zoermuis Geplaatst 20 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2010 Redelijk. Veel zorgen aan mijn kop. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jacc Geplaatst 20 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2010 Ik zag in het draadje van gisteren dat sommige mensen geheugenproblemen hebben, nou hier nog een! Mijn hoofd lijkt af en toe wel een vergiet!Ik heb wel een site gevonden om je geheugen een beetje te trainen: http://www.neurocampus.nl/ misschien helpt het! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jacc Geplaatst 20 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2010 ha Isa! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 20 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2010 Leuke site. Is echt een training.echt aan te raden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alaine Geplaatst 20 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2010 Je kunt ook bij google intoetsen:chat-forum2go.nl of chat.forum2go.nl;het 1e adres wat je krijgt klik je aan en je bent er.Daar kun je jezelf registreren om mee te kunnen schrijven.Excuus; ik zie dat de www komt te vervallen.http://chat.forum2go.nl/ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jacc Geplaatst 20 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2010 volgens de site heb ik geen hersenen meer over haha, ik doe alles fout! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
willie Geplaatst 20 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2010 Goedemiddag,Een vraagje,Waarom staan eigenlijk die "wijsheden" onder de stippellijn"Is dat mode op dit forum? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jacc Geplaatst 20 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2010 Willie, hoe is het met de gezondheid? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 20 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2010 Waarom is Willie altijd zo "nuchter" cool, en laat hij me altijd lachen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
willie Geplaatst 20 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2010 Jacc,Dat moet je merken Steeds beter! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jacc Geplaatst 20 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2010 Goed zo Willlie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 20 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2010 VM, wat wil je dan veranderen aan je onderschrift?Willie, die wijsheden onder de stippellijn kun je in je profiel aanmaken (maar nu niet begrijp ik, vanwege een technisch mankement).Sommige mensen vinden dat fijn, een spreuk die bij ze past, die ze aanspreekt, die uit het hart komt.Of dat met mode te maken heeft geen idee.Mode boeit me niet zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 20 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2010 Bij uitstelgedrag wil het wel eens helpen om wat kleinere stapjes te nemen.Niet een hele grote lijst maken, maar een lijstje met een paar dingen per dag.Met momenten van rust en dingen die je fijn vindt.Vooral ook iets wat je fijn vindt, zoals Isa beschrijft.Anders lijkt het leven alleen maar een tranendal.Ik kende iemand die zei: het leven is een tranendal.Hij is vroeg gestorven.Breng zelf wat leuks in! In plaats van alcohol.Zoek en gij zult vinden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 20 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2010 Kate,een ander liedje!Ik ben niet boos over de ban van inter liefje!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 20 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2010 Het contact met je forumliefje is weer goed, begrijp ik het zo goed? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 20 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2010 Kate, ik zal erop gaan letten , dank je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 20 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2010 Yep Kate! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 20 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2010 Waar is is Niky?Of zijn er pyranha's in de zee? Ik zie zijn bootje niet meer? K. zegt, waar blijfr N. nij wee ? Is ie weer op de zee? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 20 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2010 Misschien schrok hij zo van mijn hartje dat hij op de vlucht is geslagen Ik ga de was uit de droger opruimen!dagdag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 20 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2010 Ciao Kate! Mijn ijskast begaf het en mijn droger (met 1 o) loopt op z'n laatste pootjes!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 20 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2010 hallo allemaal,Ff nel bijlezen, scheelt vanavond weer:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 20 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2010 Ben er weer van tussen LaterzzzzzzzzzFijne avond allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francois Geplaatst 20 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2010 Ja Willie, das een leuke...zonder drank word je toch wat helderder en scherper? Of maakt dat voor jou niks uit?Groet, Francois Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 20 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2010 quote: Originally posted by: jaccIk zag in het draadje van gisteren dat sommige mensen geheugenproblemen hebben, nou hier nog een! Mijn hoofd lijkt af en toe wel een vergiet! Ik heb wel een site gevonden om je geheugen een beetje te trainen: http://www.neurocampus.nl/ misschien helpt het! Over het trainen van het geheugen het volgende...http://www.nieuwsblad.be/artic...spx?articleid=771RJBLU Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 20 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2010 Witte!!!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden