen laten staan en hoop dat ik dat doel ook eens na kan streven en vasthouden. Want dat lijkt me echt super! Vooralsnog, hou ik me voor de aanhouder wint! ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...