bolletje Geplaatst 14 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2010 Vie Weet je al wat voor 'n kleur? Heb je de jas al gezien en aangepast? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 14 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2010 Ik heb een baalklus, die ik maar niet moet uitstellen:een vreselijk vette aangekoekte, ellendig bruine ovenplaat......Mouwen opstropen: daar kom ik aan.En als het klaar is krijg ik......walnotenijs!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 14 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2010 Dar hoi, Niet en suikers.Suikers zijn koolhydraten, dus 11 in de vorm van suikers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 14 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2010 Akelei, mijn huisarts vertelde me toen dat drinken en roken zeker wel spier- en gewrichtspijn kan veroorzaken. Vooral roken, eigenlijk, drinken gaat toch meer op de lever.Maar allebei de gewoontes nemen de soepelhied van je gewrichten en spieren weg.Ik steek het zelf niet allemaal op het drinken en roken, Akelei. Er zit zeker een heleboel spanning bij die losgekomen is door te stoppen met deze gewoontes.Hoe zie jij dat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 14 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2010 Mee eens Dar, dit is wel wat overzichtelijker zo.Komt de Mol parralel aan David Ogilvie? Ik heb nog geen gids ingezien, maar reken er maar op dat ik straks bij Ogilvie zit als die komt. Koppie thee en vroeg in bed.Nou, die 3 koeken gaan er ook nog wel in Akelei... da's nie moeilijk toch?o o o, mijn ovenplaat...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2010 quote: Originally posted by: akeleiBolletje en Cathy laat ik jullie dus maar het walnotenijs. En heel eerlijk is mijn ruilobject al weer ietsje minder waard geworden ( ik heb er nog 3) Haahaaaa die Akelei wat denk je wat. Hier laat ik het ijs ook niet smelten hoor.Cathy als je heeeel vlug bent. Maar dan ook heel vlug. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2010 Cathy heb je soda in huis? op de plaat kokend water erop en dan t.v. gaan kijken. Is het er straks helemaal van af. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2010 Vie zou het niet kunnen dat door het vele roken de aders zo verstopt raken dat daardoor de spieren ook minder (voedsel) koolhydraten krijgen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alaine Geplaatst 14 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2010 Beste mensen,Zojuist de laatste opdracht van de internetbehandeling gemaakt. Voelde eerst onprettig, nu het afgesloten gaat worden. Maar ik voel me ook sterk, ben er wel klaar voor denk ik. Bovendien krijg ik de komende weken en maanden nog af en toe een reactie van mijn begeleidster; na 6mnd stopt het pas helemaal, finito.Eergisteren een diner gehad met collegae; lekker als enige geproost met een colaatje, de rest allen aan de wijn...het deed me niets.Bol, mijn kleuter (jongste) is 5 geworden! Leuk dat je het vroeg. Zo, nu eerst maar eens naar huis rijden na deez' lange werkdag; met een saffie in de auto. Tot later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 14 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2010 Sodaaaaaaaaa! Strak plan.Als het niet lukt waarmee het nu weekt dan doe ik dat.Bedankt voor de tip! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 14 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2010 Dar, als kind hadden we dat bruinepotjespul (geen reclame) gewoon op de boterham, best lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 14 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2010 Akelei, lekker toch.Zal weer eens een pot halen. Lekker magerGoed voor m'n buikje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 14 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2010 Yep. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NoaduBois Geplaatst 14 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2010 Ik ben er ook weer even. Sta nu 2 weken droog en lees jullie nu meer dan dat ik schrijf Hoi Wingchun Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2010 Halo Noa. Is het erg moeilijk geweest voor je om twee weken droog te staan?Hoi Wing;)Hoi Kirky:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NoaduBois Geplaatst 14 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2010 He Bolletje, nee valt tot nu toe mee Ik heb er geen trek meer in door allerlei persoonlijke omstandigheden. Dat maakt het makkelijker, een duidelijke motivatie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2010 Ja ik weet niet of ik nu moet zeggen Geweldig Noa. Misschien zijn die persoonlijke omstandigheden niet prettig en geef ik je daar dan nog een compliment voor. Maar knap dat het je gelukt is. Ik zie dat je al een tijdje mee draait? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NoaduBois Geplaatst 14 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2010 ehm, nou ik ben weer een tijdje veel gaan drinken. In de zomer ook een poging gedaan te minderen. Hopelijk gaat het nu beter. Die persoonlijke omstandigheden... tja, ik ben wakker geschud door het overlijden van een goede vriend die veel aan de alcohol zat... Eigenlijk heb ik het leven te lief en mijn lichaam ook om mezelf te vergiftigen. Want dat is het eigenlijk als je eens goed nadenkt.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2010 Ow dat zal pijnlijk geweest zijn Noa. Heb je het van heel dicht bij mee gemaakt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NoaduBois Geplaatst 14 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2010 T was kort, ik duik lekker mijn bed in. Truste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2010 O Noa, ik wachtte. Dacht dat Wing en jij verder gingen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NoaduBois Geplaatst 14 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2010 Ja, het was een goede vriend... dan ga je wel nadenken, ook zo jong, 25 pas... ik wil het nu gewoon niet meer, niet meer op die manier, zelf ben ik ook nogal roekeloos namelijk... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NoaduBois Geplaatst 14 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2010 ik zie de drank nu gewoon heel anders. In onze groep is het heel normaal veel te drinken, maar eigenlijk is het niet normaal wat wij doen. Ik wil me een beetje los gaan maken van die sociale context en mijn eigen weg kiezen... keuzes maken voor mezelf. Sorry dat ik nu al gelijk weer weg ga, na dit heftige verhaal, maar was echt van plan vroeg te slapen (en eigenlijk niet om dit te vertellen .. dus fijne avond en weltruste!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2010 Ja soms moet je door hele nare, pijnlijke dingen, wakker geschut worden.Ben je nu ook van plan om meer op het forum te komen? Het zou misschien wat makkelijker voor je zijn.Was dat je eigen vriend of een hele goede vriend? Lijkt me trouwens ontzettend erg. En dan nog zo jong.O ik zie dat je wilt gaan pitten. Doe maar. Ik hoop dat we je gauw terug zien.Trusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NoaduBois Geplaatst 14 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2010 nee gelukkig niet mijn vriend, dan was ik écht totaal kapot gegaan. Wel een bijzondere vriend, ik ging vaak naar hem toe en dan voerden we samen hele nachten gesprekken over vooral literatuur onder het genot van veel wijn. Ik kende hem al sinds mijn eerste jaar en hij had al 4 jaar een vriendin, ik 2 jaar nu een vriend, en we konden het gewoon héél goed met elkaar vinden... Ok, nu echt slapen , ik weet nog niet of ik hier vaker wil posten, want de vorige keer ging het fout en voelde ik me zo'n loser.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden