Spring naar bijdragen

Donderdag 14 januari


sjaak

Aanbevolen berichten

Dodo,
Ja, misschien veranderd hij wel, als hij niet meer drinkt.
Geen idee, lijkt me eerder dat hij dan helemaal niet meer te genieten is.
Kan me vergissen natuurlijk, als de knop echt om is bij hem.
Wat die fles op tafel betreft;
Ik doelde niet op mijzelf.
IK DRINK NIET MEER!
Wat er ook gebeurd, en hoe moeilijk dat ook is.
Ik dacht meer aan hem,
Stel dat ik niet meer terug kom, dan vraag ik me af of hij weer zou beginnen met drinken als het hem gelukt zou zijn om een tijd niet te drinken

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 196
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Rapilos, jij was het toch die het gisteren over in therapie gaan, had?
Mensen kunnen echt veranderen. Als ze maar willen en er open voor staan.
Maar misschien ga je, door die onzekerheid die je nu voelt, van alles invullen.
Ik kan me heel goed voorstellen dat je dat doet hoor want je hebt nu helemaal geen houvast meer, maar het doemdenken levert je rotgevoelens op en dat is jammer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bolletje,
We willen samen nog een soort therapie gaan doen.
Want hij vind dat ik ook schuld heb.
Dat zal ongetwijfeld ook wel.
Maar ook van therapie verwacht ik niet veel om dat de vorige psyg. zo slecht bevallen is.
We hebben daar toen 1.5 uur zitten razen tegen elkaar, en er werden nauwelijks handvaten gegeven, hoe we het dan wel moesten doen.
Ben nu op zoek naar een nieuwe.
En ja, een beetje doemdenker ben ik wel.
Kan dat beter niet doen he.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Rapilos wat voor 'n soort therapie was dat als ik vragen mag? En je bent er maar een keer geweest? Begrijp ik dat goed?
Ja doemdenken is niet goed alleen zo verdraaid moeilijk om te stoppen. Je kijkt naar alle dingen die eventueel kunnen gebeuren om daar een soort zekerheid door op te bouwen maar in feite breek je daarmee je eigen gevoel af.
Heb je niet iets leuks om te gaan doen waardoor je je wat prettiger gaat voelen.
En uiteraard het forum is ook een goeie methode om je rotgevoelens te uiten.;)
Je bent een lieverd hoor.:sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Rapilos,

Cultuurverschillen kunnen heel vervelend zijn met momenten!

De kids zijn groot, je hebt je best gedaan! Nu even eerst jij en dan verder kijken denk ik! En vooral klaar zijn met je eigen gevoelens en weten wat je nog voelt voor je man???

Link naar opmerking
Deel via andere websites

NikNok ben je op dit moment nuchter?

Rapi, ik kan me vreselijk vergissen, maar jij was toch afgelopen jaar met je man naar Australië?
Vergeef me als ik me vergis maar ik dacht dat jij het was.
En als het zo was, hoe heeft alles dan zo snel anders kunnen worden?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bol,
Er is 3 keer een gesprek geweest met die psyg.
Hij 1 keer alleen.
Toen ik 1 keer alleen.
Daarna samen nog een keer.
Het klikte gewoon niet.
Dus nu op zoek naar iemand die ons meer handvaten geeft over hoe met elkaar om te gaan.
Er gebeurde vorige keer gewoon niets.
Die psyg. zei op een gegeven moment; nou jullie vinden zo te horen niets leuk aan elkaar, ik vraag me af wat doen jullie in godsnaam nog samen.
En toen was er een stilzwijgen

Verder werk ik normaal heel veel, alleen is het op het ogenblik een heel rustige periode waardoor ik wat meer hier op het forum kan zijn.

Vlaamsmeisje,
Bij ons spelen geen cultuurverschillen hoor, dat was iemand anders geloof ik.
We zijn allebei rasHollanders,
En nogmaals de tijd zal leren, wat ik nog voel voor man.

Vie,
Ja, ik was diegene die dit jaar in Australie is geweest.
Maar eigenlijk was dat veel te snel na mijn borstoperatie, en heb echt niet (helaas) van deze vakantie kunnen genieten.
Ik had nog zoveel te verwerken, en had dat veel liever op mijn gemak thuis gedaan, en gehoopt dat man dan op zijn werkl zou zijn zodat ik rustig weer tot mezelf kon komen.
Dit had ik ook aangegeven, maar man had binnen 5 dagen alles geboekt, en luisterde niet naar wat ik ecjht wilde, omdat hij dacht, dat die vakantie heel goed voor mij zou zijn.
Heb dat later nog een paar keer uitgelegd, en nu geeft hij ook wel toe, dat we beter niet zo snel hadden moeten gaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Rapilos,

Ik heb zelf ook gesprekken gehad met een psycholoog waarmee het niet klikte, dan schiet het gewoon niet op!
Trouwens ook raar wat hij tegen jullie zei, hoor! Als jullie echt niets meer leuk aan elkaar zouden vinden waarom zouden jullie er dan nog aan willen werken? Heel onprofessioneel dat hij dat zei!

Hopelijk vind je nu wel iemand waarmee het klikt.
Is dat relatietherapie wat jullie dan gaan doen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vie, het ging om mijn oproep aan nieuwelingen om ook op de dagdraad te komen meekletsen en dat gebeurde.

Satie: mooi hoor!
Maar Nik, veel van je latijn en kortere berichtjes, daar begrijp ik ook geen hout van.....snorrie..:huh:

Jammer dat ik wegmoet want ik zou best nog door willen kletsen met Dodo, Rapilos en de rest.
Eigenlijk ben ik al een uur te laat!!!

tot later...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dodo,
Ik weet nog niet precies, we willen wel relatietherapie gaan doen ofzo.
Moet straks een afspraak maken voor een nieuwe verwijzing.
En net wat jij zegt, ik vond die uitspraak van die vorige psyg. ook zeker niet professioneel.
Blij te horen dat ik niet de enige ben die een psyg had bij wie het niet klikte.
Heb jij nu wel een goede gevonden?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Rapilos dat is een hele stomme opmerking denk ik. hij had beter kunnen kijken waarom het zo moeilijk is. Maar ja ook bij psychologen heb je debielen.
Ik hoop dat je bij je zoektocht naar een andere psych. meer resultaat krijgt. Als er maar iets gebeurd i.p.v. te gaan zitten kijken hoe twee mensen ruzie maken.
Je had moeten vragen of hij zijn studie goed af gemaakt had. PPppfffftt hier kan ik zo pissig om worden.
Doe je werk goed of zeg, sorrie ik kan niets voor jullie betekenen.:devil:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je 100% zeker bent dat de relatie niet meer werkt is het heel lastig om motivatie te hebben voor gesprekken. Niet dus. Dat faalt dan gewoon. Heb ik ook wel meegemaakt. Ik zag geen heil meer en ben op een gegeven moment weg gebleven.

o ik moet echt weg!!!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De vergoeding schijnt ook te maken te hebben of ze wel of niet aangesloten zijn bij een b.p. vereniging voor psychiaters ofzo.
Ga ik nog eens navragen.

Lieve mensen,
In elk geval heel veel dank voor jullie respons, maar moet er nu echt vandoor.
Misschien nog tot vanavond.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Rapilos misschien is het voor jou en je portomonee beter als je alleen in therapie gaat. Als je het onder psychotherapie laat vallen wordt het vergoed door de verzekering. Als jouw man dit dan ook doet, eventueel bij de zelfde psycholoog en naderhand een gesprek samen, dan sparen jullie allebei een hoop uit.
Psychologen kunnen dan onder het mom van de blijvende psychotherapie, blijven behandelen.
Moet je maar eens over na denken.;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal
Geslapen als een os
Flink doorgeslapen niet 1x wakker
dat is goed voor mij
Ben ook een beetje aan het afbouwen met de melatonine
omdat ik nu toch al zo moe ben, neem ik steeds wat minder
dus dat lukt wel
gebruik het nu al zo lang, best goed om even niet te doen
dan werkt het weer extra goed als ik het echt nodig heb
gisternacht nam ik 5 kleine tabletjes
niet in 1 x ingeslapen maar dat geeft ook niet

Akelei, ik las dat jij ook zo graag overdag slaapt ?
Same here
Mooi zoals je schrijft over je exvriend, volgens mij ben je een bijzonder mens :)
Eerst even alles lezen xx

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...