Spring naar bijdragen

Zondag 3 januari


Vie

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 476
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

F15? Wat hebben jullie voor toetsenbord? Mijn eFFen gaan maar tot 12.
Overigens woude ik maar even vertellen dat de zon al kracht heeft. Als je uit de wind bent, kan je zo in je tiesjurt naar buiten. De eerste sneeuwklokjes komen al op.
Dit lijkt erg off-topic maar ik bedoel te zeggen dat ik zo blij ben met het nuchtere leven. Het is soms verleidelijk om aan "de roes" te gaan, maar gaandeweg komen niet alleen de nare, maar ook de heel positieve dingen veel helderder binnen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oeps... ik suggereer niet dat hij een contactstoornis heeft hoor... zou niet durven + kwam niet bij me op!

Hier alles okee, behalve zin in een dutje zo.

4 avonden niet gedronken.
Hoe gaat het met VM en drinken? Ben je na dag drie nog verder gaan doorzetten??
Bij mij gaat het nu lonen. Wat gewrichtspijnen wat me zorgen baart, maar okee.... als dat alles is??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag.

Las de verhalen over overheersende, verstikkende moeders. Het kan ook anders hoor. In materieel opzicht ben ik nooit iets te kort gekomen. In emotioneel opzicht had mijn moeder maar 1 kind, mijn broer. Daardoor heb ik mij al heel jong heel zelfstandig opgesteld en een soort van schild om mij heen gebouwd. Was erg rebels en het heeft talloze malen heef heftig gebotst met mijn moeder. Toen ik op mezelf ging wonen heb ik de bezoekjes beperkt tot eens in de 2 maanden, toch uit een soort gevoel van verplichting. Uiteindelijk heb ik het contact verbroken. Nu heb ik weer contact, eigenlijk voornamelijk voor mijn dochter, en ik heb mijn ouders alles verteld over mijn alcoholprobleem en wat daar allemaal bij is komen kijken. Wederom werd er door mijn moeder gekeken van 'wat heb ik verkeerd gedaan', uitgesproken werd het echter niet. Op dit moment hebben we een status quo er wordt alleen over ditjes en datjes gesproken..

Mijn dochter en ik knuffelen veel maar er wordt ook open en eerlijk naar elkaar toe gesproken. Ik probeer haar op te voeden als een zelfstandig individu met een eigen mening en gedachten. Geef haar ruimte waar ze die nodig heeft en sta naast haar als ze het moeilijk heeft, bang is of een luisterend oor nodig heeft. Lachen en humor is essentieel bij ons. De tijd zal leren hoe dit uitpakt want ik doe dit zo omdat ik denk dat het het beste is maar wie weet denkt zij er over tig jaar heel anders over. Ik verwijt mijn moeder niets (meer) omdat ik besef dat zij haar best heeft gedaan, heb de wrok die ik voelde laten gaan en dingen geaccepteerd. En nu, bijna 2 jaar later kan ik zeggen ik ben er nog niet maar wel heel hard op weg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hete thee en nog een peuk... dat dutje wacht nog ff.

Vie: ja mooi hè, om dingen zoveel helderder te zien. Dat had ik nou met het vuurwerk: tssss, alsof ik het voor het eerst zag!
Trouwens de sneeuwklokjes zullen hier nog wel onder de sneeuw zitten. Maar ik kijk er naar uit want straks staat mijn hele voortuin vol!!:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Cathy wat een bijna erotische beelden ! : in je eigen blote zelfje met een peuk en hete thee .... en dan lekker de warme sneeuwdeken over je heen trekken en in slaap vallen .... dan dromen over verre bootjes en het eiland Bali ...


Wie heeft er tips voor Bali ?

Nick .... vanaf 4/2 afwezig en te vinden op BALI als "overwinteraar"; daar ga ik ook een nieuw schip bouwen .... :$

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Cathy
ik zag dat je een vraag stelde, over TM
Ik vond hem wel goed, maar minder dan anders
te veel sexueel getinte grappen
Daar heb ik niks op tegen, integendeel
maar vond de balans bij hem wat scheef
Was anders nooit..
Vond Freek erg goed eergisteren

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiedag!

Ik ben juist erg gesteld op de structuur van de vakantie.
Morgen moet ik weer, mag ik weer aan het werk.
Wekker op 5:30.
Dacht gisteren: als ik nou eens op tijd op sta, zo ongeveer 8:00.
Dan is de overgang niet zo groot.
Werd om 9:00 wakker haha.

Word er wel sjaggie van. Weer in de grote mensenwereld meedoen.
In de file staan. Net doen of je overal verstand van hebt, mensen vragen zelfs adviezen en meningen aan me.
Die heb ik eigenlijk helemaal niet.
En iedereen wil graag ergens de schuld aan geven.
Dat snap ik ook niet meer zo goed.

He Wing, het stelt mij ook gerust dat er nog iemand is die weet hoe het zit!

Over verstikkende moeders: ze ging pas uit mijn hoofd toen ik doorhad dat ik het niet toe hoefde te laten.
En dat ik niet van haar hoef te houden.

Nou maar net doen dan of het een gewone zondag is. Komt goed.

Fijne dag!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nik, ik woon vlak bij Brielle, een stadje onder de rook van Rotterdam. En ik heb expres winterklokjes gepoot, twee jaar geleden, en die vermenigvuldigen zich dat het een aard heeft. Het lijken wel konijntjes....

Haha, ik zit meteen met dat vreselijke duitse lied in mijn kop van: "sjeun iest es auf die Wellt tzoe zaain..."

BamBam, men kan zich ook storen aan het feit dat jij met je vriendin op adb aan het geinen bent, waar eigenlijk niemand anders iets mee te maken heeft. Laat het toch gaan, ieder haar/zijn ding. En ik erger me allang niet meer wanneer iemand zegt dat er een PB aan zit te komen. Hooguit dat je dan de volgende dag 3000 pagina's hebt door te nemen, wil je een beetje bijblijven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb Freek gemist eergisteren. Ik dacht: Freek ken ik nu wel! Niet dus?? oef
Vond TM wel wat harder dan anders/bozer ook. Ik wil zijn eerdere optredens nog wel eens zien..... mijn lief zag ze nog nooit, vandaar even samen kijken.

Oei bambam is een meisje, snorrie... klinkt zo mannelijk dat: BamBamBamBam...
mijn beeld van mannen zekers...

Naar Bali Nik? Potverdrie wat een heerlijk vooruitzicht!!

ja, ik ga nu onder de warem sneeuwdeken....
doeiii

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste mensen
Gisteravond(nacht) nog lang doorgegaan
Coco heeft toen een, vind ik, verontrustend bericht geschreven
Dit is waarschijnlijk door weinigen gelezen
maar raad aan het toch nog even te doen...(vanaf pag 28)
En dan ook te reageren...
Hier, via de draad, dat vindt ze zelf volgens mij het
prettigst, maar anders via een pb.
Ze heeft ook een zware dag vandaag
in de kroeg...
Dus ze kan wel wat support gebruiken
Mochten er geen of weinig reacties komen
dan vrees ik dat Co gelijk heeft en
dan rest alleen nog een heel treurige
conclusie.......
Ik trek het me persoonlijk aan, want
ik vind Co een klassevrouw
die ik graag lees..
Co, voor jouw:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...