willie Geplaatst 23 december 2009 Rapport Share Geplaatst 23 december 2009 Kijk nik nok VERLOREN DUS!3 februari 1967 Woon je allang in Haarlem?. Heb destijds op het Houplein gewoond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 23 december 2009 Rapport Share Geplaatst 23 december 2009 quote: Originally posted by: willieForumgenoten, Ik ga even opscheppen. Ondanks mijn/ons gezuip ben ik in februari 43 jaar getrouwd met de zelfde vrouw. DAT IS NATUURLIJK PUUR GELUK HEBBEN? Is er iemand op het forum die dat kan evenaren? De prijs is een fles ...? Kan ik makkelijk zeggen er is toch niet niemand Even willie antwoorden, kom net binnen,willie, ik ben in Januari 1963 getrouwd,en ja heb nog steeds dezelfde man en andersom ook is een kwestie van geven en nemen denk ik;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
willie Geplaatst 23 december 2009 Rapport Share Geplaatst 23 december 2009 NIna de Zeeuwse mosselen komen uit Denemarken voor de duidelijkheid.Dus Brell zou ook wel een Nederlander zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 23 december 2009 Rapport Share Geplaatst 23 december 2009 Wittethanx:heart:womannog vergeten te zeggen: heel veel plezier met dansen! Wat leuk een groot optreden, SUCCES!dag NiknokWillieFANTASTISCH! Echt petje af!Nee, denk dat er niet veel mensen, hier ook niet, dát kunnen zeggen....Kirkyweet niet of dat zo is...Bij ons thuis was het iets dat er gewoon bij hoorde, een glas alcohol, gezellie,is er ingeslopen als gewoonte en later een probleem geworden, ik ben er nogaan het achter komen wat het is/was, maar in 1ste instantie lijkt het mijstoppen met alcohol zéér alcoholgerelateerd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 23 december 2009 Rapport Share Geplaatst 23 december 2009 Cathy dag 2 niet gedronken :present:Waarom plak je de kerstdagen er niet aan vast?Doe het dag voor dag.Jacc, goed van je dat je met refusal bent begonnen. Daarmee sluit je alle achterdeurtjes.Ja Witte, ik was niet de enige die dacht lekker vroeg naar de winkel!Kirky, ik denk ook dat drinken een signaal is van iets anders. En als je niet meer drinkt is trek hebben een signaal. Daar kun je naar kijken en wat mee doen. Voor mij helpt gedachtenonderzoek. Vaak blijkt het niet helemaal waar wat ik denk als ik frustratie voel. Wat Woman zegt is ook waar, door het drinken kun je er weer problemen bijkrijgen.Woman, gaaf dat je weer gaat optreden. Heb je al iemand geregeld voor je dak? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Suffertje Geplaatst 23 december 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 december 2009 Kirky, je hebt gelijk en ik begrijp je. Zo bedoelde ik het ook, maar VOORAL dat er niet over ditjes en datjes gesproken word, maar uitsluiten over waarom mensen aan alcohol zijn en wat en hoe hun gebruik was.Ik was te kort door de bocht. ExcuusLekker scherp ben je weer, maar goed. Het mocht idd wel even genoemd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 23 december 2009 Rapport Share Geplaatst 23 december 2009 Suffertje ff vraagje:Jullie vertellen daar toch ook je levensverhaal of niet?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 23 december 2009 Rapport Share Geplaatst 23 december 2009 ik lees net dat het forum gesloten is van 15.00uur tot 15.30 uuris geschreven onder mededelingen???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 23 december 2009 Rapport Share Geplaatst 23 december 2009 ik ga maar weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
willie Geplaatst 23 december 2009 Rapport Share Geplaatst 23 december 2009 Meiske, Gefeliciteerd!!!!Dacht niet dat er iemand zou zijn die langer getrouwd was.Jammer, die fles gaat je neus voorbij Je hebt de kleine letters niet gelezen. Boven de 70 jaar mag je niet mee doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 23 december 2009 Rapport Share Geplaatst 23 december 2009 meiske ohw gelukkig, dan ga ik vandaag ook nog iets anders doen dan frummenals ik er af moét, want als ik eenmaal ga schrijven... is het hek van de damvandaar suffertje die tig berichten.... haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 23 december 2009 Rapport Share Geplaatst 23 december 2009 Wow scherp van je meiske en bedankt dat je die medeling even dropt op dit draadje.Ik had t anders nooit gelezen.....Had Tactive ook eigenlijk hier ff moeten droppen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 december 2009 Rapport Share Geplaatst 23 december 2009 Oh jongens (en meisjes ook)ik kan hier weer niet wegkomenwat is dat toch met jullie? en mij???Suf, ik kan jou qua tijd niet inlopenmaar jij mij met aantal berichtjesdenk ik ook niet he:DMeiskegefeliciteerd, volgens mij heb je Willie overtroffen en vele anderen ookWillie jongen je bent je fles toch kwijtwat er in zit en of meiske m krijgt, tsja eens kijkenhoe alcohol(loos) je dit gaat klaren, ben benieuwdMeiske je houdt ons op de hoogte he! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 23 december 2009 Rapport Share Geplaatst 23 december 2009 Willie jaja de wonderen zijn de wereld nog niet uit:DCoco:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 23 december 2009 Rapport Share Geplaatst 23 december 2009 wel knap hoor al die lange huwelijkenMijn ouders waren ook hun leven lang al bij elkaar en32 jaar getrouwd toen mijn vader overleed...Het goede voorbeeld heb ik helaas niet kunnen evenaren:huh: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 23 december 2009 Rapport Share Geplaatst 23 december 2009 Lieve Willie,De lage landen he, ooit allemaal onder de zelfde koningen begonnen! Belgie onafhankelijk 1830 als ik me niet vergis???Prins van Oranje? En dan nog alle verhalen over Oostenrijk enzo!Maar goed , jij houdt niet van verhaaltjes, dus laten we het over alcohol hebben!Ik drink nog steeds een halve fles wijn per dag waar ik niet trots op ben! Daarom ben ik ook hier!Minderen is blijkbaar zinloos, en ik heb vooral schrik voor de fysieke aspecten van het stoppen!!Met 2 kleine kinderen in huis kan ik niet zomaar ineens een week in bed gaan liggen!Zeker niet tijdens de kerst vakantie! En ja, ik zoek steeds weer excuses om uit te stellen hoe dom het ook is!Liefs Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 23 december 2009 Rapport Share Geplaatst 23 december 2009 Jane is afgesproken enne ik hoef geen snaps hoor;)geef maar door aan iemand die het harder nodig heeft:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
willie Geplaatst 23 december 2009 Rapport Share Geplaatst 23 december 2009 ALLEMAAL BEDANKT! IK MOET WEG. EEN PAAR UURTJES PRATEN NIET OVER DRANK Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 23 december 2009 Rapport Share Geplaatst 23 december 2009 Hoi Thè ik ga even jouw bericht teruglezen want beetjedruk hier en dan gaat er weleens iets tussendoor...ging over roken enne.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 23 december 2009 Rapport Share Geplaatst 23 december 2009 Ik zie wel meer dat ze het over het aantal berichtjes hebbenwat iemand schrijft, dat vind ik zo een onzin, tenslotte:"Wie schrijft die blijft"Dus lekker schrijven Coco zoveel als je nodig hebt!!!!!Degene met 20 berichtjes zijn al lang weer vertrokken hier.....Dusssssssss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 23 december 2009 Rapport Share Geplaatst 23 december 2009 DOEIIII WILLIEEEEE:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 23 december 2009 Rapport Share Geplaatst 23 december 2009 Vlaams meisjeals je nu je gedachten eens om gaat turnen van heb ik het nodig die drank????helpt het mij om nuchter na te denken als ik drink????als het antwoord nee is waarom dan nog verder gaan met de drankzie het nut er dan niet van in Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 23 december 2009 Rapport Share Geplaatst 23 december 2009 Zo is dat witte, hihi zijn ook vaak hele korte dingetjes en gedag zeggen en goodbye en datdoen er veel niet hier. Komen binnen en gaan, prima hoor,maar scheelt wel tig berichten die ik dus wél heb en het kan me ook niet schelen,ben hier met een reden, één reden, van de booz afblijven! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Suffertje Geplaatst 23 december 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 december 2009 quote: Originally posted by: witteSuffertje ff vraagje: Jullie vertellen daar toch ook je levensverhaal of niet?? Witte, dat komt zeker voor bij diverse AA genoten, maar velen beperken zich ook tot het gedeelte (waaronder ik) wat puur met drank te maken heeft en welk gevolg dat heeft gehad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 23 december 2009 Rapport Share Geplaatst 23 december 2009 Hoezo forum gesloten, waarom dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden