Spring naar bijdragen

Zaterdag, 27 december (derde kerstdag!)


Trees

Aanbevolen berichten

Voor mij uitzonderlijk, ik heb de dag (gisteren) afgesloten, en ik mag hem nu ook weer openen.
Gisteren was een onrustige, roerige dag.
Vandaag wil ik graag al mijn liefde, en vooral rust geven voor de nieuwe dag.
Graag een dag vol rust, vrede, eigenlijk een échte derde kerstdag!
Zonder verplichtingen, niets moeten, kalmte, lekker op de bank hangen!
Voor iedereen een hele fijne, warme dag gewenst!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 279
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goedemorgen lieve mensen,

Trees: we waren tegelijkertijd aan het schrijven!! Ik had ook al een draadje geopend, heb de tekst hierbij gezet!

:present:

Wat een strijd moeten we toch leveren om die zooi de baas te worden.
Of is het leven wat we de baas willen worden?

Ik weet nu dat ik niks de baas kan worden.
Mijn leven niet, de drank niet.

Wat ik wel weet dat ik het langs me heen kan laten glijden:
het is nu eenmaal zo, had het zelf anders ingevuld, maar ik kan het niet veranderen.

Wat ik wel kan veranderen is om niet meer te drinken, want dat doe ik mezelf aan.

Vandaag precies 2 maanden! en ik moet eerlijk zeggen dat ik niet gedacht had dat het me zou lukken.

Ellendig dat Geer en Blacky het gisteravond (ook) niet zagen zitten maar de verkeerde keuzes maakten.

Trees: lieve meid, we kennen elkaar nu al zolang, dankzij dit forum, ik hoop toch dat je blijft

Marjo: de ontlading is gekomen gisteravond? Ik weet niet wat er speelt, maar volgens mij is het een heftige bedoening. Heb je hulp of ondersteuning ?? Als je maar van die zooi afblijft! Je staat nu een jaar droog en dingen kunnen nu heftig en nuchter binnen komen.
We veranderen na een jaar niet gedronken te hebben.
Eindelijk durven we voor onszelf op te komen.
Eindelijk ZIEN we wat er werkelijk speelt.

Veel kracht wens ik je toe :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hé An, jij bent net wakker, ik ga nog slapen!
Roerige nacht geweest!
Maar...kennelijk kan ik jullie toch niet missen!
Dus ondanks mijn grootspraak blijf ik nog even!
Liefs, hè, ik blijf iedereen maar liefs willen geven!
Nou ja, het komt in ieder geval uit een goed hart!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, An, alleen heel druk geweest met kletsen!
En daarna nog hondje uitgelaten,....ff wat mailtjes afgewerkt, en toen de eer om een dag te sluiten én een dag te openen! Dat vind ik ook wel heel bijzonder!
Bovendien ben ik een nachtmens, hoewel dit toch wel een heel exeptionele bedtijd is!
Ik ga dus maar gauw, maar niet voordat ik gezegd heb dat ik écht APEtrots ben op jou!
Meid, ik moet het je nog maar nadoen! En houd je mij dan in de gaten?
liefs!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou mensen, mag ik nou naar bed?
Ik kan tot één uur slapen, dan komt mijn kleinzoon(tje)
Dus nemen jullie de honneurs zo lang waar, en ik ben er straks weer volop!

(betekent ook niets hè, zo'n melodramatisch afscheid!!)

Dus tot straks!

Enne...ik vond het zó leuk om een dag te sluiten én weer te openen!
Ik zou er haast vroeger voor opstaan....of later voor opblijven!

Fijne ochtend, en tot later!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ondanks alle consternatie wil ik toch graag vertellen
dat ik erg fijne dagen heb gehad.
Gister een lastig momentje, was zo weer voorbij gelukkig.
Met mijn pa gesproken hoe het nou voelt ineens zo'n gremlin.
Heeft mij goed gedaan.
Als is het lastig uit te leggen aan iemand die dat gevoel niet kent.
Ik ben de dag goed doorgekomen.
Daar ben ik vreselijk blij mee.
En het is ook zo goed te weten dat ik altijd mensen van hier kan bellen.
Was niet nodig, maar toch een hele geruststelling dat te weten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tina: dat klinkt goed joh!! Heerlijk dat je met je vader hierover hebt kunnen spreken.
Ja ik heb ook goede dagen gehad. Had me verheugd op gisteren, rustige dag, maar kon absoluut mijn draai niet vinden. Vanmorgen stond ik weer normaal op gelukkig. Ben toch blij dat het weer achter de rug is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goedemorgen allemaal,

ik kwam met plezier en lol mijn uit, lag heerlijk te dromen over mijn leventje, hoe die er uit gaat zien over 4 jaar (beter en wijzer dan nu)
maar na het lezen van het draadje van gisteren voel ik me stil en ontdaan.

Blacky,
ik hoop dat je gisteren nog iemand te pakken hebt kunnen krijgen om de dignen van je af te kunnen praten. uiteraard is het makkelijker gezegd dan gedaan maar laat de beledigingen van je af glijden, het is het niet waard :present:

Geer,
Ik hoop dat je nu geholpen wordt en dat het in het vervolg beter gaat, maar ik heb geen respect voor dit gedrag, pillen, drank, problemen kunnen geen excuus hiervoor zijn.
Weliswaar ben ik blij voor jou dat er iemand is geweest die heeft in kunnen grijpen.

Har,
Ik heb je niet mogen lezen dus hoop ik dat je geholpen bent, sterkte de komende tijd.

Marjo,
Ook voor jou een moeilijke tijd, het zijn altijd de harde en moeilijke beslissingen in je leven waardoor je uiteindelijk wel weer lucht en vat krijgt op je leventje :sun:

Voor alle anderen die er niet aan toe gekomen zijn om te vertellen dat ze he rot hadden gisteren :heart:

voor alle anderen die gisteren gewoon lekker gingen :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen!
Whoooh, wat een toestanden op het forum gisteravond. Kerst schijnt toch veel mensen tegen het plafond te jagen. Maar okee, dat hebben we ook weer gehad.
Gisteren reuze gezellig geweest. Geen alcotrek gehad, behalve even toen ik 's avonds thuis kwam. Maar dat zijn van die korte momenten die niet moeilijk te overkomen zijn.

Voor Blacky, meid ik hoop van harte dat je je vandaag weer beter voelt en de zaken rustig op een rij kan zetten.

En Marjo, dat is me nogal wat, jullie beslissing. Een hele stap. Bij jou lijkt het wel, zo in de loop van het afgelopen jaar, dat de ene stap logischerwijs volgt op de andere. Ik bedoel dat er bij jou zo'n duidelijke lijn in zit.
Ik hoop niet dat het lullig overkomt, maar ik wens je proficiat met deze nieuwe stap op weg naar het onbekende (zelf).
Dat is trouwens deels projectie hoor, omdat ik zelf ooit eens veel te lang ben blijven hangen in een relatie die niet werkte.
Sterkte!

En voor iedereen een goede dag toegewenst.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Marjo, ik vermoedde het al want je stress de laatste tijd was zo basaal dat het wel om iets heel fundamenteels moest gaan en vind het een flinke stap die je genomen hebt, inderdaad is het nu duidelijk waar je mee hebt lopen worstelen de laatste tijd. Pittig hoor! en stoer!
Nu niet te ver doordenken en al invullen hoe het verder zal gaan, het zal vanzelf op je pad komen nu je de beslissing hebt genomen om Klaas los te laten. Ieder eind staat voor een nieuw begin. Wat zijn die feestdagen toch altijd heftige dagen en wat heb je lopen worstelen. Nu uitrusten he!

Ik hou zo'n 'kater' over van de gebeurtenissen van gisteravond, zag het al aankomen maar als iemand niet te stoppen is dan houd het op. Ik heb er nu flink buikpijn van en ben erg boos. Het is niet de eerste keer dat zoiets op het forum gebeurd en brengt ontzettend veel onrust met zich mee. Wat kan drank toch een monster zijn en wat levert het een drama's op.

Nou, maar even flink alles van me af schudden en met de hond de kou in, grmpfffff

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:moon: Goedenmorgen! :rose:

Allen weer fris en fruitig wakker geworden?
Heerlijk, het is zaterdag, het is gewoon weekend en ik mag weer aan het (thuis)werk, hehe dat was een lange kessemis zeg... :D

Trees, lekker slapen... sssssst.

Tina, jij flikt het toch ook maar mooi steeds weer he. Mag je best trots op zijn hoor!
Ik heb het pas ook allemaal uitgelegd aan iemand die zelf niet verslaafd is, die zat ook een beetje vreemd te kijken.
"Maar kun je dan niet..." NEE "maar als je nou..." NEE het kan echt allemaal niet meer.
"Maar dat is dan toch..." NEE het is een bevrijding en een overwinning dat ik niet meer hoef!
;)

An, twee maanden! :present::present: Dat is toch super? Ja vind ik wel! :D
Nog een weekje he, we zouden het jaar droog uitzingen... deal?

Carolien, neis toe heer from joe! Fijn dat het je goed gaat, ik lees je graag.
Tsja, Oud-en-nieuw, ik hou d'r ook niet van maar ja een jaar moet ook een keer ophouden he.

Tasseke, lekker he, nuchter slapen en dromen... daar kan ik nou ook zo van genieten.
Gewoon lekker je eigenste opgewekte positieve zelf blijven hoor!

Vie, lekkere nuchtere Rotterdamse troel, je geeft mij vaak even een gedachten-zetje zo van "o ja..." ;)
Dankjewel daarvoor!

Blacky, gaat het weer een beetje?
Je moet nog wel wat aanpassen in je berichtjes van gisteren hoor...

Marjo :heart: je liet soms al doorschemeren dat het niet liep zoals je graag zag maar dit vind ik een nare ontwikkeling.
Weet niet zo goed wat te zeggen want dit soort dingen raakt me altijd diep. Sterkte femke, en rustig blijven he.

En over gisteravond, ik heb besloten dat ik maar niet meer op zulke domme toestanden in ga.
Jammer voor mij, want ik draag het forum een warm hart toe, maar in het echt loop ik ook weg uit zulke situaties.
Mijn tijd is waardevoller dan dit soort onzin.
Toedeledokie en succes d'r mee.

Zo, nog een bakkie en dan sjoepen en kleertjes aan en hondje uitlaten en broodschappen halen.
Laters!
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fijne dag allemaal.

Heerlijk zo'n draadje:devil: Maar ja, sit back and watch the movie. Soms is niet reageren het allerbeste.

Ff over die dubbele namen, als iemand zich aanmeldt en een uur later nog een x dan kan dat. Maar, het wordt wel in de gaten gehouden door Tactus. Ik heb zelf ook een pb gehad van Tactus omdat ik ineens een ander ip-adres had(kwam door mijn plostelinge verhuizing) en ze zich daar vragen over stelden. Tevens schreef ik vaak als ik bij mn zus was, mn ouders en iemand anders van het forum schreef ook vanuit mijn ipadres. Dus, voor een hele korte tijd kun je meerder namen hebben maar niet voor lang.
Ik vraag me dan ook af of Marky van gisteravond Geer niet was. Zelfde schrijfstijl enzo.
Jammer dat het zo is gelopen, maar ja, we zijn hier wel wat gewend.

Lieve Blacky, er zijn veel mensen die je kunt bellen. Dat heb je niet gedaan, dat is een keus die jij maakt. Dat zij zo maar het klopt niet als jij schrijft dat je niemand kunt bellen. Of dat je niemand hebt kunnen bereiken. Je zou er goed aan doen je voicemail es af te luisteren van je verschillende nummers. En als je idd vaak verandert van nummer is het wel handig dit door te geven aan de mensen die jij je vrienden noemt. Make up your mind girl, wat ga je doen. Je weet wat je zou kunnen doen, welke weg je kunt bewandelen; Die keus zul jij moeten maken; En nee, ik doel niet alleen op de AA.
En ja, er gebeurt veel in je leven maar dat is ook een gegeven. Het is logisch dat dat zwaar voor je is. Maar je bent de enige niet die veel voor haar kiezen krijgt, living life on life's terms, weet je nog.

Ik wens je Kalmte, moed en wijsheid en je weet me te vinden. Take care.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Water, toedeledoki, je blijft nu toch niet weg he?
Albertine, waar word je triest van, dat mensen zo door kunnen draaien. Tja, dat is ook triest, laat het niet onder je huid kruipen meid. Kweet niet precies hoe je dat kunt doen maar ja. Fijn dat je het fijn hebt gehad.

Corinne, waardeloos praat van die Geer. Maar het staat er toch maar. Take care.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...