Spring naar bijdragen

Zaterdag, 27 december (derde kerstdag!)


Trees

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 279
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ha, Blacky, en voor mij is ongeluk nou juist dat Brassertje koppekes komt geven, want daarbij gooit hij de thee om.
Nee hoor, grapje, dat is geen ongeluk maar gewoon lastig dat ik met een dweil in de weer moest.
Ongeluk vind ik als je totaal niet met jezelf door de deur kan en steeds in onmin en ruzie met jezelf bent.
Als je 24 uur per dag zit opgescheept met "dat mens" dat je zelf bent en dat je eigenlijk niet kan uitstaan.
Want dat mens wil drinken en destructief zijn en jij wil dat niet.
Voor je en jij moet je eigenlijk dus ik lezen, want het geldt voor mij dan toch. Zo heb ik 20 jaar in ruzie met mezelf geleefd. En ik kan wel zeggen, niet drinken werkt wel tegen die nare zelfgedachtes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind het goed hoor.
Klonk mij wat vreemd in de oren. That's all.

Pip, op een gegeven moment is het handig om voor jezelf toch te kiezen.
Anders blijf je in cirkeltjes ronddraaien. Het is volgens mij juist dus de bedoeling
om die te doorbreken. Je loopt vast. Het is minder erg dan je denkt! :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wil best mensen steunen die op 2 jan willen stoppen, maar kan daar niet zoveel mee. Voor mij is het steeds vandaag geweest en niet morgen of volgende week. Wat is er precies de bedoeling van?
Maar als het jullie helpt, hartstikke goed.

Ik zie er alleen in: We "mogen" nog even, pas volgende week "moeten" we.
Maar wat is er dan volgende week anders dan deze week? Je wil toch stoppen, of wat?
Hier raak ik nou veel verwarder van dan het draadje van afgelopen avond/nacht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Niet kiezen is ook een keuze.
Pippi, de keuze is aan jou en de keuze die je maakt, is de keuze voor jezelf.
Iene miene mutte, tien pond grutte enz...

Blacky,
Sloppel!

En dames en heren,
Ik ga ook maar eens opslomen: boterhammetje, warm drinken, afsluiten van compu, peukje, bedje.

Ik kom zo nog wel een nachtzoen geven en iedereen warm toestoppen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor mij ook beter om even op te slomen.
En weer veel geleerd van jullie vandaag, dat is altijd goed.

Oh nog even voor Corinne, nu je er toch bent: dat Geer jou zo aanviel was op zich heel erg voor hem. Ik bedoel, het was duidelijk een noodkreet die hij maar in het wilde weg afvuurde. Het idee alleen al dat jij mensen over de kling zou jagen.
De noodkreet op zich was heel triest en ik hoop dat het goed gaat met Geer. Maar ik moest om de postings op zich wel even grinniken: Corinne, onze huurmoordenares.
Als er iemand vredelievend is (op het forum) ben jij het wel.
En ik herinner me nog wel, toen ik voor het eerst op het forum kwam vorig jaar (wat lijkt dat alweer lang geleden) dat jij me erbij trok.
En ook al ben je heus geen engeltje, ben blij dat je deze gekke beschuldigingen kon relativeren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...