VM1 Geplaatst 23 december 2009 Rapport Share Geplaatst 23 december 2009 Hoezo forum gesloten, waarom dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 23 december 2009 Rapport Share Geplaatst 23 december 2009 onderhoudswerkzaamheden van het forum vlaamsmeisje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niknok Geplaatst 23 december 2009 Rapport Share Geplaatst 23 december 2009 Even samenvattend .... hahahaha ... De stand is dus 1. Meiske volgend jaar 47 jaar getrouwd --> lips; 2. Willy ---> 3. Niknok volgend jaar ( 17/9 ) 40 jaar ---> Wil wringt zich hier tussen ? Who is next ? :wine: Nok ; Nik drinkt geen wijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 23 december 2009 Rapport Share Geplaatst 23 december 2009 witte;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 23 december 2009 Rapport Share Geplaatst 23 december 2009 De Zeeuwse mosselen komen NIET uit Denemarken Willie. Alweer mis! En wat jouw lange huwelijk te maken heeft met enige status, heeft hiet niets mee te maken. Of jij gelukkig bent geweest en haar gelukkig hebt gemaakt en hoe je dat hebt gedaan en nog gaat doen, is veel belangrijker. Vooralsnog, voor zover ik het kan zien, ben je van alles ter discussie aan het stellen behalve jezelf. En verder wens ik iedereen die serieus aan zichzelf werkt en die ook kritiek weet mee te nemen in dat proces, van allerhartste het beste.Want van kritiek ben ik groter gegroeid! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Suffertje Geplaatst 23 december 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 december 2009 Zit Tactive nou de hele dag ook al deze berichtjes te lezen begrijp ik en te controleren op reklame en vieze woorden ???Ik vang wel eens zoiets op en mensen krijgen dan een ban ofzo ?(Speel ik nu met mijn forumleven, of... ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 23 december 2009 Rapport Share Geplaatst 23 december 2009 Ok, Mijn 14h. komt eraan! Het uur dat ik altijd zin krijg in een glas wijn! Maar ik ga proberen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 23 december 2009 Rapport Share Geplaatst 23 december 2009 Nik jij op de 17-de ik ook 17-01- 63was die bar koude winter:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 23 december 2009 Rapport Share Geplaatst 23 december 2009 net wat je zegt Kirky: iets.... beter.Ik vraag wel een keer aan Houtje of ze is wil omschrijven hoe zo een meeting gaat.Ben ik best benieuwd naar nl.Thats the spirit Coco!Jane wij zijn gewoon leuker als die plaat die gepoetst moet worden...Ik vind jullie ook intressanter dan mn wc die gepoetst moet worden:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 23 december 2009 Rapport Share Geplaatst 23 december 2009 Lieve mensen ik ga der weer vandoorboodschappen doen tot laters wellicht:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niknok Geplaatst 23 december 2009 Rapport Share Geplaatst 23 december 2009 Vlaandermeisje ............... laat 14.00 14.00 ..... stuur die lonkende Sirene weggggggggggggggg ..... zij is NIET bevriend met U .... zij slonkt en slijmt en kwelt ..... stuur haar weg en neem lekker een koppeke zoethoutthee .... bevalt mij prima .... lekkerder eigenlijk dan dat duivelse vocht waar die Sirene mee lonkt .... ge zult een GOOGLE én naar "Sirene" en Odysseus " --> en vertel me Ninaatje wat ge daar vindt in afwachting van Uwe gunstige berichtjes,met noordnederlandsche groetjes Nik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 23 december 2009 Rapport Share Geplaatst 23 december 2009 Ohh sorry suf ik dacht dat je weg was.Thnx voor je antwoord.Ik ben best een beetje trots op mezelf als ik zo die zin van VM lees. 14.00= dranktijd.Gister is mn vakantie ingegaan en heel irritant maar direct kwam de trek opzetten.Wat is het toch heerlijk dat ik de training van ADB heb gedaan.In alle rust mn helpende gedachtes weer op een rijtje gezet en direct tot de conclusie gekomen dat het, het toch allemaal niet waard is.Het voelt goed!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 23 december 2009 Rapport Share Geplaatst 23 december 2009 Ja witte,Hoe gaat zo'n AA meeting der aan toe? Hangt er waarschijnlijk ook vanaf bij wat voor groep je terecht komt.Maar ik heb altijd zoiets (waarschijnlijk van domme tv films) dat je moet opstaan en je naam zeggen en dan "ik heb een alcohol probleem en wat gaan we daar aan doen".Het idee op zich ok, maar dat vind ik hier dan toch ook wel!Liefs Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 december 2009 Rapport Share Geplaatst 23 december 2009 Neem die van mij ook mee meiskeik kom nergens aan toeWitte het is een uitdrukking, of ben ik nou blond:brokenheart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 23 december 2009 Rapport Share Geplaatst 23 december 2009 Théje bent alweer vertrokken... jammer...maarre het ging dus over de marathon.Ik loop niet, ja loop wel, maar alleen het hoognodige,ik weet het, niet gezond. Stap wel op de fiets.Maar er zijn hier wel een aantal fanatiekelingentoch zoals Isa en Meiske en Jane? is meer Volley en spinnen... en weet niet meerwie allemaal aan de loop zijn..Goed hoor een hele marathon, jeetjewat zijn jullie sportief allemaal!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 23 december 2009 Rapport Share Geplaatst 23 december 2009 Misschien een streekuitspraak of misschien een uitspraak die mij totaal vreemd is Jane.Hoe dan ook, ik kon m niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 23 december 2009 Rapport Share Geplaatst 23 december 2009 Stom he Niky die domme sirenes, maar ze zijn er wel!!! Stak Odyseus geen dingen in z'n oren? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 december 2009 Rapport Share Geplaatst 23 december 2009 Ik dacht eigenlijk aan een strandwandeling met warme choc melk toetoen ik me opgaf Co, en de meeting was toen nog niet geweest, dushet leek me een leuke gelegenheid om er een paar hier te leren kennen.Nu eerst 1 jan. maar overleven en dan zien wat de volgende stap wordt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Suffertje Geplaatst 23 december 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 december 2009 Mensen kinderen wat is het druk opeens hier, vanmorgen om 07.00 was er geen mens te bekennen.Ik kan zo snel niet eens lezen en ik moet zo'n beetje gaan uitloggen nu. Nou, allemaal een fijne dag gewenst en hou het droog en rustig.Groetjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 23 december 2009 Rapport Share Geplaatst 23 december 2009 VMik heb je zien staan op het pact voor 2010 Goed zeg!Kun je nu vast oefenen door niet te drinken!Wat heb je er aan nu te gaan drinken? Waarom? Waarvoor?Voor wie? En dan? Zit je al in de arrenslede?? Dan is het nu nog maar 1 dagje, want morgen vertrekt de slede!En we hebben al een blauw pact. Nou dan maar een 23 december pact erbij VM? Spreken wij af samen dat wij vandaag NIET drinken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 december 2009 Rapport Share Geplaatst 23 december 2009 Het betekent er vandoor gaan Wittedus ik poets nu de plaatdoei doei Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 23 december 2009 Rapport Share Geplaatst 23 december 2009 dag suffertjeveel succes met je stoppoging roken straks hoor GO FOR IT! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 23 december 2009 Rapport Share Geplaatst 23 december 2009 janeeen strandwandeling met choco klinkt ietsminder heftig dan een marathon... hihija nou..tot later jane, ik zie dat je weggaat, ik moet ook zo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Suffertje Geplaatst 23 december 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 december 2009 We komen er nog op terug Coco. Maar alvast bedankt. Jouw ervaring is voor mij ook een motivator die ik in gedachte houd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niknok Geplaatst 23 december 2009 Rapport Share Geplaatst 23 december 2009 Vlaandermeiske, Ik wist het ! Gij kent Uw klassieken ! Inderdaad. Odysseus liet zich door de bemanning van zijn schip vastbinden aan de hoofdmast van zijn schip. Hij EN zijn bemanning staken allemaal wasproppekes in hun oren om die lonkende en betoverende Sirene niet te hoeven horen. Het lukte hen om langs dat eiland te geraken ! TIP van de dag ? --> als gij aandrang hebt ? --> stop een proppeke in uwe oren ? een vervroegde Kertsgroet van NikNok Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden