Spring naar bijdragen

Zaterdag, 27 december (derde kerstdag!)


Trees

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 279
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Gem: mooi gedaan joh, en ja jullie zijn me hier allemaal zoooooooooo ontzettend dierbaar geworden, dat dit soort acties behoorlijk aanslaan. Al is de leuge nog zo snel de waarheid achterhaald het wel.

Zo ook even boodschapjes doen, heerlijk alles weer normaal.

Tegen oud en nieuw zie ik niet zo op Water, ik sta dan heeeeeeeeel vroeg op en ga heerlijk oliebollen en appelbeignets bakken. We krijgen de 'kleinkinderen ' te logeren etc. Dus dan wil ik zowiezo voor ze daar zijn. Ik verheug me er op.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, ik zit de gehele ochtend al een beetje wazig te zijn!

de afwas staat me aan te grijnzen evenals de stofzuiger en de lampjes van de kerstboom hebben het begeven! grrrr

ik ga nu eerst bikkelhard de nieuwe cd van pink erin gooien en wie weet, gooi ik de kerstboom er ook uit!

eert nog even tijdens het dansen terug grijnzen naar de afwas en stofzuiger!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tasseke: hihi mijn lampjes hebben het ook begeven, maarja die zijn wel al 50 jaar oud.
En ja hier ook stofzuigen etc. Eerst ff bankhangen en dan de rest Tasseke rustig aan.

FF meeduimen, wasmachine wordt getesttttttt....................

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Marieke: ah, zo zijn we er met een heel aantal. Maar uit elkaar gaan is een heftige beslissing. Persoonlijk vind ik het moedig. Maar als het moet dan moet het.
Ik rommel hier ook wat aan en werk ook aan mijn zelfstandigheid. Goed om je rijbewijs te halen.
GROTE stap voorwaarts. Grootste en belangrijkste is het niet drinken, wat er ook gaat gebeuren niet drinken.
Wij zaten hier in een dusdanige crisis dat ik na vijf jaar begon met drinken. Ik had zo iets van 'wat maakt het allemaal uit en wat kan mij het schelen'.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

An geheimpje!!! :D

maar ben onzettend trots op je dat je de handvaten ontdekt heb! alles klinkt zo gemakkelijk maar inderdaad soms moet je even een staje terug doen, nadenken en handelen.
in jou geval ben je lekker gaan slapen

maar eehhh, staat die machine nog in de test stand? of is hij goedgekeurd door de bond van technici?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Marieke,

weet niet goed wat ik moet zeggen, alleen dat je niet moet laten leiden door beslissingen van een ander.
neem de tijd om alles goed op een rijtje te zetten, voor jezelf ontdekken wat je wil en wie je bent en vooral wat jij nodig hebt!

aan je zelfstandigheid werken kan in ieder geval nooit kwaad, neem alleen geen overhaaste beslissingen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Spud, het is nu genoeg.:)
Grapje hoor!
Ik zal scherp op je letten.;)
Zelf lijd ik ook weleens aan dit euvel!

Maar, ik ga het steeds beter beheersen.

Spud, nooit de dagen door het forum in het honderd laten lopen.

@ Het zou me niet verbazen, als de mystery guest Geer is!!!
Onze lieve Heer heeft vreemde kostgangers!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...