Spring naar bijdragen

Vrijdag 8 Januari 2010


niknok

Aanbevolen berichten

Nik,

ik volg een dagbehandeling, dat wil zeggen 3 dagen per week therapie.
Ja, voor mij is het wel alcohol gerelateerd, ik heb de therapie nodig
om gestopt te blijven.
Ik ben na een aantal jaren niet drinken weer terug gaan drinken.
Nu houd ik het alweer geruime tijd droog en dat wil
ik graag zo houden.
Dus alle inzichten die ik nu krijg helpen daarbij.
Het is best een zware klus maar het werkt,
en daar gaat het om.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 442
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

ik ga er niet uit vandaag, heb voor mezelf een lijstje gemaakt van dingen die ik allemaal in huis kan doen, sigaretten heb ik ook nog dus ik hoef er niet uit..

Ik had gisteren 8 broden gekocht voor de eenden, ganzen, meerkoetjes en wat er nog meer allemaal rondloopt.. Ik was aan het voeren en plots kwamen ook allemaal zwanen erop af, logisch natuurlijk, ze hebben ook honger maar ben wel snel weggelopen, bah, ik wat vind ik die beesten eng, jeugdtrauma!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Albertine , wat enorm sterk van je om zoveel tijd en inspanning in je wil tot anders leven en beleven te stoppen ! Volhouden hoor !

Ik was ook op weg om behoorlijk "uit elkaar te vallen " door ALKO-ALKO. Lichamelijk en geestelijk..

Ik zou best iets willen doen voor al die jonge mensen van onder de 23 jaar die zich elk weekeinde bewust LAM zuipen. Maar wie zit er op zo'ouwe l ... als ik te wachten. Bovendien, wat voor bijdrage zou ik moeten/kunnen leveren.

Het geeft me wel een voldaan gevoel dat mijn vrouw en ik onze kinderen nog hebben kunnen opvoeden met "normen en waarden ". Daar is niets verkeerd aan !

Enfin, nu ga ik een beetje zitten preken ... ik zie alles na 5 dagen droogte onderveen andere invalshoek .... merkwaardig dat dit zo gebeurt en dat ik het zo bewust opmerk ... komt ook door de inzichten die ik krijg van de cursus ADB !!! Weet ik zeker. Die cursus zit goed in elkaar !!!

Uiteindelijk moet je het ZELF DOEN, maar al die handgrepen en het laten zien van al die valkuilen in de waardering voor jezelf en allerlei omgevingsfactoren --> geven veel hulp en houwvast voor mij ....

Ben benieuwd of anderen , en zo ja - in hoeverre - het op dit punt met mij ONEENS zijn .....

Nick, verzonken in mijmerende gedachten :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen lieve kanjers,

Allereerst Dodo. Van harte welkom. Heb je berichtje nog niet gelezen ga ik dadelijk nadat ik mijn kippeltjes verzorgd heb eerst even doen.
Dus ik weet niet hoe oud je bent. Toen ik je naam las dacht ik meteen aan "Dappere Dodo" die ik als kind op t.v. zag.
Wie weet kunnen we jou ook zo gaan noemen na verloop van tijd.;)

Goedens Nikniet. Balkondeur open gezet?:wacko: Ondanks dat klink je goed. Meer open en serieuser.
Leest erg prettig. En wee weet wat je nog allemaal kunt gaan betekenen in de toekomst voor kinderen. Eerst dadelijk naar Bali en lekker genieten van je droog staan. Das belangrijk. Zie het als een kado voor jezelf.

Alaine was de koffie weer zo lekker? Geniet er maar lekker van meis:heart:

Appie succes met het niet roken. Zal niet makkelijk zijn maar je bent een doorzetter.

Mariam dat gaat lukken vanavond hoor. Je bent toch een Kanjer of niet. Hoop dat je kunt genieten.

Moghu Jacc. Knuffeltje voor jou;)

Dar. al een beetje op gewarmd?:huh:

Tina brrrrr -12 gr. Ja dat is koud aan het kontje hé?

Caro Lang niet gezien op het forum. Ieder berichtje is belangrijk hoor, ook die van jou. Succes vandaag met het schilderen.:heart:

Ari lieverd hoop niet dat je te lang koorts blijft houden meis, dat is nooit prettig. Let je een beetje op vandaag?:present:

Marjo hallo.

Zo ik heb weer iedereen gehad en ga nu eerst ff de kippeltjes verzorgen.
Kwiebus is nog steeds niet terug. Bah.

Och het beste paard van stal vergeten., Isje onze benjamin die het zo goed blijft doen. Moghu meisie. Ik zal mee duimen voor je;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi iedereen, ben weer een tijd niet hier geweest, druk met studie, baan vinden sporten, familie dingen. (en irritatie tov moderatie van tactive en communicatie daarover ivm oudjaarsavond waardoor ik dit forum ff zat was) Maar daar hebben de meeste gebruikers niks mee te maken.
Het is altijd zo goed nieuws als ik hier lees, echt iedereen die hier actief schrijft houd vol en is ook druk bezig met andere zaken in het leven.

Was net nog even checken. De ijsberen liggen er nog warmpjes bij http://i983.photobucket.com/al...pooky986/relaxmas.gif

@AR *2 duimen omhoog doet* helemaal goed suc6 met stoppen
@Isa Jij ook aan het solliciteren, ik duim voor je. Ik was gisteren en heb volgende week weer een gesprek. Voor mij is het een werk-leer traject werk is geen probleem om te vinden begeleiding en leren onder werktijd is lastig. Zullen we voor elkaar duimen dan maar?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Morgen iedereen,
Zit al op mijn werk en de leerlingen werken lekker door.

Spannend voor jullie om te solliciteren. Ik hoop dat het lukt.
Dat geeft ook een opkikker om niet te drinken, toch?

Ik heb net gisteren nieuwe winterbanden onder mijn wagen laten zetten.
Dus als ik morgen of overmorgen boodschappen voor jullie moet doen, zeg het maar.;)

Ik zit hier heerlijk in een sonnetje, dat maakt vrolijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank je Hannah.

Anoniemtje: Het doet zeer om een vriend in te laten slapen. Maar je wilt de hond
pijn en een slecht leven besparen. Je doet het dus heel goed en het is een teken
van genegenheid van je voor het dier. Vertel gerust je verdriet aan de groep.
Wij kunnen niet helpen maar je wel vial mailtjes steunen.:heart:

Negruj

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen Hannah. Vervelend voor die persoon, alleen jammer dat deze niet zelf op het frum is gekomen en er alleen mee is blijven zitten. Ik wens die persoon heel veel sterkte toe en hoop dat we mee mogen delen in zijn of haar verdriet.
Hoe is het met Hannah zelf? Gaat het weer een beetje? Of is het nog steeds moeilijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen,

Het lijkt me dat de persoon wiens hond in moet laten slapen, dat ook op
het forum kan zetten.
Dan zal er uit vele hoeken steun komen.
Beetje een merkwaardige gang van zaken zo.

Zelf heb ik er drie laten inslapen, dus ik weet wel wat de gevoelens daar bij zijn.

Zeer mysterieus.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er zijn wel degelijk mensen op de hoogte van dat die persoon zijn hond vandaag in moet laten slapen
Hij hoeft het niet alleen te doen.
Hij schrijft ook op een ander forum en daar wordt hard met hem meegeleefd
dus geen zorgen, er is opvang en veel medeleven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...