Spring naar bijdragen

Vrijdag 8 Januari 2010

niknok

Aanbevolen berichten

Heb net een uurtje of zo met de kabouter aan de tel. gehangen.
Woman wat moet dat een dreun geweest zijn voor je om de registratie van die man weer te zien. Je staat op dat moment aan de grond genageld en heb je nergens op voor kunnen bereiden. Dan merk je inderdaad dat je af en toe met dingen geconfronteerd wordt die die hele shit weer naar boven halen.
Je bent sterk gebleven, heb niet gedronken en dat is een groot compliment waard. Wat ben je gegroeid zeg. Hopelijk kun je vanavond inderdaad lekker op de bank zitten en wat ontspannen.
Als je het toch moeilijk krijgt, deel het dan met ons meid.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 442
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

sorry Jane dat ik ook zo dwars door je heen OH ... mea culpa .... Nick .... dank voor LDH ( LdH ) .... wat is realatie tussen LDH en AA ? Of staan die volkomen los van elkaar ?

Isa is lees mee hoor; ik weet alleen niet goed hoe ik moet reageren op een manier dat ik je ook een beetje steun

Nick

:$

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hermie,

op dit moment ben ik blij dat ik ergens wat kracht vind.
Ik heb deze week 2 dagen kunnen weerstaan en daar was ik ERG trots op.
's morgens.
's avonds is (nog) zo moeilijk.

Maar ik snap wat je bedoelt!
En ik ga dat vanzelf in mezelf ook vinden.

Nu ga ik met een potje thee op de bank.

Ik heb hapjes gehaald voor vanavond, samen met m'n man een film kijken of zo.
Maar hij belt net dat hij nog bij Utrecht zit.

Dan is hij precies op tijd thuis voor de hapjes denk ik.:D

Iedereen fijne avond.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bol ik heb er een hekel aan om voor anderen te antwoorden, maarrrrr....
De moordenaar van Woman haar vader, vertelt ze net, zit opgesloten in Suriname. Ze werd alleen met zijn naam geconfronteerd omdat de dader nog bij de videotheek ingeschreven stond.
Toch ècht een beetje zorgvuldiger lezen?
En verder vind ik je een schat hoor.

Niknok waarom wil jij altijd van iedereen weten waar ze wonen of waar ze werken?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Draagt er hier trouwens iemand toevallig een toupet?
Zo ja, zou je me dan willen vertellen hoe zo´n ding vast blijft zitten op je hoofd?

Ben ik gewoon heel erg nieuwsgierig naar. En van ervaringsdeskundigen leer je meer dan van google.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Bolletje, Ik voel me ook echt betrokken op dit forum. Hier kan in dingen zeggen over mezelf of hoe ik me voel die ik verder nergens anders zou zeggen. Met andere mensen leef ik heel intens mee en kan me ook echt verdrietig voelen als ik merk dat andere dit zijn. Daar staat tegenover tot ik ook intens gelukkig kan worden als ik merk dat iemand hier weer ergens een sprankje geluk of kracht heeft gevonden.

Groetjes, Sjaak

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Dar dat waren de opties waar wij ook aan dachten. :) Ik vraag me alleen af of het ook echt waar is.
Lijm lijkt me namelijk zo´n troep geven en ongezond voor je toupet zowel als je hoofdhuid en klitteband...

Hoe zit die dan weer vast op je hoofd? :huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

We kruisen elkaar steeds. ;) Heb het gezien ja, nu nog eens kijken of ik ooit een ervaringsdeskundige mag spreken. Ben namelijk behoorlijk nieuwsgierig hoe de ervaringen zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...