AlbertRemmo Geplaatst 13 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2010 Spud ik kén je niet anders dan enthousiast en blij opimistisch, op een uitzondering na dan;)En ik wil je niet anders:heart: je bent goed zoals je bent.Ik zei ooit tegen je "jij bent mijn voorbeeld" waarop jij zei hoezo voorbeeld? ik ben nog nooit langer dan 3 maanden zonder alcohol geweest.En tòch blijf je mijn voorbeeld, je was de eerste die me welkom heette en ik had al meteen een binding met je( ook al dacht ik eerst dat je een man was, met je motor;)) jij schreef en bleef en door jou heb ik geleerd wat ik niet en wel moest doen (ook al ging dat soms extreem gemberthee en peperthee:))Ik hou van jou als Forummeiden ik blijf trots op mijn voorbeeld:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 13 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2010 Zo ongezouten mening, maar wel een gouwen randje;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 13 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2010 Buuf ik vind da je gelijk hebt!!Waarom is iedereen op dit forum om reacties te krijgen van mensen die misschien al verder staan, of met hetzelfde strugglen!!Als je dan een vriensdschapsband hebt dan spreek je af ofzo! Of bel je, ik kan ook soms heel impulsief dingen zeggen maar ik probeer ook naar de rest te luisteren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2010 Spud:heart:Mensen ik ga afsluiten. Heb net twee toch wel intensieve gesprekken gehad met een broer en zuster van de Kabouter. Ik ben gewaarschuwd door zijn broer dat Jos erg goed kan manipuleren en dat ik daar maar eens goed op moet gaan letten. De familie laat hem een beetje vallen omdat het alleen maar gemopper en ontevredenheid door de telefoon is en er komt niets terug aan aandacht voor hun. Dat sloopt en geeft een ontevreden gevoel als ze hem gebeld hebben.Ben erg moe en ga dadelijk lekker op de bank hangen. En eens vroeg naar bed.Wens iedereen een hele fijne avond en tot morgen weer.Voel me niet slecht hoor maar moe. Toedeloe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 13 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2010 Isa en tòch heb ik met dat roken pffff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 13 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2010 Oh ja de grootste invloed is eigenlijk wel, dat er ten alle tijden iemand binnen komt en die geef ik voorrang op het forum. Het eten is bijna klaar en mijn bro komt een peukie roken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 13 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2010 Fijne avond nog Bol, ga wat rustigs doen voor jezelf en straks lekker slapen:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 13 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2010 Fijne avond dan nog Spuden tot schrijfs Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 13 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2010 :heart: :heart: VoorBollie!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 13 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2010 Hoi Akelei, op den duur leer je er wel meer kennen natuurlijken schroom niet om dingen te vragen hoor;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 13 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2010 Oh wat lief, het eten is nu klaar, maar ik beloof dat ik terugkom. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 13 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2010 Ja dat hebben we allemaal wel es Akelei, maar leuk is anders natuurlijk.Kun je niet even je zinnen verzetten? je gedachten een andere wending geven? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 13 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2010 Moe en voldaan.Een klus op het werk goed afgerond, even een moment van luchtledigheid en zorgeloosheid.Rapilos, ik vind het erg moedig van je deze stap. Even(?) een time-out en voor jezelf kiezen.Zoiets doe je niet zomaar en daar is vast heel wat aan vooraf gegaan.Zorg nu eerst maar voor jezelf en voor je eigen leven Marjootje Wing, als je nergens over oordeelt. (kan dat in deze dualistische wereld?)Wat is dan de reden om alcohol tot je te nemen?Er zou geen begeerte of hunkering of behoefte aan alcohol zijn.Het lichaam vraagt er ook al niet om.Daar zit de clou.Bankhangen! Joepie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 13 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2010 Ik ga nog even mijn rijsttoetjes eten, en dan zo naar bedfijne avond nogof welterusten:lips:tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 13 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2010 Hoi Kate Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 13 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2010 Hoi!Even wat van me laten horenCrisisbed niet beschikbaarVrijdag gesprek en wrs aansluitenddetox/crisisopnameVandaag voelt al wat beterWat dingen geregeldLaatste rit met kar gemaaktNaar vriend, die hem ofvoor mij verkoopt en andersnaar de sloop brengtTevens hond daaronder gebrachtHet deed pijnMaar dat mochtIk ben in goede handenLas van jullie initiatiefIk vind het liefMaar: Niet doenJullie zijn zo (op deze manier) belangrijk voor mijIk begrijp het wel, het idee wat te willen doenHet forum heeft mij op velefronten er al doorheen gesleeptHet is belangrijk er zo voor elkaar te zijnDat is mooiDat is genoegDe rest moet ik zelf doenBovendien, eenzelfde schuitjewaarin we ons bevindenLieverds Ik ben verschrikkelijk blijdat jullie er zijn!Ga goed! Tot laterWellicht(als de mogelijkheid er is) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 13 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2010 Rapilos,Heb niet alles gelezenMaar scande iets belangrijksGo for it girl! Ik vind je dapper! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 13 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2010 Marjo hoi,Houd je bijeen!Lieve groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 13 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2010 Kate,Nee, zo'n stap zet je zeker niet zomaar.Alleen voelt de toekomst nu zo onzeker.Maar nog even niet aan denken.Rust aan het hoofd is nu even het belangrijkste denk ik.En nu ga ik lekker naar bed, want ben doodop van allle emoties.Slaap lekker allemaal alvast. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2010 Marjo houd je taai meis!fijn dat je in zulk een liefdevol nest bent opgenomen, klasse Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2010 Veel kracht voor jou gewenst Rapilos,meid ik denk dat je dat al hebten jij weet het al:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 13 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2010 Rapilos sterke.Het houdt nooit op bij jou.Sterkte.Je drinkt niet, dat is een waard. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 13 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2010 Soothe!Maatje van t eerste uurIk buig mee als bamboe in de wind!'Het is goedHaar krultOgen vuurHart zachtDank Soothieboy! Anna Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 13 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2010 Dank allen My way...I'll be back! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 13 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2010 You're welcome.Even een beetje Bye. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden