bolletje Geplaatst 14 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2010 Mensen ik ga ook weer afsluiten.Wil jullie nog een hele fijne avond toe wensen. Pit lekker en tot morgen weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 14 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2010 Ik heb echt leuk nieuwsIn het dansje voor het optreden van 7 februari zit een stukje soloKlein stukje maarDie mag ik doenEn dan daarna een stukje dat de anderen met rug naar het publiek dansen en ik als enige nietJOEPIE !!Ik heb na de les nog mn eigen solochoreografie voorgedansd aan twee vergevorderen buikdanseressenEn tips gekregen om mee aan het werk te gaan. We hebben ook nog beetje gespeeld met de muziek voor de doedelzakkenDus het was weer een heerlijk avondje !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 14 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2010 Hoi!Morgen D-day!Vanmiddag in verzet op de bankMaar het is goedIk zie het ergens schemerenVeel mogen zien deze weekIk weet het weerNope, nog steedsHet is beterNee, niet beterAnders beterSoms zijn er meerderebreekmomenten nodigSo be it!Love ya all! Het is okee:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2010 Ga goed Marjo:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 14 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2010 quote: Originally posted by: alaineBeste mensen,Zojuist de laatste opdracht van de internetbehandeling gemaakt. Voelde eerst onprettig, nu het afgesloten gaat worden. Maar ik voel me ook sterk, ben er wel klaar voor denk ik. Bovendien krijg ik de komende weken en maanden nog af en toe een reactie van mijn begeleidster; na 6mnd stopt het pas helemaal, finito.Eergisteren een diner gehad met collegae; lekker als enige geproost met een colaatje, de rest allen aan de wijn...het deed me niets.Bol, mijn kleuter (jongste) is 5 geworden! Leuk dat je het vroeg. ...............................................Hallo allen, of enkelen nogAlaineGefeliciteerdmet je kleuteren het beeindigen van IBHJa dat voelt onprettig he, dat ken iknu moet je hetzelf gaan doen op eigennuchtere benen, maar die nabehandeling is ook prettig hoorom af te bouwenen je eerste examen zit er ook op!Als enige geproost met een colaatje...proficiat! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 14 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2010 Yep! Jane!What else?Het leidt tot ietsBedankt vrouw!Like you much! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 14 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2010 Alf, je doet me ietsThat's okee!We gaanen gaanWat andersHuh! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 14 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2010 Yooo MarjoNiet vergetenals je daar bent,dat er hier aan je gedacht wordt:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 14 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2010 Witte, dank!Ik ben bij hierDat zijn mooie gedachtenHet forum is sterkZeker weten!Wij zijn sterk!!!Witte, je doet me goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 14 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2010 Volgens mij zijn er hier geen loosers Noa,alleen maar mensen die aan zichzelf werken.Gewoon blijven schrijven dus zou ik zeggen...Snap nu ook waar de ochtendploeg is gebleven.Albertina weer aan t werkVie lid vd sportschool. (heb je je ,an nog verleid trouwens met je nieuwe coup??)Gaat gelukkig goed dus met iedereenAlleen Tassie weet ik nog niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 14 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2010 I know Tas is okee!Bij deze: Tas Radslag!!!!!!!Huppel-huppel-radslag... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 14 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2010 Weet je MarjoTis een beetje raar misschienwant we kennen elkaar natuurlijk helemaal niet, maar weten dat het nietgoed met je gaat, is echt een beetje naar.En dat je er nu voor gaat,voelt gewoon beter.Want eigenlijk willen we tochalleen maar dat het met iedereenvh forum goed gaat.Tenminste ik wel.En zo zijn er gelukkig nog meerdere hier,maar dat heb je wel kunnen lezen inmiddels;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 14 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2010 Ha das ook mooi om te lezen dat t met Tassie goed gaat.Nou ik ga ook mn bed opzoeken.Weltruste Marjoen still going strong!!Laterzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 14 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2010 Mooi WitteDankbaarof zoiets..Ik ga slapenIt's good to be hereBut real life callsAgain.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 14 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2010 Marjokeep your pecker up hay! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 14 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2010 Soothe! No worries!Ik Weet dat je dat kan...Nog eentje dan....Maatje!?! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 14 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2010 Alf, You'll be fine!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 14 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2010 En zo is het ver voor 12en al weer stil hier...Het moet niet gekker worden..Misschien moest ik dan ook maar eens stoppenterwijl ik eigenlijk net begonOk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 14 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2010 Alf Slaap lekker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 14 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2010 Hoi Hoi Marjo, was met woef uit.Alles redelijk hier.Take care. Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 14 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2010 Ik ga slapen. Jij ook naar bed. Hoppa!Doeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 14 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2010 Iedereen al weg ?Mn pecee gaat ook uitNog een klein hapje eten en dan nog even dancing in the street met koptelefoon op. Zowie danst lekker mee die vindt het geweldigUitgestorven straatje hier, niemand die het ziet. Dansen onder de sterren Bevrijdend !!!Slaap zacht, schone dromen xx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden