Spring naar bijdragen

Zaterdag, 27 december (derde kerstdag!)


Trees

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 279
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

ik wil jullie laten weten dat ik ok ben .
ik was gisteren enorm in mijn gat gebeten ivm die nummers zodanig zelf dat ik mijn eigen telefoons blijkbaar stuk gegooid heb .
ik kon gisteren avond gewoon niet meer door de pijn die door mijn lijf raasde en dan krijg je er nog geiten boven op
zal wel weer over gaan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hee Blacky! Good to see you here!
Geen spijt, geen schaamte, geen schuld.
:heart:

Marieke, Marieke :heart:
Het komt goed, luister naar je hart!

Mensen, wat voel ik me rustig.
Klaas speelt gitaar. Verwerken. tis goed. Op zijn manier.
Ik ben buiten en deel. Mijn manier. Goed.
Durf al kleine plannetjes in mijn hoofd te maken.
So far, so good.

Nu de boodschappen.
Vanavond etentje met vrienden.
Geen gedachten aan drank.
Zo heeft het moeten zijn.
We komen eruit :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Spud, ben je hier nou nog???? ok, ze is al weg.
Ik herken veel in je posting van daarnet. Alleen laat ik me meestal niet meer zo meeslepen. Ik kan een ander niet redden, ik heb geen tot heel weinig invloed op anderen. Ik heb alleen invloed op mezelf. Stoppen met drinken is voor mij stap 1 geweest. Ik doe ook nog vaak dingen waardoor ik mezelf dwars zit. Te laat naar bed gaan, te lang bellen zodat ik geen rust in mn hoofd heb en niet kan slapen, eindeloos dingen uitstellen of zowat. En ja, soms hoort voor mij het forum daar ook bij. Afgelopen zomer had ik geen internet en taalde ik er, bijna, niet naar. Nu is 's ochtends het eerste wat ik doe mn laptop aanzetten om te lezen wat er geschreven is. Tja, old habbits die hard.

Goed van je dat je het aangeeft. En niet te streng zijn voor jezelf. Ik miste je wel vanochtend:-)
Blacky, fijn dat je weer boven water bent. Welk nummer is stuk? Is je simkaart ook stuk dan?

Pip, was grapje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, wat een rust hier. Hier thuis ook overigens. En ik mag fijn wassen.
Het is een mega berg wasgoed geworden. Uit alle hoeken en gaten de was bij elkaar gezocht.
Hemel zeg.
Kan je je voorstellen dat ze vroeger zeker een week met dezelfde kleding deden.

De drankzucht, of ideeen ben ik even helemaal kwijt. En ik hoop, ik hoop dat ik nu even rust krijg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jezus nog aan toe, ik heb gisteren net gelezen, ga nu aan vandaag beginnen. Maar wil toch eerst even laten weten. Dat wat gisteren is gebeurt, verdomd veel lijkt op oudjaar 2006. En vooral de laatste postings van Marky. Ik heb er in ieder geval een rare smaak van in de mond. EN HOOP DAT DE MODERATOR GOED INGRIJPT.

Ferry.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb de feestdagen heel erg goed doorstaan. Heel erg gezellig geweest met (schoon)familie. Ontzettend lekker gegeten.

Jammer dat het voor velen zo slecht is gegaan. Zo heel erg slecht. :(

Ik zou graag positieve dingen willen zeggen, maar krijg na elke zin die ik schrijf het gevoel dat ik mensen tekort doen. Dat wil ik ook absoluut niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het lijkt een en dezelfde persoon Ferry.
Dat het niet deugt, daar ben ik van overtuigd.
Lieve mensen wees een beetje voorzichtig met het uitwisselen van telefoonnummers en andere privé gegevens hier op het forum tot je zeker weet dat het zuivere koffie is.
Het kan je onverwacht moeilijk gemaakt worden.
Ferry weet daar meer over te vertellen.
Ik zelf geef geen tel.nummer vermits er dringend om wordt gevraagd.
Het is belangrijk voor mij te weten of men werkelijk serieus met zijn problemen aan de slag wil.

Hallo Bambam ik heb de kerstdagen tussen kinderen en drinkende ouderen doorgebracht.
De Kerstgedachte is overeind gebleven.
Het was gezellig.
Cadeautjes, eten drinken, veel gebak en moe maar voldaan weer naar huis terug.
Drempels(lees gedachten) om af te zeggen worden lager, maar ik word nooit een groepsmens.
Daar leg ik me dan maar bij neer, ik vind dat niet erg.
Niet dat ik me zoals vroeger verlies in de groep.
Ik maak makkelijk contact.
Het liefst speel ik met de cadeaus (speelgoed) van de kinderen.
Onder het mom van, ik zal je wel helpen, lig ik op mijn knieen op de grond.
Er is geen onrust meer, tijd is onbelangrijk geworden.

Ik schrijf weliswaar weining maar ben nog steeds betrokken bij het forum.
Overdag log ik nu en dan in en snachts als mijn lijf protesteerd lees ik regelmatig wat er zich heeft afgespeeld op het forum.
Veel herkenning en ik ben dan blij dat ik menig station, waar anderen nog mee worstelen ben gepasserd.

Het gaat me goed, eigenlijk is het nog nooit zo goed geweest als nu.
Vlagen van geluk worden afgewisseld met een lach en een traan.
Beseffende dat het uiteindelijk gaat om de kleine dingen in het leven,
in de dagelijkse omgang met mijn medemensen en mijn vrouw.

Wat ik boven noem, is wat ik niet kon, delen met anderen.
Het heeft geduurd, maar de inzichten hoe dat dan wel kan, vorm geven aan mijn leven, zijn langzaam gekomen via nieuwe mensen om me heen die nagenoeg hetzelfde als ik hebben meegemaakt en daar over vertelden.
Ontzag heb ik gekregen waartoe lijden uiteindelijk kan leiden.
Ik heb al mijn onaangename gevoelens doorleefd verwerkt en kan ze nu benoemen.

Veel plezier in Belgie en groet Fran van mij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Blacky,

Ik wordt nu toch wel een beetje boos op je. Je hebt al mijn gegevens naam adres 2 telefoonnummers.
En toch doe je vreemd" als je hulp nodig hebt. DENK DAAR EENS GOED OVER NA. Wil je op zo een moment wel geholpen worden. Of kick je dan op hetgeen er gebeurt? Je weet ik meen het goed met je.
En probeer je nu niet onderuit te halen!!!!!!

liefs, Ferry.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal,

Ik ben weer thuis. Leuk gekwebbeld, leuk gespeeld, een nieuw stuk een start gegeven.
In eigen stad bij de B naar binnen gestapt (kortingen tot 75%) en een broek, 2 shirts met lange mouwen en een pullovertje gescoord.

En ik heb koffie gezet en die ga ik eerst maar eens lekker opdrinken.

Tot later.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

men had mij verwittigd het draadje van gisteren niet te lezen , toch heb ik het gedaan en weer voelde ik een enorm schaamte in mij opkomen om mijn eigen postings ;-((
jullie hebben allemaal gelijk ivm mijn bellen naar een nummer dat men hier plaatse heb tenslotte nummers zat van mensen hier en van mijn andere site , ik weet niet waar ik gisteren was maar waar ik was was het niet goed
heb juist naar spanje gebeld mijn broer gaat enorm achteruit , zijn linkerzijde is enorm gezwollen en hij heeft veel pijn , zijn marga slaapt bij hem in het hospitaal en ze heeft mij al verwittigd dat het geen 6 maanden gaat duren , het meeste is momenteel zijn pancreas aan getast
heb vandaag al enkele telefoons ontvangen want ja ook ok mijn andere site ben ik uit mijn dak gegaan ook daar heb ik verwijten gekregen ivm mijn grgrgr schrijven
bij deze bied ik dus nogmaals mijn escuses aan
en dank iedereen voor de pb , ga ze niet beantwoorden allemaal maar dank jullie wel :present:
maandag arts en dat is hoogste tijd ik doe niets als bankhangen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...