Gast Geplaatst 15 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2009 oh ja en die eneco heb ik ook al eens aan gedacht,mijn rekeningen zijn sinds die paar jaar dat zij hier wonen wel omhoog gegaan met 100 euries per maand:ohoe kunnen ze of ik dat zien dan?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 15 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2009 hey tessagoed bezig meis!! Wens je veel sterkte en succes, gaat lukken hoorkom op je kan het! als ik het kankan jij het ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 15 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2009 jeetje ik hoor die honden ook helemaalniet meer, zullen ze die ook meegenomen hebben???aaahhhh wat zielig, beestjes kunnen er ook niets aandoen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 15 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2009 Hoi Bolletje, ik werk niet hoor!Evengoed bedankt.Ik heb WAO en zéér veel plichten!Nu, op naar de volgende.Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 15 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2009 hey soothehoi en doei:huh: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 15 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2009 nou......niet echt een lopend draadje.......jammerik ga dus maar eens wat anders doen,moest toch naar zolderlaterrrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tessa31 Geplaatst 15 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2009 Hey coco,Ik ga ervoor, zal wel even moeite kosten,maar daarna voel je je eigen steeds sterker worden, zijn mijn vorige ervaringen.Je moet er doorheen hoe je het wend of keert.Moet binnenkort geopereerd worden, en dat is al een reden dat je MOETknuffel,tessa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 15 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2009 Hey tesje gaat goedklinkt wel overtuigendtoppie:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 15 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2009 ik ga nu echt de zolder op:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 15 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2009 Goedemiddag,Waarom voel je je zo geweldig Isa? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2009 Tes. ik denk dat bij iedereen die alcoholist is, de angst er is "Wat komt er allemaal boven als ik niet meer drink"We hebben altijd alles weggezopen en dat komt er toch uit als je stopt. Onbewust weten we dat. Daarom is het ook zo moeilijk om te stoppen. We zijn bang geworden om onze gevoelens te voelen. En de kans zit er inderdaad in dat we overrompeld worden door alles wat er naar boven komt.Ik ben daar psychotisch van geworden, iets wat ik m'n grootste vijand niet wens.Maar heerlijk voor je dat je een man achter je hebt staan die je op kan vangen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 15 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2009 Halloooo allemaal, ik ben wakker!!!!!Volgens mij ben ik altijd degene die het langst in bed ligt.Weer veel geschreven zie ik, ik ga ff lezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 15 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2009 Hoi Coco,Aan afleiding geen gebrek. Ik heb dat hier ook meegemaakt.De volgende ronde is een schoonmaakploeg, die komen de boel naast je lekker opfrissen.Het kan slechter, dat klopt! ik vond dit al verre van ideaal.Zou inderdaad even het Nuon vragen of je niet afgetapt bent.Lach er maar een beetje om. Je ziet ze niet meer terug.Misschien komt er wel een heel leuke Somalische familie,met dertien kinderen.Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 15 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2009 Hartstikke goed Isa, ben trots op je.Pippie, langslaper, hahaha, ik kan er ook wat van hoor, normaal maar ik heb 7 weken wakker gelegen en heb nu al twee nachten geslapen, heerlijk. Zie er alleen niet uit, hoeveel make-up ik ook op smeer, vreselijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2009 Cocootje ik weet niet hoe je er achter kunt komen of ze bij jou afgetapt hebben. Zou daar de politie eens over kunnen bellen. Als je de rek. van afgelopen jaren nog hebt heb je dat als bewijs.Ik weet ook niet of die gasten moeten zitten, maar als ze veel schulden hebben en die niet kan betalen hang je toch. En het is strafbaar, wiet te hebben das zeker.Je zou eens kunnen googlen bij strafbare feiten bij wiet telen, of consequenties bij wiet telen. Zal vast iets over te vinden zijn.Als de buurt niet meer wil hebben dat ze terug komen moet je handtekeningen gaan verzamelen of een bespreking organiseren met de buurt bij de woningbouw of burgemeester. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyon Geplaatst 15 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2009 @ Isa, wat fijn dat je verslavingsarts zo tevreden is en jij zelf je zo heerlijk voelt. Dat vind ik nog belangrijker!Hopelijk voel ik mij over een paar weken ook wat lekkerder. Vind het toch nog steeds moeilijk, maar lees hier ook dat het steeds minder wordt. Dus daar hou ik mij maar aan vast. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 15 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2009 Over buitenlandse families:De betreffende dochter kwam net aangefietst (we delen een soort opritje)Ik zwaaide en ze keek stug de andere kant op.Ik ben met veel ZEN, rust en kalmte (bewust!) in mijn uitstraling er naar toe gegaan,heb gezegd dat ik mijn dag gisteren niet had (klopt)en dat ik haar volgende keer graag meeneem en dat dan voor de zekerheid om 10 over 5 zal aanbellen of ze klaar staat.Ben blij met deze oplossing.Het is weer in orde!Moeder was ook niet meer boos.Ze zei: ik kan niet rijden, mijn man is met de middelste mee (ook voetbal) en ik zit met twee kinderen dan nog thuis.De in mij opkomende discussie :"hoe denk je dat ik in mijn eentje heb lopen slepen met zwemlesmet een kleuter en peuter in de buggy rond etensrijd?"heb ik ingeslikt.Laat iedereen zijn eigen problemen maar beoordelen.Zeer, zeer, veel dank voor de luisterende oren en adviezen.Hè, ik voel me opgelucht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyon Geplaatst 15 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2009 @ Tessa, goed van je om dit met je huisarts te bespreken. Je zult je uiteindelijk toch beter gaan voelen. Angstgevoelens worden ook door teveel alcohol opgewerkt en versterkt. Dus dat zou na verloop van tijd echt minder moeten worden. Dat heb ik zelf ook al gemerkt.Vind die angstgevoelens die je bekruipen echt akelig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyon Geplaatst 15 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2009 @ Houtje, je hebt het prima opgepakt en opgelost. Denk dat deze manier uiteindelijk beter heeft gewerkt dan vasthouden aan het 'jammer, maar te laat' principe. Al was dat ook terecht geweest als je het daarna los had kunnen laten. Maar dit is voor JOU een betere oplossing. Weg met die akelige gevoelens;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyon Geplaatst 15 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2009 Daar ben ik mij op dit moment ook echt aan het vastbijten Isa. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 15 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2009 Ja heerlijk slapen, als het lukt dan. Heb zelf ook een aantal dagen heel erg slecht geslapen en dat haal ik nu een beetje in geloof ik. Moet wel werken hoor maar ben vertegenwoordigster dus ik kan af en toe beetje thuiswerken en beetje spijbelen.Maar ik heb mij zelf ook toegezegd om deze week een beetje rustig aan te doen.En zie daar.....................6 dagen niet gedronken.Dat voelt goed hoor!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 15 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2009 Hey Bolletje, ga je nog fiets kopen voor jezelf.Doen hoor!!!!!!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 15 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2009 Cocooooooooooo,Ik heb hier hardop zitten gieren van de lach!Mèn wat een verhaal.Goh, wat zal jij die mensen missen.Ik woon naast een rechtgewaard (wah?) Utregs setje van in hun middel-ages.Harde FC Utreg-fens, dus ik kan de TV rustig uitlaten in zomer en winter,wij genieten gratis mee.Ook van het commentaar op de scheids "Kijk dan Jan, hij heb stront in se ogen, wah"!"Ook het barbekjoewen met schoondochter en kids is een waar genot.De dranklucht dringt zodanig door de heg heen dat dochter soms bijna een kater heb.Se pratu ook eg als Lenie uit de Takkestroat.De persische kleedjes van de Kwantum hallen liggen tot ongeveer op de oprit.Ben er nog nooit binnen geweest, vandaar.Het voordeel is: ben je ietwat hardhorend, geen punt, ze hoort ze toch wel.'s Ochtends moeten ze door het roken eerst een goed uithoesten en uitrochelenen de longblaasjes vliegen dan rijkelijk door onze tuin. Ik roep dan enthousiast: steek er nog een op!Over je Eneco:Bel de Eneco, leg het uit,en vraag hun een programmaatje (dat is er)om bv. elke week je meterstand in te voeren dan kun je kijkenof je die week zuinig gestookt hebt. Voor jezelf kun je ook je meterstand bijhouden op de computer.En ik zou vragen of zij een afwijking zien in je verbruik met enigetijd geleden (gezien de omstandigheden).Heb je nog oude jaarrekeningen?Daarop kun je zien hoeveel toen jaarlijks je verbruik was.Energie is wél een heel stuk duurder geworden, dat wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 15 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2009 Dank je wel Isa, maar jij bent ook goed bezig zeg. Lees allemaal goeie dingen!!Je krijgt een van mij!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2009 Mogge Piepje.Nee geen fiets gekocht bij nader inzien. Was een zwarte oma fiets dus paste wel bij mij maar de kettingbeschermers (die flappen die voor de ketting zitten) waren wit met zwarte frutseltjes en bloemetjes. Toch een beetje te hip voor een dame op leeftheid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden