haddock Geplaatst 9 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2010 He, kransgenoten, hoi, hoe is 't op de theekrans?Kan niet alles meelezen, zit weer 's op m'n werk.Na 'n reeks nachtdiensten, 'n reeks dagdiensten, mag ik dan nu 'n reeks avonddiensten gaan glijden.Ondanks dat ik erg gek ben op schaatsen krijg ik er toch wel wat genoeg van.Ben wel errug blij met m'n winterbanden, hoor K! Onder de auto van 't meissie ook al gezet. Idioten blijven er altijd, ik rij gewoon beheerst met meer grip.Nou, ik ga na de domino de blizzard weer in. Groets, de vermoeide glijer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 9 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2010 Soms moet je op een houtje bijten Willie, vooral in het begin. Met de tijd wordt dat minder. Dan merk je zomaar ineens dat je er niet meer aan denkt. En dat je fit bent. Niet meer zo lusteloos. Je krijgt weer zin om dingen te ondernemen. Leuke fijne prettige en lekkere dingen te gaan doen. Af en toe komt de trek dan nog wel om de hoek kijken maar die lach je dan gewoon uit. Niet meer belangrijk. Bevrijding Willie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
willie Geplaatst 9 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2010 Dar,Wij komen uit de zelfde periode . Jij vergeet nog. s'Morgens wanneer je net een beetje slaapt gewekt worden want je tent staat verkeerd. Er moet net daar gewerkt worden. Onze auto was een Peugeot 203 en het was Parijs. O O O wat waren we gelukkig.Wanneer ik niet slapen kan denk ik daar nog steeds aan. Wel 45 jaar geleden en vijf tankwagens minder gezopen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 9 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2010 Akelei, wat ken ik dat gevoel goed zeg. Knap van je als je niet toegeeftDan ben je echt oersterkHet gaat over !!!!!!!!!!!!De trek gaat over !! Echt waar !!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 9 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2010 Ik vind het trouwens al stoer dat je het komt melden hier. Dat is de eerste stapKom op meid niet zwichten nuEet een stapel boterhammen, prop je mond vol met snoep of koek, rook 5 sigaretten achter elkaar op.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 9 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2010 Ben je dr nog ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2010 Ja Willie dat altijd met een rouw proces. Dat duurt een tijd maar de tijd heelt alle wonden. Moeilijk voor je dat het zo lang duurt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 9 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2010 Ik heb trouwens bedacht dat ik eens ga kijken of mn waterpijp het doet. Er moet een koppelstukje tussen ofzo. Je hebt heerlijke theemelanges die je dan kan pijpwateren. Nee geen hasj, dat heb ik ook afgeschaft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 9 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2010 Fijn Akelei, blijven we met zn allen droog vanavond. Zijn we morgenochtend weer blij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 9 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2010 Ik ga even wat dingetjes doen, half 9 begint Brigitte Kaandorp Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 9 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2010 Ik begin het heldere gevoel steeds meer te waarderen, ook als ik me onrustig voel.ALs je je onrustig voelt ben je gewend om dat met drank te dempen.De koppeling onrust- drank nemen.Ik heb nog heel wat keren iets genomen. En baal steeds meer van dat roesgevoel in mijn kop.Het begint een uitdaging te worden om onrust en problemen helder aan te gaan.Dat op zich is al een beloning. Er hoeft niet onmiddellijk demping te zijn. Ik kan het aan, onrust.Ik kan er doorheen en er van leren. Oude patronen zijn net als naalden van langspeelplaten die in een groef blijven hangen.De naald wil er niet meer uit. Steeds hetzelfde rondje (zoals Wing van de week ook beschreef).Voor mij is het nu een uitdaging om nieuwe paadjes te maken.En ja, tuurlijk blijft die groef af en toe trekken. Daarin is het vertrouwd.Maar ik wil nieuwe paadjes!En ik heb nooit spijt dat ik niet gedronken heb.Daarom ga ik voor het nieuwe paadje en geef ik liever niet meer toe aan die diepe ouwe groef. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lianne Geplaatst 9 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2010 birgittte kaandorpis morgen toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sjaak Geplaatst 9 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2010 Hoi Woman, met mij gaat het niet zo goed als gister. De drang naar drank is op dit moment best wel heftig. Lekker lui in de bank voor de houtkachel. Oh..............wat mis ik....................Ik pak zo de auto en ga even bij m'n moeder buurten. Ik moet er even uit. Daarna ga ik mijn cherrytomaatjes eten. Maar op dit moment.........................Brrrrrrrrrrrrrrr (niet van de kou) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 9 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2010 Thnx A en W Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 9 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2010 En D Eehh... zelf nu met de schaar aan de slag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2010 Sjaak blijf sterk joh. Het is je tot nu toe gelukt. Ga echt naar je moeder en niet linksaf naar de kroeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2010 Nou Wing daar heb ik nog nooit van gehoord. Ben heel benieuwd of het je lukt maar heb daar wel vertrouwen in hoor. Eet je ze alleen of mag er visite mee komen genieten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 9 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2010 Was jou haar dan al niet kort Dar? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lianne Geplaatst 9 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2010 hee Kate, jou lees ik ook altijd graagen jou ook dar., hele fijne bijdragen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 9 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2010 Wing die zijn super lekker! Als je der van houd, ze hebben een soort van grond-aarde smaak!!Ik vind ze in alle geval heel lekker!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 9 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2010 Wing die zijn super lekker! Als je der van houd, ze hebben een soort van grond-aarde smaak!!Ik vind ze in alle geval heel lekker!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2010 Sjaak,niet te lang wegblijven hier hoor!en houd volelke test weerstaan is een stap naar de overwinningof met Adam te spreken:morgen ben ik blij dat ik vandaag niet heb gedronkenlijkt op die van jou he Kate:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lianne Geplaatst 9 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2010 net uit eten geweest, japansmet oudste dochter, schatje van 12dus nogal geen gezelschap om mee te drinkentoch had ik wel zin in wijn...was ook goed gegaan, 2 glazenmaar ja, dan morgen weer en binnen een week sluipt het erin.duzzzzzzzzz cola light en thee.voordeel is dat je minder eet, alcohol wekt mijn eetlusten morgen lekker fit.als je goed kijkt zie je overigens heel veel mensen niet drinkenecht niet iedereen aan de zuip. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lianne Geplaatst 9 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2010 en over die trek...maak er een sport van.zodra de golf begint ga ik timen.varieert van 20 minutentot soms maar 3en die kater , ooow die duurt bijna een dagik heb een idee voor een draadje, dingen die je hebt gedaan met eenslok op waar je spijt van hebtklinkt negatief, maar kan toch heel motiverend werken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sjaak Geplaatst 9 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2010 Nee Bolletje, je hoeft niet bang te zijn dat ik naar de kroeg ga. Ik pak zometeen de auto en ga dan echt naar "ons mam". Ik zie er trouwens niet uit met mijn oude kloffie aan. Heb meestal aan as ik thuis aan het relexen ben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden