Spring naar bijdragen

Zondag 3 januari


Vie

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 476
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Akelei lieverd. Het idee dat jullie uit elkaar gescheurd worden lijkt me verschrikkelijk. Je blijft kind van je moeder en raakt de grip haar en al haar liefde kwijt. Je voelt haar langzaam uit je vingers glijden en kan dit niet stoppen. Vreslijk meid. Ik hoop dat je, de tijd dat julliie nog samen zijn zoveel mogelijk kunnen genieten. Ikzelf geloof er in dat je ze niet kwijt raakt en dat ze er altijd voor je blijft.
Heel veel sterkte meis.:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Katje,

Wat is het verschil tussen mooie mannelijke en mooie vrouwelijke vingers ?


NB Ik las een stukje waarin stond dat vrouwen in het algemeen minder enzymen hebben om alcohol af te breken dan mannen? Wisten jullie dat ? Ik niet.

Vrouwen zijn dus "gevoeliger" voor alcohol ? Wel interessant.

Wat ik met deze wetenschap moet, weet ik niet ...... :huh: Nicky

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen Jip,
Blij dat je weer ff langs komt wippen meid. En fijn dat je weer wat boodschappen naar ons hebt geuit. Hopelijk doen de mensen hier wat mee.
Jammer dat je minder komt want aan wijze raad hebben we altijd erg veel.
Hoop dat je een fijne dag hebt vandaag.;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

An ik denk dat kinderen niet afhankelijk zijn van dae ouders maar dat het inderdaad andersom is. Ouders moeten leren los laten. Kinderen zelf willen de wereld ontdekken, ze zijn nieuwsgierig en willen er op uit. Ouders willen ze beschermen tegen de pijn de ze hebben om te vallen. En natuurlijk is er een gezond stuk bezorgdheid van ouders. De maatschappij is vandaag de dag moeilijk en je moet echt vechten om een plaatsje te kunnen bemachtigen, maar iedere generatie is collectief bezig om te groeien, net zo als een individu probeerd te groeien. Dit zal blijven denk ik.;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Herkenning over moeders en inderdaad,
je moet zelf loslaten anders laten ze jou niet los
en Marjo, als jij je moeder midden in de nacht gebeld hebt vind ik het niet zo raar dat ze jou bezorgd opbelde vanmorgen.

Dar, ik heb net zo'n moeder als jij beschrijft, ook lijfelijk verstikkend, altijd net te dichtbij komend, altijd over je grenzen (willen?) gaan
het schuldgevoel dat ik daar niet tegen kan heb ik naast me neergelegd. Ik kan er niet tegen, punt uit, dus ik creëer afstand
voor haar weer een reden om verdrietig te zijn en zich afgewezen te voelen maar dat is van haar en niet van mij.

Liefde is niet af te dwingen en ik kan haar niet gelukkig maken, dat zal ze zelf moeten doen.
Maar het is wel pijnlijk om het aan te zien en daar worstel ik nu vaker mee.
maar het is niet meer mijn pijn, het is haar pijn!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Allemaal!

Ik ga zometeen lekker naar Avetar met de kids van mijn vriendin. Supergaaf in 3d. Ook ik wil mede afvallen (een kilootje of 10) maar in iedergeval nooit meer dan 10 glazen alcohol per week drinken. Dit is mijn eerste week en alleen met oud en nieuw is het finaal uit de hand gelopen.

Gelukkig kwam bolletje al met de nodige hartverwarmende lieve woordjes en ik ben op dit moment weer helemaal op de rit.

Een hele fijne dag allemaal en ik beloof voortaan aktief mee te gaan doen op de dagdraad.

Wandelse Isa!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

lief katje je wil te snel maar je leert alles wel hoor, we zijn er hier om elkaar te helpen.

Tja, Teemuts een ban vind ik toch naar voor haar. Ik kreeg een berisping omdat ik nooit mijn mond kan houden over zoiets. Naja is gebeurd weer en zal nog vaker gebeuren. Zo gaat dat hier, soms jammer maar soms ook goed.

Wat ben ik toch blij met mijn nieuwe dekbed, slaap nog erger als erg. Hondje als een klein kruikje tegen me aan en poes kruipt eronder want die denkt dat er onder ook een kruik moet.,Lief he?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een ban wil zeggen dat je een bepaalde tijd niet mag schrijven op het forum. Deze ban kan alleen opgelegd worden door Tactus. Wil je weer meeschrijven dan dien je een gemotiveerd verzoek in te dienen of je weer mee mag schrijven. Een ban wordt, meestal, in eerste instantie opgelegd voor twee weken. Maak je het heel bont dan langer en als het echt de spuigaten uitloopt kun je helemaal verwijderd worden. Zo gaat het ongeveer, dacht ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zou het helpen Jacc, als ik je verrot scheld als jij teveel gedronken zou hebben? Soms is het goed niet om de hete brij heen te draaien, daar hou ik ook van. Mijn ervaring is ook dat iemand pas stopt als hij of zij er echt klaar mee is. Maar goed...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
wingchun

Goeiemorgen!




Weet je Jip,


ik ben in elk geval heel blij


dat er één iemand op dit forum schrijft


die het allemaal helemaal doorheeft.




Dat stelt gerust!



Wing ik had eigenlijk gehoopt op een andere reactie van jou. I.p.v. een geirriteerde reactie. Wat doet zo'n berichtje van Jip jou? Dit vraag ik eigenlijk omdat we helemaal niets weten van Wing zelf. Wat gaat er in hem om? Waar heeft Wing het eigenlijk moeilijk mee? WIE IS WING EIGENLIJK????? Bij wie is wie staat er niets. Zou je wat kunnen schrijven over jezelf i.p.v. altijd raad te geven. Waar ik overigens geen moeite mee heb hoor maar het delen van jouw gevoelens is er helemaal niet. Jammer vind ik zelf.
Nu komt het niet gelijkwaardig over.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey lief Druppie,
Allereerst een vraag. Hoe is het met het lijf? Gaat het weer wat beter? Ja en met de ferrari zul je nu wel niet naar buiten kunnen hé?
Een nieuw dekbed. Kan alleen maar goed zijn voor je lichaam. Lekker warm.
Heerlijk hoe je kunt schrijven over je diertjes. Zie het al helemaal voor me. Kan ook vaak zo genieten van Home video's van dieren. En kleine kinderen die voor het eerst een happie krijgen. Moet je die bekkies dan eens zien. Lig vaak dubbel.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...