VM1 Geplaatst 16 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2010 Van wie is that Woman?Cool! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
willie Geplaatst 16 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2010 goedemiddag,Van de week was ik nog aan het opscheppen dat ik niet meer.naar alcohol taal.Nee dus, vanmiddag had ik een hevig trekmoment.Eerder zou ik zonder na te denken er "EEN" genomen hebben.Nu ging ik analyseren hoe zoiets kan.Opeens had ik het doorIk had een paar uur daarvoor een brief gekregen die niet beoogde wat ik wou.Het tegendeel.Daar was is boos en sacherijnig over. Dat gevoel vervelende gevoel wou ik onbewust weg drukken.(drinken)Wat ik eerder automatisch zou doen daar ging ik nu over na denken en kon het daardoor pareren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 16 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2010 Ja Isa dat snap ik.Zo gaat dat ook als je van ver komtJe wordt na een tijdje opgenomen in de vriendengroep van je vriend.En waarschijnlijk kennen die elkaar al mega lang.Misschien zelfs wel vd lagere school.Zo gaan die dingen in dorpen.Wat ik bedoel is dat je in je nieuwe leven en of dat nou met je vriend of zonder je vriend isMensen moet gaan zoeken die JIJ hebt uitgekozen Omdat jij daar een band mee hebt.Snap je wat ik bedoel?Volgens mij is dat de enige manier om echte vriendente hebben.Niet aanpassen in een jou toevallig aangewaaide vriendengroepMaar zoek mensen met wie jij een band voelt.Tuurlijk kun je ook met hun om blijven gaan, maar weet dat zij negen vd tien keer de kant van de eigen vriend kiezen als heterop aankomt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 16 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2010 Aplaus voor Willie!!!!!!LiefsN. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 16 januari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 januari 2010 De tekst Easy to be hard is uit de musical Hair. Kijk maar op Utube. Heel mooi en ontroerend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 16 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2010 Wow Willie das weer een hele grote stapverder nu dan.Zelf kunnen analyseren waar je trek vandaan komt is soms best lastig.Mooi dat je nu zover bent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 16 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2010 Hier is tieNamens mijn vader +++ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 16 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2010 Vie, Woman!Ik heb hem zelfs in mijn onderschrift gezet !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 16 januari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 januari 2010 Overigens heb ik dat zelf niet. Dat vrienden me hebben laten vallen. Juist niet eigenlijk, nu ik niet meer drink. Ook nieuwe mensen zijn op mijn pad gekomen met wie ik op een andere manier dan vroeger omga. Het is denkelijk een kwestie van loslaten en overnieuw beginnen.Daarbij weet ik nu waarom er op de verpakking van blondeersel staat, dat je het nooit voor een tweede keer moet gebruiken. Hebben jullie wel eens een keer een ontplofte badkamer gezien? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 16 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2010 Ook al is ze blond!!I love Vie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 16 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2010 haha heb je dr ook een foto van Vie??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 16 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2010 CAROLIEN !!Nee ik ben niet boos op jou, gekkie, natuurlijk niet. Tis alleen dat er voorheen savonds laat meer nachtbrakers hier waren, en nu is het al vroeg stil. Dat mis ik heel erg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2010 Vie kijk je wel uit met dat rare spul zeg. Heb dat spul nooit vertrouwd. Nou zie je wat er van komt. De volgende keer hebben we hier een Vie met een kale kop. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 16 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2010 Bollie!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2010 Nieneke wat ga jij vanavond weer voor 'n lekkers eten? Gaat het weer wat betere met je been? Hoelang zou het gaan duren voor het helemaal beter is want je zal het paardrijden wel missen. Lekker met je wipneus door de wind, op zo'n colos.Man man wat wil ik toch weer vlug. En wat maak ik daardoor een hoop schrijffouten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 16 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2010 Hmmmm, euh, rijst met koriander, gebakken kip en gestoofde witte kool denk ik!!!Die idiote dokter zij zes weken!!! Maar ik stap lustig door ondertussen!!Dooi hier, veel water en gevaarlijk in de bossen met de paardjes!!! Stapmolen en manege:devil: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 16 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2010 doewie ! ik ben weg xxCarolien dikke kus xx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2010 hij galmt hier nog na! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 18 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2010 Hahahahaha !!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden