Hermie Geplaatst 3 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2010 Vie dit is geen afscheidsbericht, ik schrijf dat ik erover denk om mij terug te trekken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 3 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2010 VieEr is een verschil in niet reageren en stelselmatig en met opzet niet reagerenDe eerste overkomt ons allemaalDe tweede hoop ik niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2010 Alf natuurlijk moet jij je bezorgdheid uit spreken en steun vragen voor Co, dat getuigd van een gevoelig mens. En dat siert je dus lekker door blijven gaan kerel. Zo ben je en zo ben je super goed.:light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 3 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2010 Nou is dat woordje "altijd" niet aardig van me en het klopt ook niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 3 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2010 Vind het wel komisch ook.Hoe iedereeen hier toch ook wel een beetje tegen zichzelf zit te kletsen....Dag lieverds! Tot gauw! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 3 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2010 Nog één maal voor de duidelijkheidCo klaagt niet over een gebrek aan aandacht, integendeeler wordt in ruime mate gereageerd Maar heeft moeite met stelselmatig genegeerd worden door enkelenIk heb haar aangeraden je daar niet druk over te makenjuist omdat er nog veel mensen wel reageren...En verder stop ik hierover, het is aan Co om dit verderuit te zoeken en dat kan ze heel goedWas ik er maar niet over begonnen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 3 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2010 Vie, dit heet uitstelgedrag. Ik 'moet' van mezelf de vloer schuren maar kom maar moeilijk in gang. En dus laat ik me maar al te graag afleiden. In plaats van een keuze te maken, of de vloer schuren, of schrijven of idd naar buiten gaan want het is prachtig weer. Dit gedrag kost veel nutteloos verspilde energie....zucht.En ja, die afscheidsberichten of aankondigingen van minder schrijven. Heb ik ook al gehad en dat is idd onderdeel van een proces, dat denk ik ook.Alf, als iemand een gerichte vraag stelt en geen antwoord krijgt is dat ronduit rot. Blijft staan dat je dan weer een keuze kunt maken hoe je daarmee omgaat. Niet simpel maar ja, ik vraag me af hoe ik toch bij dat idee ben gekomen dat het leven alleen maar simpel zou zijn:huh: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 3 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2010 Heej Hermie wat een wijze eerste zin van je posting, vind ik een goede nadenker om niets te projecteren op je kind. Heb geen kinderen maar als je zo opgevoed bent lijkt het me erg moeilijk je kind daar (onbewust) niets van mee te geven.Je hebt net als Coco gelijk over de reacties hier maar het kan niet altijd over alco gaan. Het gaat ook om dingen die ons dagelijks bezig houden waarom we gaan drinken en het herkennen van de moeilijke momenten. Vaak wordt dit weggelachen (net als mijn galgenhumor) om de pijn niet te voelen of even iets anders te voelen. Denk ook dat als je het steeds over alco hebt je ook meer trek krijgt dus hoe is het weer bij jullie. Snap je me?Hahaha Bolleke heb mijn lijf op marktplaats gezet. Ja ben gek op dieren, net als jij. Heb een heel pak rijst gekookt (beetje voor mezelf) en dan ga ik strooien of ik de Sint ben. Vanmorgen de eendjes gevoerd en de tranen vlogen over mijn wangen dat ik niet genoeg had. Nooit genoeg, het lijken wel alkies.Naja ben ook maar een mens die haar best doet net als jullie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 3 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2010 Dag Kate.Hoezo tegen mezelf kletsen:$ LOL Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 3 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2010 Kate: ja dat is een goeie, je hoeft niet van je moeder te houden. Toen ik dat toegaf aan mezelf ging het ook beter, leuk dat je er bent/was. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 3 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2010 Merk dat ik me beging op te winden.., dat is negatieve energie en daar heb ik geen zin in. Ga dus voor nu afsluitenen iets zinnigs doen. Fijne dag nog allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 3 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2010 quote: Originally posted by: BamBamDag Kate. Hoezo tegen mezelf kletsen:$ LOL Is toch handig, zelf luister je altijd LOL Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 3 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2010 Dar: ja het kan mij nog steeds bezig houden, dat moedergedoe, waarom? omdat ik zelf moeder ben en naar mezelf probeer te kijken. Ik wil mijn kinderen nergens mee opzadelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 3 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2010 He reacties!!!!!!!!!! :heart:An, vond jouw stukje over je moeder ook herkenbaar.Ja Bammetje, het meest leerzaam is toch om naar je eigen omgaan met te kijken.Want er gebeurt zo veel in de wereld, daar kun je een levenlang boos om zijn.Kleine dingen, grote dingen.Uiteindelijk kun je van alles leren.Dar we blijven komen he Niet weg te krijgen haha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 3 januari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 januari 2010 Dar je hebt mij, na de verbazingen van de natuur vanmorgen, de eerste slappe lach bezorgd. Naïef, naïef, ikke? Hè, wie? Ik zal het aan mijn geliefde en zus vertellen, haha, en wedden dat ze zeggen: ja, dat klopt wel.BamBam, ik heb hetzelfde als jij. Eigenlijk zit ik midden in een vertaling die af moet, maar er worden zoveel interessante dingen gezegd hier dat ik toch steeds even moet kijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 3 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2010 Dag Hermie dag Wing dag Alf dag iedereen!En Druppeltje hahaha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 3 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2010 Oh sorry Vie, kanjer, wou je niet negeren!Nee sorry, ik hou op, straks word ik nog van dronkenschap beticht... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2010 Druppie lieverd:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 3 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2010 Kate:beer::wine:Haha. Dag Hermie, je niet teveel opwinden meid. Het helpt toch niet. En ja, ik spreek uit eigen ervaring. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2010 Hermie jammer dat je nu gaat en niet verteld waarover je je irriteert. Misschien kunnen we daar iets mee en jij raakt je irritatie misschien kwijt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 3 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2010 Dar,Ik heb altijd een redelijke goede band gehad met mijn ma. Ze is niet de simpelste maar goed!3 jaar geleden heeft ze een CVA gehad en een vrouw die altijd heel mobiel was is nu kwasie aan huis gekluisterd! Ze woont nu naast mij en belt elke 2 seconden om iets te halen voor haar, geestelijk is ze scherper als tevoren zelfs! Met momenten is dat heel erg vermoeiend omdat ik ook nog twee kindjes heb die aandacht vragen. Daarbij komt nog dat ze vaak boos is om haar toestand, zeker nu in de winter.Ze is te trots om in een rolstoel te zitten dus sleep ik haar wankelend door het shopping centrum.Maar ik doe het omdat het mijn moeder is en je hebt der maar 1 he!Ze geeft natuurlijk ook constant commentaar over wat ik wel en niet moet doen met m'n jongens maar daar "lees" ik over!Conclussie, ma is ma en ik zal der toch voor haar zijn!LiefsN. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 3 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2010 Dag Kate, Bol, Vie, Dar, VM, Nik(heb je ooit een pb teruggestuurd, gevonden?)Wing, An, Drup, Hermie, hoop dat ik iedereen heb anders.....eh nee anders niets(pfff)Ik ga ervandoor, iets nuttigs doen.Morgen weer werken (wordt een spannend begin van het jaar)dus zal ik jullie voorlopig niet meer lastig vallen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 3 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2010 Nog heeel ff....Francesca schreef laats iets over een boek; coach jezel naar succes' geschreven door zo'n vreselijke Amerikaanse(hoezo subjectief).Maar.. ze schrijft over zaken die je energie wegzuigen. En dat zijn dan idd dingen als je vloer willen schuren maar het niet doen. Zij zegt;'of je doet het, laat het doen of schrapt het van je lijstje'.Dit klinkt wellicht heel simpel maar het is wel zo. Net als de brief die ik nog wil schrijven maar niet doe. De schoenen die ik wil poetsen, het adressenboekje wat ik bij wil werken. Als ik het toch niet doe, waarom niet van mn lijstje schrappen? Het kost idd energie door 1000x aan hetzelfde te denken, dat ervaar ik echt zo.En nee Kate, niet weg te slaan. Nog zoveel te leren! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 3 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2010 Scheeltje:o Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 3 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2010 Ciao Alf!Werk ze morgen en keep the spirits high!!LiefsN. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden