Spring naar bijdragen

Zondag 3 januari

Vie

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 476
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik log even in om iedereen een heel fijn, gezond en liefdevol 2010 toe te wensen!
En voor wie dat graag wil ook een kurkdroog 2010!

Ik ben deze zomer naar het noorden verhuisd, en dat zal ik geweten hebben, hahaha! Er is hier al meer sneeuw gevallen dan ik de voorbije 20 jaar bij elkaar gezien heb! Maar deze hoeveelheid schijnt ook voor het noorden wel uitzonderlijk te zijn. :)

Toen ik in september in dikke bergschoenen en een winterjas kocht, graaide ik in de gauwigheid ook twee skibroeken mee. 'Ben ik goed geƫquipeerd voor de winters in het noorden,' zei ik. Wat door mijn geliefde op hoongelach werd onthaald... :wacko:

Maar man, wat is zij al BLIJ geweest dat ik die broeken gekocht heb! Ik was anders met geen stokken buiten te krijgen geweest in dit weer, maar nu ga ik lekker mee uit met de hondenbeesten. :D

Fijne dag iedereen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vlaams meisje Francesca, werken jij.:angry:
En ja, je meisje is zooooo blij dat je die verrekte skibroeken hebt gekocht:devil::DHahaha.
Ok, ik ga schuren.

Goedemiddag al te zaam.

Ander Vlaams meisje, zie mijn bericht vorige pagina over een ban.

Laterrrrrr.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste Niknok, waarom schrijft iemand op de draad dat tie een ander een pb stuurt. Vraag me dat al af sinds ik op dit forum zit hoor. Dat ziet die ander toch vanzelf?
Het geeft me altijd een wat raar gevoel. Kan het misschien niet zo goed uitleggen maar het is zo. Net als mensen namen noemen van anderen. Geeft het mij een buitengesloten gevoel? Nee, maar het doet iets met me. Zal dat nader onderzoeken maar de vraag blijft; waarom zetten mensen op de draad dat ze iemand anders een pb sturen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bam ---> om HEN er op te attenderen dat er een berichtje in hun postvakje zit .... zelf kijk ik eigenlijk nooit in mijn postbus ... vandaar denk ik .... het is absoluut niet de bedoeling om wie dan ook uit te sluiten van wat dan ook .... snappie ?

Nik:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag 11e dag fris en fruitig zoals Woman het noemt. Ben best een beetje trots; morgen weer contact met m'n begeleider van ADB.
Morgen begint ook de werkweek weer na een week vakantie, maar zometeen eerst nog even zwemmen met de kids; wandelingetje door de sneeuw vooraf. Hier in de tuin voor het vakantiehuisje doet een eekhoorntje zich te goed aan de zaadjes in een vogelvoer-netje; geweldig om te zien.
Tot later. :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bambam, ik denk dat men snel bericht terug wil, zou dat kunnen Niknok?
Kan best zijn dat dat een buitengesloten gevoel geeft Bam.

Goeiesmiddags allen, trouwens.
Ik zat al een uur bij te lezen..... leuk we hebben er een Groningse bij met een vlaams accent!
Mooie stad toch? Grunn?
Verder teveel om op te reageren. Ik ben het met veel sprekers wel eens.
Ik wist trouwens niet dat ThƩ een ban had. Hoe weet je zoiets? Via privƩmail?

Vanmorgen stond ik al heel vroeg mijn autootje van ijs en sneeuw te ontdoen.
Mooie witte wereld.
Toch maar voorzichtig gereden.
3 uurtjes werken in het vphuis.

Nu een middagdutje, daarna wandelen en filmpje kijken!

Alf en anderen: wat vonden jullie van Theo Maassen??
Ik vond hem weer erg goed!

Tot later....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...