Gast Dinah Geplaatst 28 november 2011 Rapport Share Geplaatst 28 november 2011 Hallo allemaal, Vandaag start ik met mijn 3e poging om te stoppen met alcohol. Vorig jaar jaar heb ik 7 weken niet gedronken en dit jaar een peiode van 3,5 maand niet. Een aantal mensen hier kennen mij wel: Dinah, 46 jaar en worstelend met een alcoholprobleem. Ik ben dit jaar na de diagnose baarmoederhalskanker, gevolgd door een operatie en 23 bestralingen een tijdje depressief geweest. Voor mijn gevoel was toen stoppen met drinken niet haalbaar. Ik heb het wel geprobeerd maar hield het dan maar een paar dagen tot een week vol. De AD die ik al een tijdje slik slaat goed aan en ik fitness 2 x per week om me zekerder in mijn lijf te gaan voelen. Inmiddels werk ik ook weer 3 x 4 uur per week en wil dit gaan uitbreiden. Voor nu wil ik bovenal heel graag van de alcohol af. De laatste fles wijn heb ik leegegoten en opgeruimd. Ik weet uit ervaring dat het heel moeilijk gaat worden, maar ik ga het gevecht weer aan. Het moet lukken met o.a. de steun van het Forum. Liefs Dinah Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 28 november 2011 Rapport Share Geplaatst 28 november 2011 Welkom wederom Dien. We vroegen ons allemaal al af, waar blijft ze nou toch? Goed dat je er weer bent. Go for it!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 28 november 2011 Rapport Share Geplaatst 28 november 2011 Dinah, welkom terug 3x is scheepsrecht, je schreef het zelf al je hebt de moed niet opgegeven en je bent er weer samen gaan we de strijd weer aan fijn te horen dat de AD goed aanslaat en ik lees dat je aan het sporten bent en ook weer voor een paar uurtjes aan het werk! na een heftige periode voor jou hoop ik dat je nu wat meer rust kunt vinden nogmaals welkom terug en ik wens je alle succes! en vandaag nemen we de eerste niet hè! Liefs Sha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 november 2011 Rapport Share Geplaatst 28 november 2011 Dinah, ook al is de aanleiding niet fijn om te lezen toch is wat je schrijft krachtig. En dat jij een sterke vrouw bent wisten we al, toch! Toen niet haalbaar, nu wel dus, go girl:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 28 november 2011 Rapport Share Geplaatst 28 november 2011 Dinah, welkom terug, De reden mag minder zijn, je bent er toch maar weer! Ik vind het ontzettend knap hoe je de draad weer probeert op te pakken. Nogmaals, welkom en ik vind je een kanjer! Diep respect voor jou! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
super1975 Geplaatst 28 november 2011 Rapport Share Geplaatst 28 november 2011 Welkom terug en veek suc6, gaat vast lukken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 november 2011 Rapport Share Geplaatst 29 november 2011 Gaat lukken dit keer Dinah, welkom terug.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
platypus Geplaatst 29 november 2011 Rapport Share Geplaatst 29 november 2011 Hoi Dinah, Voor mijn gevoel was toen stoppen met drinken niet haalbaar.quote> Als ik lees wat je toen op je bordje had, dan lijkt me dat heel logisch. Heel veel succes en sterkte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 november 2011 Rapport Share Geplaatst 29 november 2011 Dinah kom je weer meer bij ditjes en datjes meisie. Dan kunnen we je helpen als je het moeilijk hebt. En niet te vergeten je hebt ook nog een maatje die je altijd kan pb-en hé? Fijn dat je er weer tegenaan wilt gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 29 november 2011 Rapport Share Geplaatst 29 november 2011 Dinah, wat fijn dat je terug bent Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 1 december 2011 Rapport Share Geplaatst 1 december 2011 Dinah fijn dat je weer terug bent. Het lukt je vast die alcohol uit je lijf te laten. Als ik lees wat je al hebt doorstaan.... Nu op naar een gezond leven! Liefs Desi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 1 december 2011 Rapport Share Geplaatst 1 december 2011 Lieve Dinah, Welkom terug. Je weet de weg en je kent de spraak. Je hebt veel voor je kiezen gehad en dat het dan niet lukt om AdB te blijven kan ik begrijpen. Goed dat je nu zover bent dat je de volgende stap kunt zetten. Ik wens je alle succes. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 4 december 2011 Rapport Share Geplaatst 4 december 2011 Go for it!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden