Spring naar bijdragen

Donderdag 15 oktober 2009


albertina

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 265
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goeie morgen Kanjers.
Albertine Dar en de anderen, wat zijn jullie toch vroeg op zeg. Het wordt vandaag erg mooi weer dus moeten we het er van nemen. Iedereen weer goed geslapen?
Hebben gisteren van Lianne niets gehoord hoe het is afgelopen bij de D.A. Hopelijk laat ze wat van zich horen vandaag.
Hopelijk heeft Marieke goed kunnen slapen na de moeilijke dag van gisteren en kan ze er weer wat beter tegenaan.
Heb gisteren in bed nog kostelijk moeten lachen om Cocootje wat is het toch een heerlijk mens zeg.
Nou ga vandaag m'n diepvrieskast in de kelder zetten. Benieuwd of het me lukt. Wil toch heel het stelletje in de keuken hebben Tafel stoeltjes en het bankje.
Verder zit ik er aan te denken om voor het eerst van mijn leven mezelf een spiksplinternieuwe fiets te gaan geven. Heb dit verdiend na drie weken droog te staan. Belonen van iets anders dan drank een hele nieuwe beloning.
Mensen ik ga wat doen. Later allemaal.:rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zie je wel ik haal weer alles door elkaar. Blijf moeite hebben met welk verhaal bij wie hoort.
Verder heeft volgens mij mijn kater ontwenningsverschijnselen. Doet zo raar met z'n koppie. Hij heeft al 3 dagen geen brintapap meer gehad. Alleen maar melk. Vergeet het iedere keer weer, te kopen.
Nou Vie meis vertel vertel vertel?Hoe is het gisteren af gelopen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bolletje, ik maak altijd een briefje als ik naar de winkel ga. Anders vergeet ik zeker ook de helft.

Bij mij is ook de linkerkant weggevallen. Ik denk dat de layout is aangepast door de moderator. Of dit zo moest is natuurlijk de vraag?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mogge!
Bolletje dat was Lianne niet maar ik, die bij de dierenambulance is gaan praten.
Heb weer eens the best uit both worlds. Een ochtend bij de ambulance en 's middags bij het asiel.
Verder een heideveld op het terras geplant, in kuipen. Ziet er erg mooi uit.
Maar nu eerst eens goed warm worden met een bak koffie, want o wat was die hondenronde KOUD!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Over dat li-scherm ben ik gisteren nog even aan het lezen geweest.

Als ik ingelogd ben heb ik soieso geen scherm links met rubrieken, alleen als ik uitgelogd ben.

Nu heb ik min of meer ruzie met de buren. Ik had het buurmeisje gewaarschuwd dat ik écht op tijd
wegreed naar de voetbal! Tien voor half 6 verzamelen, vijf voor half zes weg, nog iemand ophalen
en om vijf over half zes naar de voetbal.
Twéé voor half was ze er nog niet, dus ik ben weggereden. Heb gehoord dat ze woest was!
Hij is lekker, ik rijd altijd, laat haar ouders haar zelf maar brengen en halen.
Tegelijkertijd kan ik er slecht tegen dat ze niet gewoon "sorry" zegt. Maar dat is de buitenlandse cultuur misschien? ik weet het niet, ben geen cultureel antropoloog....... misschien.
Het is rot om te zeggen, maar zo lang ze hier wonen, ligt alles wat er fout gaat, altijd aan "een ander".
En ook is het altijd "discriminatie" dat hoor je zo vaak in alles doorschemeren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb inmiddels over dat buren-gedoe nagedacht.
En mezelf aan onderzoek onderworpen
(ik had het verhaal eerst weggehaald en later weer teruggezet).
Dat levert géén mooi resultaat op voor mezelf.
Maar een (weliswaar) menselijke reaktie.
Ik ben er als het ware gewoon boven gaan staan en geef hen
de schuld. Terwijl ik ook om tien over 5 had kunnen aanbellen en
zeggen: ben je bijna klaar? We gaan om tien voor half weg.

Tja.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen vroege vogels,

Bolletje er is nog een lampje links bovenin met het aantal berichten, dat zijn je pb's.
Ik denk dat Tactive de boel heeft gemoderniseerd,
en wel zonder het ons te vertellen, laat staan vragen!
Het is ff wennen, maar er zijn ergere dingen die veranderen, toch?
Groetjes jane

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha Houtje,
Ik hoop dat het weer een beetje beter gaat met je!
Ik denk niet dat het pers een andere cultuur is hoor, meer karakter en mijn pubers kunnen
ook geen sorry zeggen, vreselijk vind ik dat. Soms is het zo duidelijk dat ze ook eens bij zichzelf mogen kijken. Maar als ikzelf sorry zeg na een meningsverschil, zegt dochter ijskoud, ja sorry helpt niet mam, dat zeg je altijd.
Dus ze heeft een (goede) reden bedacht om het niet te zeggen.
En jij bent niet verantwoordelijk dat een ander zich aan zijn afspraken moet houden, wegrijden is een goede les en ze zien meteen dat het niet vanzelfsprekend is. rima toch, ik had het niet gedurfd denk ik, tenzij al eerder gebeurd, maar je hebt goed je grens aangegeven, best jaloers op!
groetjes jane

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...