lady jane Geplaatst 21 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2010 Ja francois,misschien zegt het meer over hemals over jou? komt vaker voor,gelukkig voor jou (en mij) en meer werkt het hier dus wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2010 Lieve Soothe nee hoor ik drink niet, maar m'n lampje boven m'n p.c. is kaduk dus kan ik moeilijk schrijven. Maar geloof me ik heb niets gedronken hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2010 Nina, heb je al wat gehoord van Bol?t zou fijn zijn als ze contact houdt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2010 gelukkig Bol, begon me ook al zorgen te makengewoon die refusal slikken hooren we zitten hier en niet bij Tips! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 21 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2010 Met Bollie gaat het goed!!!Het was gewoon een gedachte van het moment! En nee ze drinkt niet!!Veel groetjes van haar voor iedereen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 21 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2010 Okido!! Bolletje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 21 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2010 Bolletje gebruik jij Refusal? Laat me weten wat het met je doet aub.Desi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 21 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2010 Desi, je mag met jouw vaatklachten geen Antabus!Heb je het met je dokter besproken.Ik hoorde je er van de week al over, maar het mag niet.Nu zeg je natuurlijk, maar dan durf ik het niet.En tóch zijn er mensen, die erop gaan drinken.Dat kan dodelijk zijn, in jouw geval!Praat er met je arts over. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 21 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2010 Nu koken, wat een plakker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2010 Hey Desi. Ik slik inderdaad Refu. je bedoelt wat het doet als je het slikt? Nu als je het slikt, en je krijgt trek is het normaal gesproken zo dat die trek, binnen een mum van tijd weg ebt. Omdat je weet dat je toch niet kan drinken. Dus het wordt over het algemeen veel rustiger in je hoofd. De angst genoeg drank in huis te hebben verdwijnt dus je leeft meer ontspannen. Ja vanmidaag oveviel het me. Ik had weer best er veel gedaan voor de kabouter, en als je dan iemand ziet drinken, krijg je ineens trek. Deze was veel sterker dan wat ik de afgelopen drie maanden mee had gemaakt.Maar raad eens wat, Ik ga nu weer een refu nemen zodat de voorgenomen drinkdag niet kan plaats vinden. dus doe ik dat zo.maar denk er maar eens over na om het ook te nemen.Lieve mensen bedankt voor jullie bezorgdheid, het heeft me geholpen. Twee pillen achter elkaar slikken moet goed zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2010 Lieve allemaal, Hij zit er weer in hoor en de rust in m'n bolletje is weer gekeerd. Jullie zijn kanjers, en ik ben weer over mijn zorgen heen. Dat is de kracht van het forum en de mensen die er bij zijn.Voor iedereen een hele dikke pakkerd, en dat meen ik uit de grond van mijn hart. Dank aan diegene die mij een pb. gestuurd hebben.Voor iedereen een smakelijk eten en tot later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francois Geplaatst 21 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2010 Dus 1 keer dit typen: relibn ;paero;dnv m;ronEn je krijgt weer allemaal bezorgde reacties? Wel lief overigens van de medeforumleden, dat wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 21 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2010 Ik ga dansenGlittertjes op, mooi opgemaakt, mn haar gefohnedHeel veel belletjes om en een gipsyrok aan (wijde broek, gipsyrok, grote sjaal met belletjes, kleine sjaal met belletjes en een riem met belletjes - genoeg belletjes lijkt me wel )Straks alle boze spoken wegdansenxx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2010 O nog ff. Mijn toetsen bord is zo alle jemig smerig dat sommige toetsen niet goed meer aan slaan. Moet hem maar eens goed schoon maken of een andere kopen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 21 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2010 Ik ken de risico s maar heb het er voor over. Dank je voor je bezorgdheid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 21 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2010 Francois, we zijn heel lief.Ik geef toe, het is een waar mirakel.Ze heeft niet gedronken, dan type je niet 10 minuten later weer normaal!Wat het wel is? Miraculeus! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 21 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2010 Jeetje Bol, goed dat ik in 1 keer het hele verhaal las.Schrok toen ik het las hoor.Maar gelukkig een vies toetenbord dussssWordt het echt tijd dus dat je jezelf eens een keer verwend met een nieuwe.Je hebt er zoveel aan, volgens mij verdien je dat wel een keertje hoor jezelflekker trakteren!!Goed he Fransois dat de meeste hier meeleven op het moment dat het niet goed gaat.Heeel soms komt een vies toetsenbord is voor, maar ja dat was door niemand te voorzien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niknok Geplaatst 21 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2010 Hi Bolle Bollie Heb me even ingelezen ! Heb je vandaag een REFU ingenomen ? Dit type weer is echt drink-en-zink weer . Niet doen hoor ! Soothe ------- the pain can be SOOTHEd away with massage ---- she quickly SOOTHEd away his fears ---- to soothe = to make somebody who is upset --> feel calmer and more relaxed Niky, vertaler Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2010 Soothe misschiem komt het omdat ik een paar diazepam in genomen heb. Mensen horen dat meteen als ik dat ooit slik. Het kan komen dat je dat ook merkt als ik typ. Maar zoals ik al schreef, moets ik vandaag mijn kabouter helemaal verschonen. Hij was gevallen en het stoma was los geschoten, dus alles zat onder de smurrie. Doordat hij dan toch ontevreden ik, jaag ik me op om het zo goed mogelijk en snel te willen doen, om het weer zo schoon mogelijk te krijgen. Dan wordt ik heel gespannen en gejaagd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
willie Geplaatst 21 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2010 Niknok,Heb jij wel eens een weertype meegemaakt wat geen drink-en-zinkweer is? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 21 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2010 Ga ff lekker tot jezelf komen dan nu Bolletje.Laat je medicijnen ff t werk doen.Iedereen weet nu dat je niet gedronken hebt.Tis ff "bolletjestijd" nu.Lekker ff languit op de bank, en relax.Je hebt je portie wel weer gehad vanmiddag:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francois Geplaatst 21 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2010 Je kabouter Bolletje ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 21 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2010 Vandaag met veel moeite naar mn werk gegaankon mn gewone werk niet doente afwezig,te somber..een collega heeft werk overgenomenen heb zelf wat lichtere werkzaamhedengedaanGesprek met de directeurwil vanaf nu structureel eenvervanger inzetten, ziet dat het zo niet gaatmaar is eigenlijk wel klaar met me....Hangt van BA en pers.funct. af wat er nu verdergaat gebeuren......Gaat lekker zo zonder drank...Wel 83 dagendat wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 21 januari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 januari 2010 Goedenavond allemaal,Ik wilde even melden dat ik weer thuis ben en heb al gegeten (macaroni) en ga nu zo een heleboel strijken dus log verder uit van het forum want anders blijf ik hier weer hangen:huh:Fijne avond allemaaltot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 21 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2010 Heeeee, zie ik Witte daar?????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden